X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על-פי הצו שאושר, תוכל רשות השידור לקבל תקציב ביניים חודשי (אחד חלקי 12 מתקציב אשתקד), כדי להמשיך ולפעול השנה עד ל-31 באוקטובר 2004
▪  ▪  ▪

ועדת הכספים של הכנסת האריכה שוב (יום ד', 28.7.04) בעוד 4 חודשים, את הצו להפעלת רשות השידור. זאת, בשל היעדר ועד מנהל ותקציב מאושר עוד משנת 2003, לפני שנה וחצי.
בעד אישור הצו הצביעו 4 ח"כים: מ"מ היו"ר, אלי אפללו, איוב קרא (ליכוד), יצחק הרצוג (עבודה) ואהוד רצאבי (שינוי). נגד הצביעו 2 ח"כים: בני אלון (האיחוד הלאומי) וחיים אורון (מר"צ).
על-פי הצו, שאושר בוועדה והוגש מטעם שר האוצר, בנימין נתניהו, תוכל רשות השידור לקבל תקציב ביניים חודשי, (אחד חלקי 12 מתקציב אשתקד), כדי להמשיך ולפעול השנה עד ל-31 באוקטובר 2004, או עד 30 ימים מיום שימונה ועד מנהל לרשות, המוקדם מביניהם.
מנכ"ל משרד התמ"ת, רענן דינור, שנימק את הצורך בהארכת הצו הבהיר, כי טרם הושלמו המינויים למליאת רשות השידור. לדבריו, כבר בחודש אוקטובר 2003 אשתקד, הוחל בכינון הרכב חדש של חברי מליאת רשות השידור, אולם מאז חודש מרס השנה האישור של חברי המליאה טרם הסתיים ב"ועדת רביבי". חסרים, ציין דינור, עוד 3 שמות להרכב של 31 חברים.
ביקורת חריפה ביותר, מפי חברי קואליציה ואופוזיציה, הוטחה על התנהלות הנהלת רשות. מ"מ היו"ר, ח"כ אלי אפללו, שניהל את הישיבה היה החריף ביותר ואמר: "כיצד ייתכן שהמנכ"ל יוסף בראל מודיע בדוח כי יש גרעון של 35 מיליון ש"ח בלבד, בעוד שדוח חיצוני של רואי החשבון ברייטמן אלמגור, מגלה שיש גרעון של 200 מיליון ש"ח מהשנים 2001-2002".
את עיקר חיצי התקפתו על רשות השידור הפנה ח"כ אפללו לעבר כשלון הגבייה ברשות. "אני לא מבין את הנתונים הסותרים שמוגשים לנו בענין הגבייה, וזאת לאחר ששלחתי ארבעה מכתבים להנהלת הרשות. מדובר בנתונים סותרים, כאילו שאנחנו חותמת גומי בכנסת. שום דבר לא מצליח בגבייה מפני שאתם לא עושים דבר".
ח"כ בני אלון טען, כי חוסר ההתייעלות ברשות השידור היא בשל כך שניתן לה כסף קל. הוא ביקש לקבל מהמנכ"ל דינור את השמות שכבר אושרו בוועדת רביבי למליאת רשות השידור. אולם, המנכ"ל דחה את בקשתו בטיעון שהשמות התפרסמו בציבור לאחר השלמת מליאת הרשות. בסיום הישיבה הודיע המנכ"ל דינור, כי בימים אלה מוגש לממשלה דוח מטעם ועדה בראשותו ובדוח מוצעת רפורמה מקיפה ברשות.
לדבריו, הדוח מציע לנתק את השידור הציבורי מהדרג המיניסטראלי. הרשות תהפוך לגוף שישדר מרבית הפקותיו מגופים חיצוניים. עוד הוא מסר, כי על הדוח עדיין חסרות חתימות של נציגי האוצר והם יעשו זאת בימים הקרובים. תוך 10 ימים יוגש הדוח לרפורמה ברשות, לשלושת השרים, שר האוצר נתניהו, שר התמ"ת, אולמרט ושר המשפטים, יוסף לפיד.
תאריך:  28/07/2004   |   עודכן:  28/07/2004
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
לדבריו משולמות משכורות שערורייתיות לשחקנים בתיאטרונים אשר דיווחו על גירעון, כפי שפורסם השבוע ב"הארץ"
אלונה קורן
העלייה בפעילות העסקית ברבעון השני משקפת כמעט את כל ענפי המשק - למעט ענף הבנייה - והיא ניזונה בעיקרה מהאצה ביצוא
הדר פרבר
יושבת ראש וועדת החינוך בכנסת: "אנחנו לא רוצים כוונות אלא מעשים"; אמנם סירבה הוועדה לבקשת משרד החקלאות להאריך את התקופה עד חודש מרס - אך התהליך עדיין לא הסתיים
הדר פרבר
עצי האקליפטוס המשמשים למאכל לחיות הכיס נגדעים לטובת בנייה אורבנית
מירב לוי
בטקס ישתתפו שר החקלאות, ישראל כץ, ראש עיריית רחובות ונציגי הסוכנות יהודית; המרכז הינו אחד משלושת המוסדות היחידים בעולם המוכרים על-ידי האו"ם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il