X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"בעבר הרחוק הוא היה מעורב בכנופיות פשע", אמר המלך ל-CNN והוסיף: "אני סבור שהעיתונות עשתה ממנו הרבה יותר חכם ובעל יכולות ממה שהוא באמת"; זרקאווי נחשב כיום למושך בחוטים מאחורי "מצעד עריפת הראשים" בעירק
▪  ▪  ▪
זרקאווי, בריון רחוב בדימוס

אבו מסעב אל-זרקאווי, מי שמוביל בין היתר את פעילות הטרור של ארגון אל-קאעידה בירדן, הצליח בחודשים האחרונים להטיל מורא ואימה על תושבי הממלכה ההאשמית.
עבדאללה מלך ירדן יוצא כעת להתקפה ישירה נגדו, הפעם - מילולית. בראיון ל-CNN אמר אמש המלך עבדאללה, כי זרקאווי אינו אלא "בריון רחוב", ועל-אף שהוא נחשב למבוקש מספר 1 בעירק, הוא אינו "כה חכם" או "מהווה איום", כמו הרושם שנוצר סביבו.
"אתה אומר שהוא האדם המבוקש ביותר בעירק. אני סבור שהעיתונות עשתה ממנו בעל יכולות, חכם ומהווה איום, הרבה יותר ממה שהוא באמת", אמר המלך לכתב ה-CNN.
"יש לו היסטוריה ארוכה", הסביר המלך, "זרקאווי היה מעורב בכנופיות פשע". הוא הדגיש: "במקור זרקאווי הוא לא אחר מאשר בריון רחוב. זוהי קרוב לוודאי הצורה הטובה ביותר בה ניתן לתאר אותו".
אבו מסעב זרקאווי, או בשמו המקורי אחמד אל-ח'לאילה, הינו "פרסונה נון-גרטה" (אישיות בלתי רצויה) בממלכה הירדנית. נגד בן השבט הבדואי הגדול בירדן "בני חסן", אשר ישב בכלא הירדני במשך 8 שנים וקיבל חנינה מהמלך ב-1999, הוצא גזר דין מוות שלא בפניו עוד בשנת 2001. זרקאווי מעורב בכמה פיגועים וחילופי אש עם כוחות הביטחון הירדניים בשטח המדינה.
מיוחסים לו שורה של פיגועים וניסיונות פיגוע בעירק ובירדן, לרבות תכנון הפיגוע הכימי נגד שירותי הביון הירדניים ברבת עמון לפני כחמישה חודשים, אשר סוכל בסופו של דבר. כמו כן, האמריקנים סבורים כי זרקאווי הוא זה האחראי ל"מצעד עריפת הראשים" בעירק.
זרקוואי, שהיה חבר בארגון איסלמי קיצוני בירדן, עבר תחילה לאפגניסטאן ומשם המשיך לעירק. המלך עבדאללה הבהיר אמש, כי ירדן משתפת פעולה עם הקהילה הבינלאומית על-מנת ללכוד את האיש, ש-25 מיליון דולר מונחים על ראשו.

תאריך:  19/07/2004   |   עודכן:  19/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
לדברי החוקרים, אלו שנוטים לסבול ממיגרנות בעקבות מזג האוויר יכולים לעקוב אחר תחזיות מזג האוויר כדי לחזות התקפת מיגרנה מראש ולמנוע אותה; ברוב המקרים, האשימו החולים את מזג האוויר כגורם שעורר את המיגרנה
עומר כרמון
ע'אלב אל-עוואלי, ששימש כמפקד בכיר של הזרוע הצבאית של החיזבאללה בדרום לבנון ופיקד על פעולות הירי נגד ישראל, חוסל בפיצוץ בדרום מערב ביירות; החיזבאללה מאיים בתגובה כואבת נגד ישראל
גל ברגר, נועם שרביט
בין הפצועים: בכיר בוועדות ההתנגדות העממית, יוסוף אל-קוקה; קצין צה"ל נפצע קשה בטול-כרם; בנוסף, חייל צה"ל נפצע קל מאש שנפתחה מאזור ירדן לעבר סיור צה"ל בעמק בית שאן; רקטת קסאם נחתה בנגב המערבי, אין נפגעים
יפעת גדות
אפולו, יצירת מופת מהמאה השישית לפני הספירה, עבר שיקום יסודי שהחזיר חיים לצבעים המקוריים שלו
יפעת גדות
ציורים של ילדים עולים המתגוררים במרכז הקליטה "ספיר" של הסוכנות היהודית בקרית ים, נשלחו לתחרות בינלאומית ביפן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il