X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הדוקר ביקש לנקום את מות אחיו, החשוד ברצח שייחט ז''ל:

ערבי-ישראלי דקר חייל בפיגוע בצומת גולני

החייל פונה במצב בינוני עד קשה לבית החולים "פוריה" בטבריה; הדוקר, בילאל חטיב, נלכד בתום מרדף קצר; המשטרה: הרקע למעשה לאומני; אחיו של הדוקר נהרג כשניסה לבצע פיגוע ירי נגד שוטרי מג"ב בצומת בית רימון
▪  ▪  ▪

חייל גולני נדקר בביטנו (ד', 21.7.04) מעט לפני השעה 15:30, סמוך לאתר ההנצחה בצומת גולני שבצפון הארץ. החייל, אשר נפצע באורח בינוני עד קשה, קיבל טיפול ראשוני במקום ופונה לבית החולים "פוריה" בטבריה.
החייל הותקף על-ידי בילאל חטיב, ערבי-ישראלי תושב כפר כנא, כבן 17. מהמשטרה נמסר, כי הרקע למעשה הוא לאומני.
עדי ראייה סיפרו, כי שוטר מג"ב שהבחין באירוע, החל לרדוף אחרי הדוקר יחד עם שני חיילים נוספים שעמדו בטרמפיאדה סמוכה. כעבור זמן קצר, השיגו השלושה את הדוקר סמוך לאנדרטה להנצחת חיילי חטיבת גולני, שם ביצעו "נוהל מעצר חשוד" וירו באוויר, אז לכדו את הדוקר שנלקח לחקירה. כוחות משטרה והצלה רבים הוזעקו למקום והאזור כולו נסגר לתנועה.
מחקירתו הראשונית של בילאל עלה, כי הוא אחיו של מוחמד חטיב, שנהרג בעת שניסה לבצע פיגוע ירי בצומת בית רימון, לפני כמה חודשים [ראו קישור]. הפיגוע בוצע בנשקו של החייל אולג שייחט ז"ל, שנחטף ונרצח לפני שנה בדיוק.
מוחמד חטיב עמד בראש חולייה שכינתה עצמה "משחררי הגליל". היא מנתה שישה חברים וגייסה פעילים לשם פגיעה באנשי כוחות הביטחון. נגד חברי החוליה הוגש כתב אישום בו הם נאשמים בהשתייכות לחוליית טרור, ירי על שוטרים ומספר ניסיונות לחטוף חיילים [ראו קישור].
חקירת פרשת רציחתו של החייל שייחט ז"ל העלתה כי מוחמד חטיב, שנורה ונהרג מאש כוחות הביטחון, הוא האיש החשוד בחטיפתו ורציחתו של החייל. שייחט ז"ל נרצח, כאמור, לפני שנה בדיוק, מה שהיווה כנראה את המניע לדקירה היום.
באירועים אחרים היום
: רקטת קסאם נחתה הבוקר בחדר שינה של בית מגורים בקיבוץ סעד בצפון הנגב המערבי. בחדר ישנו באותה עת שלושה מבני המשפחה, בהם תינוק בן חודשיים. למבנה נגרם נזק רב, בנס לא היו נפגעים [ראו ידיעה נפרדת].
סמל איתי אילוז, אשר נהרג אתמול מאש החיזבאללה במוצב צה"ל בגבול הצפון, מובא כעת למנוחות בחלקה הצבאית של בית העלמין בעפולה.
הלווייתו של רב-סמל ראשון אבישי קוריסקי בן 24 מנצרת עילית, שנהרג באותה התקרית, תתקיים מחר בשעה 16:30 בבית העלמין הצבאי בעירו.

תאריך:  21/07/2004   |   עודכן:  21/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
ג'יבריל רג'וב, היועץ לביטחון לאומי של ערפאת, שוגר בסוף השבוע לקהיר במטרה לעדכן את הצמרת המצרית בהתפתחויות ברצועה; מוסא ערפאת טוען: אל-מג'אידה לא מונה למפקד-העל של מנגנון הביטחון הכללי
עומר כרמון
רשויות המכס באלג'יריה הודיעו כי יחקרו את נציגיה במדינה של חברת הרכב הצרפתית רנו, לאחר שבחנויות בעיר הבירה אלג'יר התגלו חלקי חילוף לרכב עליהם מוטבע הסימון 'תוצרת ישראל'
נועם שרביט
שופט המחוזי בירושלים, משה דרורי, הסכים שחברת פלאפון תתקין אנטנה על גג ביתו; בקשה של פלאפון לעכב הריסת אנטנה שהוצבה במיקום אחר בעיר הובאה בפניו כשופט תורן, אך הוא העדיף שלא לדון בה; נימוקו: "והייתם נקיים מה' ומישראל"
עומר כרמון
אחד מפעילי ISM בכתבה שפורסמה באתרי שמאל אירופים: "המצב בג'נין ובכפרים הסמוכים לה דומה למצב ששרר בגטו ורשה"; "לערביי ישראל אין זכות הצבעה לכנסת וישראל מונעת מהם חופש ביטוי"; לפני ארבעה חודשים השווה גם אורי אבנרי את "הלוחמים בג'נין" ללוחמי גטו ורשה
עומר כרמון
צמד הישראלים שהורשעו בשל ניסיון להשיג דרכון במירמה ובשל חברות בארגון פשע יערערו על סעיפים הנתונים לצו איסור פרסום; אחד המורשעים עבד מטעם חברה ישראלית שסיפקה מערכות אבטחה לשגרירויות זרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il