X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנהיג הכורדים בעירק: "סדאם חוסיין היה המנהיג הראשון בהיסטוריה שהשתמש בנשק כימי כנגד בני עמו"; "מדוע עלינו להיות פלשתינים יותר מהפלשתינים עצמם?; "סדאם חוסיין יסבול יותר אם יישאר בחיים"
▪  ▪  ▪

ג'לאל טלבאני, אחד ממנהיגי הכורדים בעירק, אשר על-פי פירסומים זרים מקיים קשרים מסועפים עם סוכני מודיעין ישראלים, מגלה רגישות קטנה מאוד להיסטוריה היהודית בראיון לתחנת הרדיו 'אירופה החופשית'.
טלבאני הכחיש בראיון קשר עם ישראל, אך טען כי זכותם של הכורדים לקיים קשר כזה. הוא לא סבור שעונש מוות לסדאם חוסיין הוא רעיון טוב, אך לא מתנגד שיוטל על הרודן עונש כזה.
"סדאם הוא פושע מלחמה מחריד. הפשעים שביצע עולים על פשעי היטלר ומוסוליני. כמה מפשעי סדאם הינם ייחודיים בהיסטוריה. זאת הפעם הראשונה בה השתמש שליט בנשק כימי כנגד בני עמו. זאת הפעם הראשונה בה קבר שליט מאות אלפים בני אדם מבני עמו בקבר אחים".
"אני מתנגד לעונש מוות. אני חושב שסדאם חוסיין יסבול יותר אם יישאר בחיים ויראה כיצד המדינה מתפתחת. ממשלת עירק קיבלה החלטה על השבת עונש המוות, אני מניח כי סדאם יקבל עונש כזה".
"הטענות לגני נוכחות ישראלית בצפון עירק, הן טענות מפוברקות שמטרתן לפגוע בכורדים. מי הם אלו שמטיפים לנו? האם אין ישראלים בקהיר, עמאן, לבנון, סוריה, בצפון אפריקה, במפרץ הפרסי?".
"מדוע הם מדברים על הכורדים כל הזמן? דגל ישראל מונף בקהיר, בעמאן בקטאר ובמקומות רבים. האחים הפלשתינים משוחחים עם הישראלים. האח יאסר ערפאת נישק על לחייה בתו של שר לשעבר שנלחם בפלשתינים".
"האם אנחנו צריכים להיות פלשתינים יותר מהפלשתינים עצמם? מדוע להם, הקרובים לסכסוך, מותר? ולנו, הרחוקים מהסכסוך, אסור?", שואל מנהיג האיחוד הפריוטי של כורדיסטן.

תאריך:  11/07/2004   |   עודכן:  11/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
נתניהו בישיבת הממשלה: הורדת מיסים הינה מנוע צמיחה חזק ביותר; בשנים האחרונות קיים קשר שלילי בין הרחבה תקציבית לבין גידול בתוצר
גלית יצחק
הילד סבל ממחלת היפרליפדמיה; הוא החל להתלונן על כאבים בחזה והראה סימפטומים המקובלים אצל מבוגרים הסובלים ממחלות לב; הרופאים החליטו לנתח את הילד מאחר והעורק המרכזי היה חסום בצורה משמעותית
מיכאל דבורין, נועם שרביט
שרון: להמשיך בבניית הגדר על-פי פסיקת בג"צ; בג"צ ביטל הצו המעכב את בניית הגדר באזור הכפרים ראפאת ודיר בלוט, שליד ראש העין, ייערך שיקול מחודש של התוואי הנוכחי
עומר כרמון
ממשלת אוסטרליה נכנעה לדרישות ארגוני בעלי חיים והחליטה להעניק מקלט מדיני לחתולה האני; בעליה הפלשתיני של החתולה: "האני עכשיו פליטה פלשתינית, היא קצת מבולבלת מהמצב החדש"
גל ברגר
המגעים בעניין זה כבר בעיצומם; השלטונות בירדן מתבוננים מן הצד ושומרים על שתיקה לעת עתה; מדובר במהלך חסר תקדים בעולם הערבי והמוסלמי, שלא ברור אם יצליח לעבור בבית המלוכה ההאשמי; בכיר בתנועה: "אם זה לא יילך, ננסה תחנת רדיו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il