X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר קק"ל יחיאל לקט: "קבלתנו לאומות המאוחדות מעניקה לגיטימציה מצד המדינות החברות באו"ם למאמצינו לשמירת משאבי המים, הסביבה ופיתוח בר קיימא"
▪  ▪  ▪

ארגון האומות המאוחדות העניק החודש לקק"ל הכרה כארגון לא ממשלתי (O.G.N) הזכאי להשתתף בקבוצות הארגונים הלא ממשלתיים המסונפים למחלקת המידע של האו"ם.
בעקבות ההכרה יתאפשר מעתה לנציג קק"ל להשתתף בדיונים ובסדנאות שמארגן האו"ם לארגונים לא ממשלתיים, לצורך חילופי מידע וקבלת סיוע בין מדינות. כמו כן יהיו זכאים נציגי קק"ל לכהן בועדות האו"ם העוסקות בנושאי סביבה (זאת לאחר בקשה). מעתה תורשה קק"ל אף להיכנס לכל הישיבות "הפתוחות" של גופי האו"ם, להשתמש בספריות, תמונות, סרטים והקלטות ולהיות נוכחת בישיבות ועדות האו"ם.
"הקניית מעמד זה לקק"ל על-ידי האו"ם מעניקה לנו הכרה אוניברסלית ויוקרה בזירה בינלאומית" אמר יחיאל לקט, יו"ר קק"ל, "קבלתנו לאומות המאוחדות מעניקה לגיטימציה מצד המדינות החברות באו"ם למאמצינו לשמירת משאבי המים, הסביבה ופיתוח בר קיימא".
תהליך קבלתה של קק"ל לאו"ם כארגון לא ממשלתי החל בעקבות השתתפותה של משלחת קק"ל בפסגת האו"ם לפיתוח בר קיימא שהתקיימה ביוהנסבורג בשנת 2000.
מדעני קק"ל הציגו בוועידה את פעולות הארגון בתחום הייעור, פיתוח בר קיימא ומלחמה במידבור. כמו כן דנו בוועידה בפתרונות לבעיות שונות כגון נדירות מים מתוקים לרבות בניית מאגרים וסכרים לאצירה ומחזור של נגר, גשם ומי שופכין לחקלאות ופיתוח אזורים צחיחים וצחיחים למחצה, וכן ביוזמות לעידוד הפיתוח של אזורים במשבר.
בכינוס פסגה עולמי זה זכתה קק"ל להכרה בינלאומית בעבודתה למרות פעולות מחאה שכוונו לעברה מנציגי אש"ף וגורמים עוינים נוספים.
מקק"ל נמסר, כי לאחר הסדנאות שנערכו בוועידה בחסות קק"ל, הוצפה קק"ל בפניות מצד מדינות רבות אשר ביקשו להיעזר במומחיותה. עד כה ייעצה קק"ל (לפני הוועידה ולאחריה) בנושאי ייעור ופיתוח בר קיימא ומידבור בבורקינו פאסו, מזרח טימור, צ'ילה, פרגוואי, מקסיקו, ניגריה, טורקיה, מצרים, ירדן ובכמה מדינות באפריקה. פניות אלו ביססו כאמור את מעמדה הבינ"ל של קק"ל כארגון אקולוגי ירוק.
הקשר עם האו"ם ותהליך קבלתה של קק"ל בוצע בסיוע נציגות קק"ל בארה"ב שאמורה לשמור על הקשר השוטף עם האו"ם. נשיא קק"ל בארה"ב רונלד ס. לאודר הביע סיפוק רב מהצלחתו של מהלך ההתחברות אל האו"ם לדבריו: "המעמד שהעניק האו"ם לקק"ל מעיד על ההערכה שרוחשת הקהילה הבינלאומית לקק"ל כתוצאה מעבודתה בישראל ובעולם".

תאריך:  27/07/2004   |   עודכן:  27/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
הניתוח נערך בבית החולים בילינסון; הצעירה המתינה להשתלה כשנה וחצי והיתה במעקב במכון למחלות ריאה; באותו היום בוצעה השתלת כבד באשה בת 49 שסבלה מהפטיטיס C והמתינה להשתלה 3 שנים
נועם שרביט
הארגון למען איכות הסביבה תומך בהצעת חוק חדשה המציעה להגביל שילוט באמצעות מסכי טלוויזיה בחוצות העיר; הגיש עתירה נגד עיריית ת"א, שהתירה שלא כדין, לטענתו, להציב שלטים כאלה בתחומה
ענבל אביב
בין הפיגועים שסוכלו: חטיפת חייל מאזור קלקיליה לצרכי מיקוח; פיגוע ירי בשוהם באמצעות מפגע מחופש למקבץ נדבות; פיגוע התאבדות בנתניה; פיגוע ירי באזור קלקיליה
רנית נחום-הלוי
כתוצאה מכך מחירי הרכב יוזלו בעשרות אלפי שקלים ויותר; ההפחתה במס תיעשה בתמורה להעלאת המס על דלק כך שמחיר בנזין יתייקר בסכום של עד 15 אגורות בלבד; גם באוצר תומכים בחוק
הדר פרבר
מסתבר כי מדובר בניסיון למשוך תשומת לב; בבית המשפט טענה, כי האשימה את הצעירים כהי העור כי "כשאני צופה בטלוויזיה, תמיד מאשימים אותם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il