X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפרס היוקרתי בסך 3,050 יורו (כ-17 אלף ש"ח) יוענק לבימאית ענת צוריה, בטקס שייערך בפריס בחודש ספטמבר; הסרט "טהורה", הינו מבט נדיר וייחודי אל עולם של זוגיות ומיניות דתית שזכה עד היום לתיעוד מינימלי
▪  ▪  ▪

הפרס היוקרתי 'תגלית השנה' של איגוד הבימאים הצרפתי SCAM, בסך 3,050 יורו (כ-17 אלף ש"ח), יוענק לבימאית ענת צוריה על סרטה 'טהורה', בטקס שייערך בפריס ב-21 בספטמבר.
הסרט "טהורה" הינו מבט נדיר וייחודי אל עולם של זוגיות ומיניות דתית, שזכה עד היום לתיעוד מינימלי: סיפור טהרת המשפחה. הסרט עוקב אחר מסלול מאבק סמוי של נשים דתיות במסגרת הלכה גברית נוקשה, שמעצבת את הזוגיות והמיניות שלהן. פתיחותן למצלמה שוברת טאבו שתיקה עמוק. מאז הקרנתו לראשונה בפסטיבל הקולנוע בירושלים בשנת 2002, זכה הסרט בשורת פרסים בינלאומיים יוקרתיים ביפן, צרפת, ירושלים, פראג ומינכן.
הסרט "מקודשת", סרט שני בטרילוגיה "שוברים את קשר השתיקה", הממשיך את עבודתן המשותפת של הבימאית ענת צוריה והמפיקה עמית ברויאר, מתמודד בתחרות וולג'ין, והוא יוקרן ביום רביעי הקרוב (14.7.04) בהקרנת בכורה בפסטיבל הקולנוע בירושלים.
"מקודשת" מביא לראשונה אל המסך את זעקתן של מסורבות הגט, תוך שהוא מתמקד בשלוש נשים נשואות צעירות הכלואות במלכודת של בית הדין הרבני. הן לא יכולות להתגרש, כיוון שבבית הדין הבעל נותן גט רק מרצונו החופשי.
הן לא יוצאות לחופשי, כי בבית הדין הרבני מועד ששחרורן תלוי רק ברצונו של הבעל. הן אסורות, כי לאשת איש אסור להיות עם אחר. הן מעוקרות, כי לאשת איש אסור ללדת לאחר. קולן אינו נשמע כי הן נשים צעירות ואנונימיות שסבלן מעוגן בחוק של מדינה דמוקרטית במאה ה-21.
אחת לשנה מתכנס איגוד היוצרים הצרפתי SCAM ומעניק פרסים בקטגוריות שונות על הישגי השנה החולפת. צוות השופטים, המורכב מבמאים צרפתים, כלל השנה את אנייס ברט, קאתי דאמבל, ז'אן ברשנד, לוק ורדיה קורבל ואוליבייה הורן.

תאריך:  11/07/2004   |   עודכן:  11/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
מנהיג הכורדים בעירק: "סדאם חוסיין היה המנהיג הראשון בהיסטוריה שהשתמש בנשק כימי כנגד בני עמו"; "מדוע עלינו להיות פלשתינים יותר מהפלשתינים עצמם?; "סדאם חוסיין יסבול יותר אם יישאר בחיים"
אלונה קורן
נתניהו בישיבת הממשלה: הורדת מיסים הינה מנוע צמיחה חזק ביותר; בשנים האחרונות קיים קשר שלילי בין הרחבה תקציבית לבין גידול בתוצר
גלית יצחק
הילד סבל ממחלת היפרליפדמיה; הוא החל להתלונן על כאבים בחזה והראה סימפטומים המקובלים אצל מבוגרים הסובלים ממחלות לב; הרופאים החליטו לנתח את הילד מאחר והעורק המרכזי היה חסום בצורה משמעותית
מיכאל דבורין, נועם שרביט
שרון: להמשיך בבניית הגדר על-פי פסיקת בג"צ; בג"צ ביטל הצו המעכב את בניית הגדר באזור הכפרים ראפאת ודיר בלוט, שליד ראש העין, ייערך שיקול מחודש של התוואי הנוכחי
עומר כרמון
ממשלת אוסטרליה נכנעה לדרישות ארגוני בעלי חיים והחליטה להעניק מקלט מדיני לחתולה האני; בעליה הפלשתיני של החתולה: "האני עכשיו פליטה פלשתינית, היא קצת מבולבלת מהמצב החדש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il