X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חוק עזר עירוני חדש אוסר על "קבלת" כלבים חדשים מגזעים אלה לעיר; אלה המחזיקים כעת בכלבים אלה, לא יורשו לגדל גורים או להביא אחרים במקומם, אם ימותו; החוק קובע קריטריונים מחמירים באשר להחזקתם
▪  ▪  ▪

פתח תקוה אומרת 'לא' לכלבים מגזע רוטווילר ואמסטף: חוק עזר עירוני חדש לעיריית פתח תקוה, אוסר על גידול או החזקה של "כלב מסוכן", המוגדר כ"כלב מגזע רוטווילר או אמסטף או מכל גזע אחר שהמנהל [הכוונה לרופא הוטרינרי העירוני; נ.ש.] יקבע כי הוא מסוכן".
חוק עזר לפתח תקוה (פיקוח על כלבים), התשס"ד-2004, המחליף את חוק העזר הקודם משנת 95', אף אוסר על החזקה של כלב מסוכן בעל רישיון ולוחית מספר מרשות מקומית אחרת, בתחומי עיריית פתח תקוה.
עם זאת, נרגיע את בעלי הכלבים ה"מסוכנים" בעיר ונאמר, כי החוק קובע שמי שהוא בעל "כלב מסוכן" ביום כניסתו של החוק לתוקף, לא יצטרך להמיתו. ואולם, החוק אוסר להחזיק כלב אחר במקום הכלב בעל הרישיון, במקרה והוא מת; נאסר לגדל גורים של "כלב מסוכן"; אין להחזיקו במקום ציבורי, אלא אם הוא קשור היטב ברצועה המוחזקת בידי הבעלים, יש מחסום לפיו והוא מסומן בסימון אלקטרוני.
בנוסף לכך, אין להחזיק כלב מסוכן בחצר פרטית שאינה מגודרת או אינה נעולה, אלא אם כן הוא קשור היטב ובפיו מחסום, ועל בעל הכלב להציב שלט בכניסה לחצר: "זהירות, כלב".
באשר לבעלי שאר הכלבים, קובע חוק העזר כי אין להחזיקם במקום ציבורי "אלא אם כן הכלב קשור היטב ומחסום על פיו". עוד קובע החוק איסור על בעל הכלב להתיר לו לשוטט באופן חופשי ברחוב, אף אם יש מחסום לפיו.
החוק קובע, כי כלבים חייבים ברישיון מהוטרינר העירוני, וכלבים מגיל חודשיים אף חייבים בסימון במשדר אלקטרוני, שעלותו 250 ש"ח. מי שאינו תושב העיר ושוהה בה עם כלבו, יוכל לעשות כן ובלבד שהכלב בעל רישיון מרשות מקומית אחרת וכן שהשהות אינה עולה על 15 יום.
מי שיעבור על חוק העזר צפוי לקנס של 3,300 ש"ח ואם מדובר בעבירה מתמשכת (למשל, אי סימון במשדר), יתווסף לכך קנס של 150 ש"ח עבור כל יום בו נמשכת העבירה.

תאריך:  28/07/2004   |   עודכן:  28/07/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
הועדה תכלול אנשים מהרשות השניה, גופי שידור ואיגודי הפרסומאים והמפרסמים
מירב לוי
היבוא הסתכם בכ-31 מיליון דולר; ירידה של 37% לעומת התקופה המקבילה אשתקד; הענפים המובילים ביצוא: מכונות מכשירים ואלקטרוניקה, מוצרים כימיים יהלומים ועוד
מירב לוי
המעצרים התאפשרו באמצעות פעילות של סוכן סמוי שאסף ראיות מפלילים
גל ברגר
על-פי כתב האישום, קרן הצדקה "ארץ הקודש" הזרימה 12.4 מיליון דולר לתנועת החמאס בשנים 1995-2000; בחמאס מכחישים: "לא קיבלנו ולו פני אחד מהקרן"; שר המשפטים האמריקני: "הקרן תגמלה את החמאס על פיגועים שבוצעו ועודדה פיגועים עתידיים"
הדר פרבר
השחקן האירי הודיע כי לא ימשיך לככב בסדרת ג'יימס בונד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il