X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יעקב שמאי, יו"ר סיעת הליכוד בהסתדרות, אמר כי "תפקיד חברי המרכז לוודא כי נציגי הליכוד בכנסת, ימלאו אחר העקרונות החברתיים של הליכוד ויקיימו הבטחותיהם לבוחרים"
▪  ▪  ▪

סיעת הליכוד בהסתדרות, בראשותו של יעקב שמאי, תקיים היום (יום ג', 13.7.04) במלון דן פנורמה בת"א מפגש חירום, עם פעילים מרכזיים של הסיעה בהסתדרות ובמרכז הליכוד מכל רחבי הארץ, במטרה לדון בצעדי מחאה נגד התעלמות חברי הליכוד בכנסת מהמצב החברתי/כלכלי בשטח.
במרכז מפגש החירום, שמתקיים נוכח המצב החברתי הקשה ולקראת הדיונים על תקציב המדינה לשנת 2005, יציג יעקב שמאי את היוזמה החדשה של סיעת הליכוד בהסתדרות, תחת השם - "דוח מעקב חברתי".
היוזמה החדשה של שמאי תאפשר לנהל מעקב צמוד אחר הצבעות חברי כנסת מהליכוד בנושאים חברתיים וכלכליים. חברי המרכז עתידים לקבל באופן קבוע דיווח שוטף של תוצאות המעקב.
לדברי יעקב שמאי: "נציגי הליכוד בממשלה ובכנסת נוטים לאחרונה לשכוח, כי מקור כוחם בא מהשטח. התעלמות של שרים וח"כים מטעם הליכוד מהנושא החברתי מחייבת לעשות מעשה. כבר לא די בדיבורים. לא ייתכן כי המשמעת הקואליציונית תישבר בנושאים מדיניים אך תישמר בנושאים חברתיים למרות הפגיעה הקשה בבוחרים".
עוד הוסיף שמאי ואמר, כי "נתניהו הצליח לשבור שיא חדש - מדינת ישראל מוגדרת כאלופת העולם המערבי בעוני, ועדיין כולם שותקים".
"אנו מקווים", הוסיף, "כי עריכת דוח מפורט, המתעד את ההצבעות של כל אחד מחברי הליכוד בכנסת, בנושאים חברתיים/כלכליים, ושיגורו לחברי המרכז, ייצור מחויבות של חברי הכנסת לעקרונות החברתיים של הליכוד ולבוחריו".

תאריך:  13/07/2004   |   עודכן:  13/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
ח"כ כבל: "ההנהגה מעדיפה להיות זנב שמקשקש וחושב שהוא קובע את המדיניות"; מטה המתנגדים: "הקרב האמיתי יהיה במרכז המפלגה"; ח"כ אלי ישי: "שינוי מפלגה שכולה מוגלה, מתנגדת לשבת איתנו בגלל צבע עורנו"
אלונה קורן
הממשלה צריכה לקבוע יעדים חברתיים, בהם יעד לצמצום העוני, לצמצום אי השיויון, לצמצום האבטלה וכן לקבוע את יעד התעסוקה
נועם שרביט
גבר בן 71 המאושפז במצב של תרדמת עמוקה, כשהרופאים לא נותנים לו סיכוי להחלים, ינותק מהמכשירים, לאחר שהשופט השתכנע כי זה היה רצונו שהובע בעל-פה; נשיא המחוזי גורן: אין בכך הכשר כללי לבקשות אחרות מסוג זה
יפעת גדות
McG אמר כי התווכח עם האולפנים בנושא הליהוק ובנושא אתר הצילומים; הבין כי ניו יורק היא העיר האמריקנית הגדולה מכולם; לדבריו, היה זה לא ראוי ל'תפוס את לבם' של האמריקנים בעיר אחרת
יפעת גדות
בין המשתתפים בפסטיבל: הברירה הטבעית, אנסמבל מזרח מערב, לאה שבת, חיה סמיר ועוד; מופע הפתיחה יתקיים ב-15 ביולי, ובו תארח הברירה הטבעית אומנים רבים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il