X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אנתוני דיוויד רזניק (35) התגורר 11 שנה בישראל מתוכן שירת בצה"ל כחובש; לא התייצב לעבודתו החל מהיום שבו נעצרו בניו זילנד שני האזרחים הישראלים, אשר ניסו להשיג את דרכונו של אזרח המדינה הלוקה בשיתוק מוחין
▪  ▪  ▪

עיתוני ניו זילנד מגלים היום (ו', 23.7.04), כי אותרה זהותו של האדם הרביעי שסייע לשלושת האזרחים הישראלים שפעלו בניסיון להשיג את דרכונו של אזרח המדינה הלוקה בשיתוק מוחין.
על-פי הדיווח, מדובר באזרח ניו זילנד, אנתוני דיוויד רזניק (35). רזניק התגורר 11 שנה בישראל מתוכן שירת בצה"ל כחובש. בשנתיים וחצי האחרונות עבד כפרמדיק בחברת אמבולנסים פרטית באזור אוקלנד.
רזניק לא התייצב לעבודתו החל מתאריך 24 למרץ, היום בו נעצרו שני האזרחים הישראלים, אורי זושה-קלמן (31) ואלי קרא (50), אשר ממשלת ניו זילנד משוכנעת כי הם סוכני מוסד.
אביו של רזניק המתגורר בניו זילנד מסר כי בנו נמצא מחוץ למדינה. חברת האמבולנסים בה עבד הבן הובילה בין השאר את הנכה, אשר את דרכונו ניסו להשיג האזרחים הישראלים הכלואים במדינה.
אמש פורסם, כי האיש השלישי, זאב ברקן, שהצליח להימלט מניו זילנד שימש בין השנים 1996 עד 2002 כנספח בנציגות הדיפלומטית של ישראל באוסטריה, וכן שירת בתפקידים דיפלומטיים בבלגיה.
לפני ימים אחדים חשף העיתון 'ניו-זילנד הראלד', כי המודיעין הניו-זילנדי צותת לשיחותיהם של 'סוכני המוסד' הישראלים. אלי קרא עבד בעבר בחברה ישראלית שסיפקה מערכות אבטחה לשגרירויות זרות.
כזכור, קרא וזושא-קלמן נעצרו בידי משטרת ניו-זילנד, לאחר שפקיד במשרד הפנים במדינה גילה, כי זאב ויליאם ברקן (37), מבקש להשיג דרכון הנושא את תמונתו, אך את פרטיו של אזרח ניו זילנד הסובל משיתוק מוחין.
המשטרה ארבה לאנשים המגיעים לקבל את הדרכון המזויף ועצרה את צמד הישראלים.

תאריך:  23/07/2004   |   עודכן:  23/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
כך כתבה פעילת זכויות האדם האמריקנית מארגון ISM לאמה בארה"ב; בסדרה של אי-מיילים המתפרסמים עתה במלואם, גוללה רייצ'ל קורי את שראו עיניה במהלך שהותה בשטחים הפלשתינים; זמן קצר לפני מותה היא עוד הספיקה לכתוב להוריה כי היא חשה בטוחה לחייה
עומר כרמון
בעוד מי הנהרות בהודו החלו לרדת ביממה האחרונה, עומדת ממשלת בנגלדש להכריז על אסון לאומי לאחר שלמעלה מ-100 בני האדם נספו בימים האחרונים בשטפונות הענק במדינה; בהודו הגיע מספר ההרוגים ל-227
עומר כרמון
העיתון אל-שרק אל-אווסט: "תושבת דרום לבנון מצאה סמוך לביתה 'מכשיר קשר מיוחד'"; לפני כשבוע הודיע החיזבאללה כי עצר בעיירה נבטיה חשוד בריגול לטובת ישראל; בביתו נמצא "מתקן השולח מידע"
עומר כרמון
בית הנבחרים האמריקני החליט הלילה פה אחד, לקרוא לרשות התעופה האמריקנית להתקין מערכות הגנה נגד טילי כתף בכל המטוסים האזרחיים האמריקנים; בקרוב תיבחר חברה שתבצע את פרויקט הענק
עומר כרמון
שר התיירות הירדני: למרות הירידה החדה במספר התיירים המערבים, חלה בחמשת החודשים הראשונים של שנת 2004 עלייה של 35% במספר התיירים לעומת התקופה המקבילה אשתקד; 2 מיליון תיירים יגיעו השנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il