X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השמאל הקיצוני בניו זילנד מאשים את המוסד ברצח תיירים

החמאס מברך את ניו זילנד על עמדתה בפרשת סוכני המוסד

החמאס: "אנו קוראים למדינות נוספות ללכת בעקבות ניו זילנד האמיצה"; מזהיר את פעיליו מנסיונות חיסול של ישראל; עיתוני ניו זילנד: "הודעת החמאס מעניקה חסינות לחיילינו ולאזרחים"; חושפים: "שותפם של שני הסוכנים הישראלים רכש דרכונים גנובים מכנופיות פשע באסיה"
▪  ▪  ▪

ארגון החמאס שיבח (יום א', 18.7.04) את עמדתה של ממשלת ניו זילנד בפרשת האזרחים הישראלים שנלכדו לפני כשלושה חודשים ואשר ממשלת ניו זילנד משוכנעת, כי הם סוכני מוסד.
"אנו מעריכים מאוד את עמדתה האמיצה של ממשלת ניו זילנד", נאמר בהודעת החמאס, "אנו קוראים למדינות נוספות ללכת בעקבותיה ולאמץ עמדה תקיפה נגד הפרות החוק של היישות הציונית".
החמאס הזהיר בהודעתו את פעיליו, כי המוסד הישראלי מנסה לחדור למדינות ערביות באמצעות דרכונים זרים שהשיג במרמה, מתוך מטרה לחסל את ראשי הארגון ובכירים פלשתינים נוספים.
עיתוני ניו זילנד מדווחים בהרחבה על דברי השבח של החמאס, ומעריכים כי הודעה זו "תהדהד ברחבי העולם המוסלמי ותעניק חסינות לחיילי ניו זילנד בעירק ולאזרחי ניו זילנד בכל רחבי העולם מפני פגיעתם הרעה של טרוריסטים איסלמים".
הלילה (יום ב', 18.7.04) פורסם בניו זילנד מידע נוסף הנוגע לאזרח הישראלי, זאב ברקן, שעמד בראש הקבוצה הישראלית שניסתה להשיג דרכון ניו זילנדי מזויף. ברקן הצליח להימלט.
על-פי הדיווח, ברקן קיים קשרים הדוקים עם כנופיות פשע הפועלות באוסטרליה, קמבודיה, בורמה, לאוס ותאילנד, ואף נהג לבקר באותן המדינות. ברקן רכש מכנופיות הפשע דרכונים שנגנבו מתיירים זרים.
עיתוני שמאל קיצוני בניו זילנד מאשימים את ברקן בהזמנת רצח של תיירים זרים כדי להשיג את דרכונם.
עיתוני ניו זילנד דיווחו בנוסף, כי זמן קצר לפני מעצרו בניו זילנד, פשטה משטרת אוסטרליה על ביתו של האזרח הישראלי אלי קרא, אשר התגורר באוסטרליה בארבע השנים האחרונות.
כזכור, לפני ימים אחדים גזר בית משפט באוקלנד שישה חודשי מאסר בפועל וקנס כספי על-סך 50 אלף דולר ניו זילנדי (כ-150,000 ש"ח), על אלי קרא (50) ואורי זושה-קלמן (30).
לאחר הקראת גזר הדין, הודיעה ראש ממשלת ניו זילנד, הלן קלארק, על הטלת סנקציות דיפלומטיות חמורות על ישראל [ראו קישור]. שעות אחדות לאחר מכן חוללו קברים בבית העלמין יהודי בוולינגטון, ניו זילנד. בשבת (17.7.04) צויירו צלבי קרס על דלת הכניסה לבית כנסת יהודי בעיר פרת' באוסטרליה [ראו תמונה].

תאריך:  19/07/2004   |   עודכן:  19/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
18 צעירים בריטים ייצאו ב-14 באוגוסט למסע אופניים מלונדון לירושלים כדי "להביא לנסיגת צבא הכיבוש הישראלי מהשטחים הפלשתינים"; עיתון במפרץ הפרסי: "צעירים יהודים פרו-פלשתינים נעזרים בסוכנות היהודית כדי להיכנס לישראל"
רנית נחום-הלוי
כך עולה מנתוני נציבות שירות המדינה; אין כמעט שינוי במספר התלונות ב-3 השנים האחרונות; בארבע השנים האחרונות נרשמו רק 3 מקרי זיכוי ו-4 מקרים בהם המטרידים הורשעו בהליך פלילי
רנית נחום-הלוי
הצעת החוק שהגישו חברי הכנסת גלעד ארדן ואריה אלדד, מציעה לאסור לקיים מו"מ בנושא ירושלים ושיבת פליטים פלשתינים, ללא רוב בכנסת; העובר על החוק - יראה עצמו מפוטר מהממשלה
יואב יצחק
על-פי החשד, גורם המעורב בישראל בעסקי גז ומים שכר את שירותיו של פלבסקי; בית המשפט המחוזי דחה בקשת המשטרה לעוצרו
רנית נחום-הלוי
ראש הממשלה דיבר באירוע בהשתתפות מנהיגי הקהילות היהודיות בארה"ב, ונימק את הקריאה בגילויי האנטישמיות במדינה האירופית; הדברים עוררו את זעמו של הממשל הצרפתי, שגינו את הדברים ודרשו הסברים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il