X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בראש הצוות יעמוג מנכ"ל משרד התקשורת, עו"ד אורי אולניק
▪  ▪  ▪

שר התקשורת, ראובן ריבלין, הודיע (יום ב', 14.01.02) על הקמת צוות התכנון להקמתה של רשות לאומית לתקשורת. השר העביר את כתבי המינוי לחברים שמונו.
בצוות החברים: מנכ"ל המשרד אורי אולניק, יו"ר ד"ר מיכה אנגל, פרופ' אברהם פרידמן, יצחק איש-הורוביץ, דוידה לחמן-מסר, עו"ד, נציגת משרד המשפטים, יואל נווה, נציג משרד האוצר, משה גלילי, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל ספקטרום במשרד התקשורת, ד"ר אסף כהן, סמנכ"ל אגף כלכלה ותכנון, משרד התקשורת, שריל קמפינקי, עו"ד, הלשכה המשפטית, משרד התקשורת ונציג עובדי משרד התקשורת.
שר התקשורת משוכנע בנחיצות הקמת רשות זו, כדי להרחיק את הסדרת שוק התקשורת הישראלי מן הממשלה. לכן התבקש הצוות להגיש מתכונת מגובשת להקמתה, על-מנת לשלבה כהצעת חוק מפורטת לשם הגשה כבר בחוק ההסדרים לשנת 2003.
בשלב הראשון, מתבקש הצוות להתייחס למספר נושאים, בהם: סמכויות ויעדים של הרשות שתוקם, יחסי הגומלין בין הרשות לבין משרדי הממשלה, רשויות ממשלתיות והכנסת, תפקידיה של הרשות ודרכי עבודתה לרבות הדרך לגיבוש מדיניות בענף התקשורת ואישורה בממשלה, כפיפותה של הרשות לממשלה ומידת עצמאותה, האם להותיר את משרד התקשורת על כנו ובאיזו מתכונת או שמא יש לבטלו, יחסי הגומלין בין הרשות לבין הגורמים המפוקחים, שאלת סמכויות הרשות בניהול הספקטרום, הקצאת תדרים והשימוש בהם לרבות אל מול מערכת הביטחון וגופים ממשלתיים אחרים והאם יש להכפיף את תחום הדואר לרשות חדשה.
כמו כן מתבקש הצוות לדון האם לרשות תינתנה סמכויות בתחום השידורים, זאת בנוסף לסמכויות שיוענקו לה בתחומי התקשורת האחרים. למעשה ייבדק הצורך, האם יש להקים רשות אחת או שיש מקום לשתי רשויות נפרדות - האחת בתחום השידורים והשניה בתחום התקשורת.
בשלב השני מתבקש הצוות להגיש דוח מלא שיתייחס גם לשמירה על זכויות עובדי משרד התקשורת, המבנה הארגוני לרשות ולוח הזמנים להקמתה של הרשות החדשה. כן נתבקש הצוות החדש להגיש הצעת חקיקה מקיפה.
עבודת הצוות תלווה על-ידי נציגים של מפעילי התקשורת, עו"ד אסתר שטרנבך, ד"ר עמית שכטר מחברת סלקום, ואבי גבאי מחברת בזק ונציגי מערכת הביטחון.

תאריך:  14/01/2002   |   עודכן:  15/01/2002
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אייל כגן
מירב לוי
הפיגוע אירע סמוך להתנחלות שבי שומרון; מהירי נהרג חייל - סמל אלעד אבו-גני מטבריה. אדם נוסף נפצע באורח בינוני; הפתח נטל אחריות לפיגוע
אייל כגן
יואב יצחק
כך עולה מתמלילי השיחות של נתניהו וליברמן אותם הקליטה המשטרה בסתר ותימללה באפריל 1999 - באופן הנוגד את החוק; הפרקליטות ממשיכה לחפות על ניצב משה מזרחי
מירב לוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il