X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסופרת היא רופאת ילדים המתמחה באונקולוגיה לילדים; מטפלת בחולים קשים ובבני משפחותיהם; הספר מספר את סיפורה של מירב שחייה משתנים; אצל אחיה הקטן מתגלה גידול
▪  ▪  ▪

בספריית פועלים, בשיתוף עם האגודה למלחמה בסרטן, רואה אור הספר 'מלח על השפתיים', מאת דפנה מיתר - ספר לא שגרתי אשר חוצה גבולות של גיל ומקום.
דפנה מיתר היא רופאת ילדים המתמחה באונקולוגיה לילדים. היא מטפלת בחולים קשים ובבני משפחותיהם ואף מרצה ומלמדת בנושא הילד החולה ומשפחתו.
מיתר הקימה את ההוספיס בבית החולים תל השומר, וניהלה אותו במשך חמש שנים. כיום היא מתמקדת ברפואה פליאטיבית - בחולים אשר מחלה מאיימת על חייהם, תוך התמקדות בחולה עצמו ובמשפחתו ולא רק במחלתו.
ספר זה נולד מתוך ניסיונה העשיר ומעורבותה הרבה בחיי המשפחות אותן היא מלווה.
ספרה של מיתר מספר את סיפורה של מירב. מירב אוהבת להאכיל את חתולי השכונה, להאזין למוזיקה ולרקוד. היא וליאת חברתה עושות כמעט הכול ביחד - מסתפרות, מנקבות חורים באוזניים ובעיקר חולמות ומשתפות זו את זו בתוכניות ובסודות.
אבל יום אחד חייה של מירב משתנים. אחיה הקטן מתן נופל ובבדיקה מתגלה כי יש לו גידול. הספר מתמקד דווקא במירב ולא באח החולה. מירב משתפת את הקוראים בחיי היום יום שלה שהשתנו עד מאוד מאז שהתגלתה מחלתו של אחיה - חיים של ילדה מתבגרת שמשפחתה מתמודדת עם איום, אי ודאות ואובדן, חיים של ילדה שצריכה להתמודד עם שאלות שעליהן אין היא מקבלת תשובות, עם הסביבה החברתית שמתבוננת בה במבט שונה, ועם משפחתה שמרכזת את כל תשומת הלב באחיה הקטן.
מיתר מעלה על הכתב, דרך סיפורה של מירב, את סיפורם של ילדים רבים, האחים והאחיות של ילדים חולים ושל ילדים שנפטרו, מתוך רצון לתרום להעלאת המודעות למקומם המיוחד של ילדים אלו ולקדם את הרעיון כי אפשר גם אחרת: מודעות לבעייתיות, ,תכנון הולם של חלוקת הקשב, שימת הלב והמשאבים, תוך הכללה מכוונת של האחים הבריאים, תאפשר לכל המשפחה כגוף אחד לתפקד טוב יותר בשעת המשבר.

תאריך:  16/07/2004   |   עודכן:  16/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
מערכת Nfc, חדשות מחלקה ראשונה, ממליצה על טיולים, סיורים ואירועי תיירות ברחבי ישראל
עומר כרמון
כוכב האופרה יהיה זמר הראפ JC001; להקת הבנות המלווה את הזמר תגלם את שומרות ראשו של קדאפי; הבימאי: "בחרתי ב-JC001 משום שקדאפי הזכיר לי 'כלב משוגע'"
יואב יצחק
פרס עומד להיפגש ביום א' עם שרון כדי לקבל הבטחה למתן עדיפות לעבודה על-פני שינוי וש"ס; שרון הבהיר לצוות המו"מ שמינה: הכל פתוח, כולל כל התיקים, במטרה ליישם את תוכנית ההינתקות
עומר כרמון
שגריר אש"פ דורש סנקציות על ישראל; הקונגרס האמריקני גינה את חוות הדעת של בית הדין הבינ"ל בהאג בנושא גדר הביטחון; האירופים מתנגדים להצעה הפלשתינית שהוגשה לעצרת הכללית של האו"ם; ההצבעה ביום שני
עומר כרמון
על 16 קברים יהודים בבית הקברות העתיק בוולינגטון צויירו צלבי קרס וסיסמאות נאציות; מנהיג הקהילה היהודית בניו זילנד: "לדעתי יש קשר ישיר בין ההתבטאויות החריפות נגד ישראל לבין התחושה של אנשים שהם יכולים לנקום ביהודים"; ראש ממשלת אוסטרליה מציע לתווך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il