X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך עולה מנתונים ראשונים שנאספו על-ידי סיעת הליכוד בהסתדרות והוצגו במפגש חירום שהתקיים בתל אביב; יוזמה חדשה: דוח מעקב חברתי
▪  ▪  ▪

רוב המתנגדים להצעות חוק בעלות אופי חברתי הם חברי סיעת הליכוד בכנסת. זהו אחד הנתונים העולים מתוך דוח מעקב חברתי - יוזמה חדשה של יו"ר סיעת הליכוד בהסתדרות, יעקב שמאי, אותה חשף אמש (ד', 14.7.04) במפגש החירום שנערך במלון דן פנורמה בתל אביב, ביוזמת סיעת הליכוד בהסתדרות.
במפגש החירום, שמטרתו לדון בצעדי מחאה, נגד התעלמות חברי הליכוד בכנסת מהמצב החברתי כלכלי, דווח על מאפייני ההצבעה של סיעת הליכוד בכנסת, בנושאים חברתיים.
על-פי היוזמה של שמאי, דוח יישלח באופן קבוע לחברי מרכז הליכוד ומטרתו לחשוף בפני חברי מרכז הליכוד, את תוצאות ההצבעות, של חברי הליכוד בכנסת, בנושאים חברתיים/כלכליים.
בסיעת הליכוד בהסתדרות מקווים, כי הדוח ייצור מחוייבות של נציגי הליכוד בכנסת כלפי הבוחרים ויאפשר לעקוב, אחר המודעות החברתית, של הח"כים ושל השרים הנבחרים.
נתונים ראשונים מתוך דוח המעקב החברתי הראשון, שעתיד להתפרסם בקרוב, כפי שהוצגו במפגש החירום, מראים כי רוב המתנגדים להצעות חוק בעלות אופי חברתי הם חברי סיעת הליכוד בכנסת (מדובר בהצעות חוק שאושרו בקריאה שלישית והצעות חוק שלא עברו ושהורדו מסדר היום).
בין הדוגמאות להצעות חוק בנושאים חברתיים/כלכליים, שהוזכרו במפגש:
- הצעת חוק הבטחת הכנסה-המציע להגדיל את גמלת הבטחת הכנסה לאלמנות ולהורים יחידים - התוצאה של הצבעת חברי סיעת הליכוד (מחודש מאי האחרון):
בעד - 0, נגד - 20.
- הצעת חוק ביטוח בריאות ממלכתי (תיקון) - לתיקון מנגנון העדכון של סל הבריאות ומניעת שחיקתו. חברי סיעת הליכוד הצביעו(בדצמבר האחרון):
בעד-0, נגד-16.
שמאי קרא במפגש לכל נציגי הגופים החברתיים, לאחד כוחות על-מנת לפעול במרוכז לשיפור המצב החברתי-כלכלי ונגד המדיניות החברתית/כלכלית הנוכחית של הממשלה, המונהגת ללא הפרעה על-ידי משרד האוצר.
"לקראת החגים הבאים עלינו לטובה, כל הארגונים החברתיים חייבים להתארגן ולזעוק יחד, על-מנת שנוכל לוותר, על התואר המפוקפק של ישראל המוגדרת כ'אלופת העוני בקרב מדינות המערב המפותחות'".

תאריך:  15/07/2004   |   עודכן:  15/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
"אני, רובוט" - האוסף הקלאסי של תשעת הסיפורים הקצרים על הרובוטים שיצא לאור בשנת 1950 הוא ההשראה לסרט הקולנוע החדש; אסימוב כתב מאות ספרים, ונפטר בשנת 1992 בגיל 72
יפעת גדות
הכאב הפתאומי והמוכר במצח - אחרי "ביס" מגלידה ידוע כ'כאב ראש מגלידה'; משפיע על שליש מהאוכלוסיה אך למרות זאת הרופאים לא יודעים הרבה עליו; ההמלצה: לאכול לאט
יואב יצחק
אשל הוא הנחקר הראשון מבין החשודים בפרשה; בדיון להארכת מעצרו אמר נציג המשטרה, פקד אוהד גניס, כי עתה מצטיירת תמונה שונה לגמרי מכפי שהוצגה עד כה בתקשורת
מיכאל דבורין
נקבע, כי הפטור יחול גם על הצעות משותפות למכרזים, כל עוד נתח השוק של הצדדים אינו עולה על 20%-30%; עוד נקבע כי אין צורך שהסדרים יהיו בכתב כדי שיחולו עליהם פטורי הסוג וכן הוסרו המגבלות ממיזמים משותפים שהצדדים להם אינם מתחרים, בפועל או בכוח
עומר כרמון
סערה גדולה בממלכת סעודיה לאחר ששני צעירים ונהג ניגרי נעצרו בשבוע שעבר בחשד שביימו סרט פורונוגרפי במהלכו נאנסה צעירה מקומית; הורי הצעירה דורשים לגזור על השלושה עונש מוות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il