משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי ושות' זכה בתקציב הפרסום של חברת החשמל. דבר הזכיה אושר בדירקטוריון חברת החשמל. זהו אחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל, והיקפו נאמד במיליוני דולרים.
תקציב הפרסום של חברת החשמל נוהל בשש השנים האחרונות במשרד טמיר-כהן JWT. בהנהלת החברה החליטו להעביר את תקציב הפרסום לגורם אחר, מתוך הנחה כי משרד זה מיצה עצמו.
למכרז החדש ניגשו שני משרדים בלבד: אדלר חומסקי & ורשבסקי ושות', ומשרד פובליסיס-אריאלי. ועדת המכרזים, בראשה עומד ליאור זרנקין המליצה על המשרד הראשון. המלצה זו אושרה כאמור בדירקטוריון חברת החשמל, בראשו עומד אלי לנדאו.
לנדאו, אגב, הוא אחד מידידיו הקרובים של ראובן אדלר - אחד השותפים המרכזיים במשרד הזוכה. אדלר נחשב אחד ממקורביו של ראש הממשלה אריאל שרון, שפעל בזמנו למינויו של אלי לנדאו ליו"ר חברת החשמל.
על-פי ההחלטה, אדלר חומסקי & ורשבסקי ושות' ינהל את תקציב הפרסום במשך שנתיים, עם אופציה להארכה לשנתיים נוספות.