X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צפרה כץ נפגשה, בין היתר, עם שר האוצר בנימין נתניהו ושר התקשורת והתמ"ת אהוד אולמרט
▪  ▪  ▪

צפרה כץ, נשיאת חברת העולמית ויד ימינו של לארי אליסון, הגיעה לביקור בישראל. כץ (42) היא ילידת ישראל ובוגרת אוניברסיטת הרווארד.
כץ הצטרפה לבנק ההשקעות דונלדסון לופקין אנד ג'נרט, שהתמזג עם קרדיט סוויס פירסט בוסטון. כץ התמחתה, בין השאר, בעסקות היי-טק ובעולם התוכנה.
הקשר של כץ עם Oracle החל באפריל 1999, כשלארי אליסון, מייסד החברה וכיום היו"ר והמנכ"ל שלה, הציע לה לסייע במעבר של Oracle לחברה שמוצריה מבוססים על האינטרנט.
באפריל 2001 מונתה כץ כחברה במועצת המנהלים ואחראית על פעילותה הגלובלית של Oracle. מאורקל נמסר כי במהלך חמש שנות עבודתה של כץ בחברה, עברה Oracle שינויים מפליגים: "בשנת הכספים 2004 גדלו ההכנסות הכוללות של Oracle לשיא חדש והגיעו ל-10.2 מיליארד דולר", נמסר.
במסגרת ביקורה בישראל, קיימה כץ מפגש סגור עם גופים מובילים במשק הישראלי. במפגש, שהתקיים במלון אינטרקונטיננטל בתל-אביב בהשתתפות כ-350 מבכירי המשק, פרסה כץ את משנתה בנושא יצירת שינויים בחברות.
כץ סיפרה על השינויים שחוללה הנהלת Oracle בחברה ב-5 השנים מאז הצטרפה אליה: "החברה התנהלה כ-20 שנה עם רווח תפעולי של כ-20 אחוזים, ולא היתה חברה גלובלית במובן האמיתי של המילה, למרות שפעלה כבר אז בכ-100 מדינות.
"השינויים שיושמו היו סוציולוגיים במהותם ולא טכנולוגיים, מכיוון שלעיתים קשה להתמודד עם שינויים. הוחלט על מדיניות רכש אחידה בכל העולם, מאמצי שיווק אחידים עם לוגו יחיד, תמיכה המתקבלת ממספר מרכזים עולמיים, שינוי מדיניות התגמול, כך שלא תהיה תלויה במספר הכפיפים ועל המשך השקעות גדולות במחקר ובפיתוח. כיום עומד הרווח התפעולי של Oracle על כ-38 אחוזים", אמרה כץ.
כץ נפגשה עם שר האוצר בנימין נתניהו ושר התקשורת והתמ"ת אהוד אולמרט. בערב היתה כץ אורחת הכבוד באירוע התרמה עבור עמותת "עלה", לשיקום וקידום ילדים פגועי מוח, אשר היו"ר שלה הוא האלוף דורון אלמוג.

תאריך:  22/07/2004   |   עודכן:  23/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
מסוק של חיל האוויר תקף הערב רכב מסוג סובארו לבנה בשכונת זייתון בעיר עזה, שבמרכז הרצועה; אחד ההרוגים חשוד כי חילל חלקי גופות של חיילי צה"ל אשר נהרגו בפיצוץ הנגמ"ש בבית חנון לפני כחודשיים ותכנן פיגוע רחב היקף בימים הקרובים
עומר כרמון
נמצאו 'כשלים עמוקים' בתפקוד הממשל וסוכנויות הביון האמריקניות; הוחמצו 10 הזדמנויות לסיכול המזימה; בית המלוכה הסעודי ועירק אינם מעורבים; נמצאה מעורבות של אירן והחיזבאללה; בוש וקלינטון אינם אשמים
יואב יצחק
חקירתו תבוצע ככל הידוע כבר בשבוע הבא; קו ההגנה של ראשי חברת החשמל: גם אהוד ברק ושוחט תמכו בעסקה עם השותפות המצרית
גל ברגר
האו"ם העלה מצב הכוננות לדרגה 4 ומפנה את נציגיו הבלתי-חיוניים מהרצועה; יאסר ערפאת הסכים לוותר על סמכויותיו הביטחוניות לטובת אבו עלא; שרי החוץ של סוריה ומצרים קוראים לפלשתינים להתעלות על עצמם
אלונה קורן
אלדין עוסקת באבטחת מידע באינטרנט ובהגנה על תוכן דיגיטלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il