X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במהלך ישיבה של חברי הוועדה לתכנון ובניה בקריות התפרץ בצעקות ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, לעברו של יו"ר הוועדה, ראש עיריית קריית ים שמואל סיסו ולטענת הנוכחים זרק לעברו בקבוק מיץ; צורי בתגובה: "לא זרקתי שום דבר"
▪  ▪  ▪

סערה בפוליטיקה המקומית בקריות: במהלך ישיבה של חברי הוועדה לתכנון ובניה בקריות, התפרץ בצעקות ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, לעברו של היו"ר, ראש עיריית קריית ים, שמואל סיסו. כך דיווח הכתב בועז גולן ב"רדיו חיפה".
צורי, שטוען כי סיסו ניסה לסחוט אותו, עקב דרישתו, לטענתו, שיפסיק להתנכל לחבר המועצה מאיר דהן ולבית הכנסת שהקים. על-פי הדיווח ב"רדיו חיפה", פנה צורי בדברים קשים לסיסו: "אתה זבל, לך קיבינימט, אתה סחטן גדול, מאיר דהן מנהל לך את העיר".
בשלב הזה פנה חבר מועצת העיר, ארז פרידמן לצורי וביקש ממנו "מעט תרבות". צורי, לטענת הנוכחים, השליך צלחת עם עוגיות לעברו של פרידמן ומיד לאחר מכן בקבוק מיץ שפגע בשמואל סיסו.
במקום התפתחה מהומה גדולה, ורק בעזרת חברי מועצת עיריית קריית מוצקין, איציק הרשקוביץ' וניר דובדבני, שב השקט למקום. מקורביו של סיסו מסרו בתגובה ל"רדיו חיפה": "מחר סיסו יפנה לפסיכיאטר המחוזי בבקשה שיבדוק מה קורה לחיים צורי, זה דבר מוזר מאוד".
צורי בתגובה: "לא זרקתי שום דבר, זה פשוט עף... סיסו סחטן ואני לא אוותר לו. אני מתכוון לבדוק את זה מול המשטרה וכנראה להגיש תלונה על סחטנות. במקביל אפנה לבית המשפט שיבדוק איך ראש עיר כמוהו מתנהג בוועדה. אני לא אכנע לסחטנות, מה הקשר שלו למאיר דהן?"
ביום ב' (2.8.04) ייכנס צורי מסיבת עיתונאים, בה הוא מתכוון לספר את גרסתו להשתלשלות העניינים.
__________________
לאתר קריות באינטרנט www.krayot.com

תאריך:  01/08/2004   |   עודכן:  02/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סוכנויות הידיעות
טום רידג': בידינו מידע אמין וממוקד על כוונות לפגע ביעדים מסחריים וכלכליים בניו יורק, ניו ג'רסי ו-וושינגטון; הוא סירב לחשוף את מקור המידע וקרא לציבור להמשיך בשגרת חייו; הכוננות בוושינגטון עולה ל"כתום"
יואב יצחק
שרון נפגש בצהריים (יום א') עם השרים לפיד ופורז והודיע להם על החלטתו; השניים הודיע בתגובה: אם יהדות התורה תצורף, שינוי תפרוש מהקואליציה
יואב יצחק
מהחקירה עולה, כי מצרים היא שעמדה על הכנסת קבוצת מרחב לעיסקה; אלי לנדאו הוזמן למצרים ודחה את ההזמנה; שבתי שביט נשכר, לדבריו, כדי לשמש "פסיכיאטר" לצדדים
מיכאל דבורין
אולמרט הדגיש כנקודת מוצא קיומו של אופק מדיני ומציע מעבר לתקציב דו-שנתי 2006-2005; עוד מוצע לדחות את אישור התקציב עד לסיום הליך השקיפות ולהקים ועדת שרים לענייני תקציב המדינה בראשות שר האוצר; באוצר מגיבים: לטענות אולמרט אין שחר
מיכאל דבורין
שר הרווחה דיבר בישיבת הממשלה שדנה היום בשינויים המבניים שמציע האוצר בתקציב שנת 2005; אורלב הביע את התנגדותו להצעת משרד האוצר להפחית שוב את דמי הביטוח הלאומי ממעסיקים והזהיר את השרים מההשלכות החמורות לדבריו מצעד זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il