X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נביל עמר, אחד ממבקריו החריפים של ערפאת, נורה אמש בסלון ביתו ברמאללה בידי אלמונים; זמן קצר קודם לכן, הוא קרא לרפורמות נרחבות במהלך ראיון טלוויזיוני; אף גורם לא נטל אחריות לירי; המשטרה הפלשתינית פתחה בחקירה
▪  ▪  ▪
עמר, קיבל מסר נוסף

ניצל מחיסול פעם שניה: חבר הפרלמנט הפלשתיני והשר לשעבר לעניינים פרלמנטריים ברשות, נביל עמר, נורה אמש בידי רעולי פנים חמושים ברמאללה, והובהל באורח קל לבית החולים שייח' זייד בעיר.
נביל עמר החלים מפציעתו והבוקר הוא אומר: "אם ניסיון ההתנקשות בחיי נועד להשתיק אותי, אני מעוניין להבהיר לכולם שאמשיך לומר כל מה שאני מאמין בו". עמר לא ישתתף בישיבת הפרלמנט הפלשתיני המתכנסת היום.
מוקדם יותר הבוקר, קרא יו"ר הרשות הפלשתינית, יאסר ערפאת, לפתוח בחקירת האירוע. כך מסר מוסטפא עיסא, מושל מחוז רמאללה. עמר, יצויין, ידוע כאחד ממבקריו החריפים ביותר של ערפאת ומדיניותו. הוא נהג השכם והערב למתוח ביקורת על השחיתות בה נגוע שלטונו של ערפאת.
ראש הממשלה הפלשתיני, אחמד קריע (אבו עלא), גינה הבוקר את האירוע. סאיב עריקאת, העומד בראש צוות המו"מ הפלשתיני, אמר בתגובה: "אם אין ביכולתנו להשיב את החוק והסדר - הדבר יהיה הרסני מבחינת הרחוב הפלשתיני... כל המרקם הסוציאלי קורס כעת".
נביל עמר, נורה ברגלו, בתוך ביתו ברמאללה. זמן לא רב לפני שנורה, סיים עמר ראיון בטלוויזיה בו קרא לבצע רפורמות נרחבות ברשות.
בנו טארק, סיפר לסוכנות הידיעות הצרפתית, כי אביו התרווח על הספה בסלון וצפה בטלוויזיה, עת נורה בידי אלמוני שהגיח מאחורי אחד מקירות הבית. היורה נמלט מהמקום.
עד כה לא פורסמה כל נטילת אחריות רשמית על הירי, אך ההערכה היא שאחד הפלגים של הפת"ח אחראי לתקרית. המשטרה הפלשתינית פתחה בחקירת האירוע.
אין זו הפעם הראשונה בה מועברים לנביל עמר "מסרי אזהרה" באמצעות ירי. לפני כשנה בוצע ירי לעבר ביתו, אך עמר לא שהה שם באותה עת.
בתוך כך, הפרלמנט הפלשתיני צפוי להתכנס היום לדיון במשבר הממשלתי ובהידרדרות הביטחונית ברצועת עזה. כפי הנראה, תקרית הירי בחבר הפרלמנט, נביל עמר, תעמוד אף היא על סדר היום של הפרלמנט.

תאריך:  21/07/2004   |   עודכן:  21/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
אלמונים פרצו לדירת הגבר בלילה ובמהלך מאבק ביניהם נדקר בעורק ידו; הגבר מת מפצעיו בבי"ח בני ציון; צעיר נדקר ונפצע בינוני במהלך קטטה בפ"ת; צעיר נוסף נדקר ונפצע באורח בינוני בקטטה בקניון 'ערים' בכפר סבא
ענבל אביב
לכבוד האירוע קושט קמפוס אדמונד י' ספרא בגבעת רם ויובאו רקדני ענק; הנהלת המוזיאון החליטה להכין שקית הפתעה לבאי המוזיאון: כניסה חינם במהלך סוף השבוע החגיגי (31-29 ביולי) ואפשרות לחוות את הפעילויות שהובילו את המוזיאון השנה
גל ברגר
רוב רובם של האסירים אשר שוחררו - פעילי האחים המוסלמים; בארגוני זכויות האדם הסוריים ישנה שביעות רצון חלקית; יו"ר ארגון זכויות האדם הסורי: "רוב האסירים ששוחררו סובלים ממחלות נפש בגלל התנאים בהם חיו משך שנים ארוכות"
רנית נחום-הלוי
הארכת "חוק האזרחות" נובעת מטעמי ביטחון, ותקפה למשך חצי שנה בלבד; במהלך זמן זה, ועדת שרים בראשות שר הפנים תבחן הנושא ותכין הצעת חוק משלה עם תיקונים, שיפורים והקלות
ענבל אביב
בחדר ישנו באותה עת 3 מבני המשפחה, בהם תינוק בן חודשיים; איש לא נפגע אולם לבית נגרם נזק רב; כוחות צה"ל עצרו הלילה שבעה מבוקשים פלשתינים בגדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il