X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דרישות נוספות: להעביר באוגוסט מקדמות למפונים מרצון, לכלול בתקציב 2005 את מימון הפינוי ולמצוא פרטנר פלשתיני; בפגרת הקיץ תואץ החקיקה לפינוי-פיצוי
▪  ▪  ▪

מפלגת העבודה דורשת להאיץ את מהלכי ההינתקות, ולשלם כבר בחודש הבא (באוגוסט) מקדמות למשפחות שיסכימו להתפנות. הדרישה הועלתה בפגישת צוותי המו"מ של הליכוד והעבודה, שדנו בערב (יום ד') בנושא כניסת מפלגת העבודה לממשלת אחדות.
בפגישה השנייה שהתקיימה בכפר המכבייה ברמת גן וארכה שעתיים וחצי, השתתף דב ויסגלס, מנהל לשכת ראש הממשלה. ויסגלס הציג בפני נציגי העבודה את עקרונות תוכנית ההינתקות.
צוות המו"מ של העבודה העלה שורה של תביעות בעניין תוכנית ההינתקות. הראשונה שבהן: קיצור הלו"ז לביצוע הפינוי והתחלת יישום ההינתקות כבר בחודש נובמבר. בנושא חקיקת הפיצויים, ביקשו נציגי העבודה כי הואיל ועבודת ההכנה תסתיים תוך שבועיים עד חודש, יש להביא את הנושא לכנסת עוד במהלך פגרת הקיץ.
נציגי העבודה ביקשו עוד, כי מקדמות למתפנים מרצון ישולמו כבר במהלך אוגוסט - כדי לאפשר למשפחות הרוצות להתפנות לשלב את ילדיהן בבתי ספר במקום ישובם החדש. כמו-כן דרשו בעבודה, כי מיד עם תום עבודה החקיקה הכוללת, תובא לממשלה הצעת-החלטה על פינוי הישובים.
נציגי העבודה ביקשו בנוסף לכלול בהצעת תקציב המדינה לשנת 2005 סעיף המיועד למימון הפינוי. בנוגע לפרטנר הפלשתיני, הם ביקשו כי הפינוי יתואם עם כל גורם פלשתיני מוסמך.
ל-Nfc נמסר, כי הדרישות של העבודה "לא נפלו על אזניים ערלות", וכי קיימת הסכמה שבעל-פה בדבר העקרונות שהציג צוות המו"מ של העבודה. אייל ארד, החבר בצוות המו"מ של הליכוד, מסר ל-Nfc, כי ניתן יהיה לסיים את עבודת המטה על תוכנית ההינתקות עד סוף חודש אוקטובר.
"בכוונת הליכוד להשיב בבוא הזמן על חלק מהדרישות שהציגו בעבודה. אכן הבענו תקווה כי עד סוף אוקטובר נסיים את עבודת המטה. אם יהיה צורך בכך, נעביר את התוכנית לאישור הכנסת עוד בזמן הפגרה, אך הכל תלוי בסיום העבודה".
לבקשת צוות העבודה יתקיים היום (יום ה') דיון נוסף, השלישי במספר, וזה יתמקד בנושאים החברתיים-כלכליים. בעבודה מביעים אופטימיות לגבי המשך המגעים, אך מדגישים: "נהיה מרוצים רק לאחר שנפנה את עזה".

תאריך:  21/07/2004   |   עודכן:  22/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
המהלך מתבצע כחלק מהפעילות להגברת הצייתנות לחוקי המס
מיכאל דבורין
לאחר משא-ומתן ארוך ונוקשה עם משרד האוצר הצליחו ראשי הועדה לתיכנון ותקצוב שליד המועצה להשכלה גבוהה להגיע להסכם רב שנתי; שרת החינוך: "מדובר בבשורה גדולה ומשמחת למחקר ולהשכלה הגבוהה בישראל"
עומר כרמון
שליח מחלקת המדינה למזרח התיכון: "מנהיגות החמאס והג'יהאד האיסלמי נפגעה קשות בשל התקיפות הישראליות"; העריך: האירועים האחרונים ברצועת עזה אינם סימן לערעור מנהיגותו של יאסר ערפאת, אלא מקורם במאבקים אישיים
אלונה קורן
יעד היצוא העיקרי הוא השוק האירופי, המהווה מעל 80% מהיקף היצוא; בראשו השוק האנגלי, המוביל עם 40% מהיקף היצוא
אלונה קורן
יתח היה מנהל מחלקת קופות גמל בנציבות מס ההכנסה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il