X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית, במכתב מבית המעצר קישון: "אני מציא למצוא מקום מתאים לבנייתו של מסגד קטן שייקרא אל-נכבה"; "המסגד ייבנה מאבני המסגדים שנהרסו בידי הכופרים"
▪  ▪  ▪

העיתון הישראלי בשפה הערבית 'כל אל-ערב', היוצא לאור בנצרת, דיווח (יום א', 1.8.04) כי ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית, השייח' ראאד סלאח, השוהה מזה כשנה בבית המעצר קישון, שלח מכתב לחברי תנועתו ובו הציע להקים את 'מסגד אל-נכבה' ('האסון' הפלשתיני - הקמת מדינת ישראל בשנת 1948 והפיכתם של מאות אלפי פלשתינים לפליטים; ע.כ).
במכתב שהוקרא בשבוע שעבר במהלך עצרת של התנועה האיסלמית בבקעה אל-גרבייה, כתב סלאח: "אני מציא למצוא מקום מתאים לבנייתו של מסגד קטן שייקרא אל-נכבה. המסגד ייבנה מאבני המסגדים שנהרסו בידי הכופרים (הישראלים; ע.כ)".
השייח' סלאח הציע, כי על כל אבן ייחרט שמו של הכפר ההרוס ממנו היא נלקחה.
התנועה האיסלמית בישראל פועלת רבות לשיקומם של המסגדים שנהרסו בשנת 1948, תחת הסיסמא: "עכשיו מדובר בשיבה סימלית, אולם בעתיד תהיה זאת שיבה אמיתית".
כזכור, השייח' ראאד סלאח נעצר לפני למעלה משנה יחד עם 4 בכירים נוספים בתנועה האיסלמית. נגד החמישה הוגש כתב אישום חמור, בו הם נאשמים בשורה של עבירות ובכללן קשירת קשר לביצוע פשע, מגע עם סוכן חוץ, ביצוע שירות עבור התאחדות בלתי מותרת, חברות בארגון טרוריסטי, חברות בהתאגדות בלתי מותרת, הלבנת הון, עשיית פעולה ברכוש אסור, רישום כוזב במסמכי תאגיד ומסירת ידיעות לאויב.
ביום ב' (2.8.04) קבע בית המשפט לעניינים מינהליים בחיפה, כי השייח' סלאח אינו זכאי להחזיק את בנו הפעוט במהלך ביקורי משפחתו בבית המעצר.
השופט רון שפירא דחה את טענת השייח' והאגודה לזכויות האזרח, שעתרה בשמו, לפיה נוהל הביקורים הקובע כי מחיצת זכוכית תחצוץ בין עציר ביטחוני למשפחתו, מהווה חריגה מסמכות והינו בלתי סביר [ראו קישורים].

תאריך:  02/08/2004   |   עודכן:  03/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי, עומר כרמון
השר מופז: "מעלה אדומים - חלק מרצף בנייה של ירושלים רבתי"; הוסיף: הגדר אינה חוזרת לקווי 67'; משרד החוץ הבריטי: "צה"ל אינו עושה מספיק כדי למנוע הרג ופציעה של פלשתינים חפים מפשע"
רנית נחום-הלוי
הצעת החוק מדברת על הקמת קרן על-ידי יהודים מהארץ ומהעולם כאשר הכספים יועברו למשרד החינוך שיהיה אחראי על מפעל ההזנה לתלמידי בתי הספר היסודי
רנית נחום-הלוי
ע"פ החוק, יוטל עונש מאסר של 3-5 שנים לעבריין שיפעיל רדיו פיראטי; על מפרסמים ברדיו פיראטי יוטל עונש של שנת מאסר; יו"ר תנועת ש"ס קרא לחברי סיעתו לנצל את חסינותם ולהפעיל את "שידורי הקודש" מחדריהם בכנסת
נועם שרביט
כך נאמר בתגובה המשלימה של הלשכה לתובענה שהגישה, בה דרשה לבטל את הבחירות האחרונות לנשיאות הארגון; טוענת: "המשיבים מתמקדים בהכפשות ובטענות סרק, מתוך ניסיון לפזר מסך עשן"
נועם שרביט
חדר הטראומה יעניק טיפול ראשוני לתושבי הסביבה ולחיילי צה"ל המוצבים באזור, בטרם אלה יפונו לבתי החולים; בעיתות שגרה ישמש חדר הטראומה כמרפאה אזורית; המימון: תורמת אמריקנית - ישראלית לשעבר, הסוכנות היהודית, קופ"ח כללית והקיבוץ עצמו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il