X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הסתיימו העבודות לכריית מנהרת הרכבת שתשמש את קו הרכבת תל אביב-מודיעין; שר התחבורה שטרית ערך סיור ראשון בתוואי הרכבת בין תל אביב למודיעין
▪  ▪  ▪

רכבת ישראל סיימה ביום שני (2.8.04) את העבודות לכריית מנהרת הרכבת במודיעין שתשמש את קו הרכבת ההולך ומוקם בימים אלה בין תל אביב למודיעין.
מנהרת מודיעין היא הפרויקט הגדול ביותר המבוצע כיום על-ידי רכבת ישראל. אורכה של המנהרה כ-500 מטר והיא מהווה חלק ממערכת מנהרות באורך של כ-2 וחצי קילומטרים, שהרכבת נאלצה להקים בשל התנאים הטופוגרפים של התוואי.
שר התחבורה, מאיר שטרית, ערך סיור ראשון בתוואי הרכבת בין תל אביב למודיעין בלווית יו"ר דירקטוריון הרכבת, משה ליאון ומנכ"ל הרכבת, יוסי מור. שטרית אמר, כי חיבורה של מודיעין לרשת המסילות הארצית ייתן תנופה לעיר, ההולכת ומתפתחת בקצב מעורר התפעלות.
שטרית הנחה את מנכ"ל הרכבת להאיץ את עבודות ההקמה של הרכבת למודיעין ולקצר את לוח הזמנים להקמת הקו. על-פי התכנון אמור הקו להחנך במחצית שנת 2006.
קו הרכבת למודיעין כולל מסילת ברזל כפולה באורך של 19 קילומטר ושתי תחנות רכבת, האחת המוקמת בימים אלה סמוך למרכז מודיעין והשניה בפאתי העיר. תחנת הרכבת במרכז העיר משתרעת על שטח של כ- 3,000 מטר. מעל התחנה ייבנה מרכז מסחרי גדול שישמש את העיר מודיעין.
עלות הקמת הקו מנתב"ג למודיעין נאמדת ב-1.2 מיליארד שקל. מנכ"ל הרכבת, יוסי מור, ציין בפני השר שטרית כי בפרויקט הרכבת למודיעין מועסקים יותר מאלף עובדים, רובם ישראלים.
קו הרכבת למודיעין הוא חלק מקו הרכבת המהיר המתוכנן בין ירושלים לתל אביב. מדובר בסלילת קו חדש באורך של 56 קילומטר שיעבור דרך נתב"ג ומודיעין ויגיע עד הכניסה לירושלים, סמוך לבנייני האומה. זמן הנסיעה מתל אביב לירושלים יהיה 28 דקות וממודיעין לירושלים 18 דקות בלבד.

תאריך:  04/08/2004   |   עודכן:  04/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
שר הפנים מציע: על משרד המשפטים להיות אחראי על בית הדין ולא משרד הפנים; ח"כ סלומיאנסקי מזהיר: השופטים בבית הדין יהיו מינויים פוליטיים
רנית נחום-הלוי
יו"ר סיעת מרצ: העבודה מתגלה במלוא עניותה ורפיסותה; צוות המו"מ הקואליציוני של הליכוד והעבודה ייפגשו היום לדון בממשלת אחדות
ענבל אביב
בלחיצה על כפתור אחד, ניתן להגדילן כמו אקורדיון עד כדי מידה שלמה; מצד אחד חסכוניות, מאידך עולות כ-270 ש"ח
עומר כרמון
אלף מאמינים הגיעו למקדש במדינת טאמיל-נאדו; כוהן המקדש היכה אותם באגוזי קוקוס כדי לרצות את אלת העושר; מספר אנשים פונו לקבלת טיפול רפואי
נועם שרביט
ערוץ 2 טוען: עו"ד בכיר בתחום המסחרי ביקש להציע לשר שוחד בסך מיליוני דולרים, תמורת שינוי החלטת הממשלה להעתיק את מיקום חוות הגז בקריית אתא; נהגו של השר, רפי שחורי, חשוד שהיה המתווך וכבר נחקר באזהרה; פריצקי תושאל, אך לא נחקר באזהרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il