X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
החברה למשק וכלכלה מספקת מזה כשנה 3,000 ארוחות חמות מידי יום לאלפי תלמידים ברשויות המקומיות; מזרחי קורא לממשלה להנות מהניסיון שנצבר ולספק את השירות בקלות
▪  ▪  ▪
החברה למשק וכלכלה

יו"ר החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי, שאול מזרחי, מבקר את בזבוז המשאבים והזמן של הממשלה בבדיקות ארוכות ויקרות בנושא פרויקט מפעל ההזנה של התלמידים. לדבריו, "חבל על כל דקה שפרויקט ההזנה של הממשלה תקוע בצינורות החקיקה והביורוקרטיה".
בימים אלה מסכמת החברה למשק וכלכלה פרויקט שקיימה בשנת הלימודים הנוכחית לאספקה של ארוחות חמות לתלמידים ב-12 רשויות מקומיות.
מזה כשנה שהחברה מספקת מדי יום כ-3,000 ארוחות חמות לתלמידים, לאחר שקיימה מכרז ארצי בין ספקים בתחום. זאת כהכנה לקראת אספקה עתידית של מאות אלפי ארוחות חמות ביום לתלמידים בכל רחבי הארץ.
מזרחי אומר, כי נוכח הכרזתו של ראש הממשלה כי הוא רואה במפעל ההזנה לתלמידים מפעל לאומי בעל חשיבות עליונה, נערכה החברה לאספקה של מאות אלפי ארוחות חמות ביום, והיא ערוכה לעשות זאת על פני כל המדינה כבר בפתיחת שנת הלימודים הקרובה.
לדברי מזרחי: "זהו מקרה קלאסי בו הממשלה יכולה ליהנות מהניסיון שצברנו ולספק את השירות בקלות, בזול ובמהירות, אך היא מתעקשת ללכת בדרך ארוכה, יקרה ומסורבלת, שבסופה עלולות הכוונות הטובות לרדת לטמיון ופרויקט ההזנה עליו הכריז ראש הממשלה, עשוי לגווע.
בשנת הלימודים החולפת, השתתפו בפרויקט 12 רשויות (אור יהודה, אורנית, אלפי מנשה, אריאל, הרצליה, נס ציונה, פתח תקוה, רמת-גן, תל-אביב, גבעתיים, רמת השרון ונתניה). מחירי הארוחות נעו בין המחירים 7.08 ש"ח, ו-8.73 ש"ח, בהתאם לתפריט הנבחר ולספק הספציפי.
מנכ"ל החברה למשק וכלכלה, ששי שילה, הדגיש שבכוונתו להציע למנכ"ל משרד רה"מ להסתמך על הניסיון שצברה החברה בנושא. לדברי שילה, החברה למשק וכלכלה יכולה לעשות זאת טוב יותר מכל גוף אחר במדינת ישראל, בשל הפריסה שלה וקשריה עם הרשויות המקומיות, ועל סמך ניסיונה הרב בפרסום מכרזים ובניהול פרויקטים ברשויות המקומיות בישראל.
שילה מציין, כי המכרז לאספקת ארוחות חמות לתלמידים מאפשר לרשויות המקומיות להנות מכוח הקניה הגדול של החברה למשק וכלכלה, ומפטור ממכרז המוענק לרשות המקומית על-ידי שר הפנים, דבר המקצר את לוחות הזמנים ומפשט את תהליכי ההתקשרות והביצוע.
מטרת החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי לספק את מגוון הצרכים והשירותים לרשויות המקומיות, תוך הוזלה, פישוט, ייעול וקיצור תהליכי הביצוע והתבססות על היתרונות הנובעים מהגודל.
מחזור העסקאות השנתי של החברה עומד על 1.3 מיליארד ש"ח (2003). בחברה מועסקים כ-95 עובדים, והיא מפרסמת כ-80 מכרזי מסגרת בשנה,ומנהלת מאות פרויקטים במגוון תחומים ותוך הישענות על מקצועיות ושירות ברמה הגבוהה ביותר. לחברה שתי חברות-בנות העוסקות בתחומי הביטוח, ובפיתוח משאבי אנוש.

תאריך:  14/07/2004   |   עודכן:  14/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
השר נוה: ב-10 השנים האחרונות, משלמים יותר ומקבלים פחות בכל הנוגע לרמת הרפואה; לדבריו, "נוצרת רפואה לעשירים ורפואה לעניים"
אלונה קורן
כלכלני D&B: התעצמות ההתרחבות של המדד מהווה סיבה לאופטימיות לחודשים הבאים
נועם שרביט
לפנות ערב הוסרה הכוננות בשרון; המשטרה פתחה שוב את הכניסות לערים פ"ת, כפר סבא, ראש העין ונתניה; נפתחו גם כביש חוצה שומרון (מס' 5) וכן כביש 444, שנסגרו בשל התרעה חמה על מפגע שיצא לדרכו מצפון השומרון
גלית יצחק
חלק מהציוד הועמס על אונייה שיצאה ליוון עם גרוטאות ברזל וחלקו נתפס אצל סוחר גרוטאות ממושב שדה עוזיהו; מהנדס קבוצת יהודה יטוס לנמל ביוון כדי לזהות את הרכוש שנגנב ממחסני החברה
עומר כרמון
יועצו של ערפאת: "ישנם גורמים המעוניינים לחבל במכוון בהחלטות בית הדין הבינ"ל בהאג"; "לארסן הוא מעתה אישיות בלתי רצויה בשטחי הרשות הפלשתינית"; "מה שקובע הן החלטות העצרת הכללית ובית הדין הבינ"ל בהאג"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il