X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך השיב היועץ המשפטי של הרשות, עו"ד דורון אבני, לעו"ד אברהם לנדשטיין מת"א, שביקש לבחון את הסוגיה; טרם נתקבלה תשובת היועץ מזוז לפנייה; אבני: בעצם חקירתו של מימן אין כדי להקים ניגוד עניינים בפעילותו בערוץ 10
▪  ▪  ▪

"הרשות השנייה אינה סבורה כי חקירתו של יוסי מימן במשטרה בעניינים הקשורים לשר פריצקי, יש בה להקים עילה לפי חוק הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, להשעייתו של מימן מפעילות בערוץ 10". כך כותב היועץ המשפטי של הרשות השנייה, עו"ד דורון אבני, לעו"ד אברהם לנדשטיין, שביקש לבחון האם אין ניגוד עניינים בפועלו של מימון בערוץ בשעה בה הוא נחקר במשטרה.
היועץ אבני ציין עוד, כי "לדעתנו, על-פני הדברים, אין בחקירתו של מימן במשטרה כשלעצמה, כדי להקים מצב של ניגוד עניינים פסול בפעילותו בערוץ 10".
נציין, כי עורך הדין התל אביבי לנדשטיין הגיש תלונה במפלג ההונאה של מחוז תל אביב נגד השר לשעבר פריצקי, עם "פיצוצה" של הפרשה בתקשורת, בה דרש לחקור את ההיבטים הפליליים לכאורה במעשיו של פריצקי.
כאמור, דבריו של אבני באים כתגובה למכתב ששיגר עו"ד לנדשטיין ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז וליו"ר הרשות השנייה, מוטי שקלאר, פנייה שנועדה, לדבריו, "למנוע מצב דברים של ניגוד אינטרסים פסול ולו גם ל'מראית עין'".
"עצם פנייתו של יוסי מימן, האוחז מצד אחד במוסרות הבעלות בערוץ תקשורת מרכזי כערוץ 10, אל חוקר פרטי, על-מנת שיתחקה אחר מעשיו של שר בישראל - יש בה כדי טעם לפגם", כותב לנדשטיין.
"הנה כי כן", הוא מוסיף, "צובר בעל ממון ונכסים מידע אשר יש רגליים לחשוד בדבר כשרותו אודות שר בישראל, כאשר לרשותו עומד ערוץ תקשורת ממלכתי. הדעת נותנת, כי אותו בעל ממון יימנע מקשר ישיר או עקיף עם ערוץ התקשורת, במקרה דידן, מדובר בערוץ 10 כאמור, עד תום החקירה המשטרתית ובעקבותיה הכרעת הפרקליטות בעניינו".
"לעניות דעתי וטעמי", כתב לנדשטיין, "ההיגיינה הציבורית מחייבת כי תצא מלפניכם הנחייה ברוח הדברים המתבקשים במכתבי זה, לאמור כי יוסי מימן יושעה מכל קשר עם ערוץ 10 עד לסיום ההליכים בעניינו, בבחינת ו'הייתם נקיים מאלוהים ואדם' ו'היה מחניך טהור', ולו רק על-מנת למנוע לזות שפתיים בדבר הקשר הפסול המתקיים בין 'הון' ל'תקשורת', וחוקרים פרטיים עוברי עבירה בצידם".
עמדתו זו, כאמור, נדחתה על-ידי היועץ המשפטי של הרשות השנייה, עו"ד דורון אבני.

תאריך:  02/08/2004   |   עודכן:  02/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
קונסול ישראל בניו-יורק שהתפוטר שיגר מברק לעובדי משרד החוץ, בו הוא תוקף את שר החוץ, אותו כינה "מדינאי צ'רצ'יליאני"; פנקס: אין אומר על שלום "מכל מלמדי השכלתי"?; משרד החוץ: מעניין שלפני שפוטר לא היו לו טענות
קריות באינטרנט
במהלך ישיבה של חברי הוועדה לתכנון ובניה בקריות התפרץ בצעקות ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, לעברו של יו"ר הוועדה, ראש עיריית קריית ים שמואל סיסו ולטענת הנוכחים זרק לעברו בקבוק מיץ; צורי בתגובה: "לא זרקתי שום דבר"
סוכנויות הידיעות
טום רידג': בידינו מידע אמין וממוקד על כוונות לפגע ביעדים מסחריים וכלכליים בניו יורק, ניו ג'רסי ו-וושינגטון; הוא סירב לחשוף את מקור המידע וקרא לציבור להמשיך בשגרת חייו; הכוננות בוושינגטון עולה ל"כתום"
יואב יצחק
שרון נפגש בצהריים (יום א') עם השרים לפיד ופורז והודיע להם על החלטתו; השניים הודיע בתגובה: אם יהדות התורה תצורף, שינוי תפרוש מהקואליציה
יואב יצחק
מהחקירה עולה, כי מצרים היא שעמדה על הכנסת קבוצת מרחב לעיסקה; אלי לנדאו הוזמן למצרים ודחה את ההזמנה; שבתי שביט נשכר, לדבריו, כדי לשמש "פסיכיאטר" לצדדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il