X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
צה"ל פועל בפאתי מחנה הפליטים ג'באליה, בצפון רצועת עזה, לסיכול ירי קסאמים; ברפיח אותרה מנהרה אשר נחפרה בחצר בית נטוש; 12 מבוקשים נעצרו בגדה; בקצרין שברמת הגולן ייערך היום תרגיל צבאי
▪  ▪  ▪

כוח של צנחנים עצר (ד', 4.8.04) צעיר פלשתיני, בן 24, חבר בארגון התנזים-פת"ח, החשוד כי התכוון לבצע פיגוע התאבדות בישראל. הפלשתיני, מבוקש על-ידי כוחות הביטחון, נעצר במחסום חווארה בשכם בעקבות מידע מודיעיני, והועבר להמשך חקירת השב"כ.
בצהריים הותר לפרסום, כי המבוקש אשר נעצר הלילה בכפר סרה, ממערב לשכם, הוא מוחמד שטיווי, פעיל פת"ח, אשר התכוון לבצע פיגוע באזור שכם. במהלך מעצרו הסגיר שטיווי לידי כוחות הביטחון שני מטעני חבלה, אשר פוצצו באופן מבוקר.
כמו כן, לפנות בוקר עצרו השב"כ וצה"ל את ראש הזרוע הצבאית של החזית הדמוקרטית בשכם, וג'די עודה, בן 27, מבוקש משנת 2002. הוא עסק בהוצאת פיגועים בגזרה ובהקמת חוליות טרור בכפרים הסמוכים לעיר. עודה אף היה מעורב בפיגוע בצומת גהה בדצמבר אשתקד, בו נרצחו 4 בני אדם.
בנוסף לעודה, נעצרו באותה פעולה בעיר שכם שני מבוקשים נוספים. בפעולה נוספת בעיר, נעצרו הלילה שני מבוקשים אחרים. מדרום לשכם, בכפר קליל, נעצר פעיל תנזים. כמו כן, כוחות צה"ל עצרו מבוקש בכפר עזוויה, דרומית-מזרחית לקלקיליה, ובחברון - 4 מבוקשים.
צה"ל בצפון הרצועה
כוחות צה"ל פועלים מאז שעות הלילה בפאתי מחנה הפליטים ג'באליה, בצפון רצועת עזה, לסיכול ירי רקטות הקסאם לעבר ישראל.
הבוקר דיווחו הפלשתינים, כי מסוק של צה"ל שיגר הבוקר טיל לעבר דרום העיירה בית חנון, שבצפון רצועת עזה. 3 פלשתינים נפצעו בתקיפה. לדברי גורמי צבא, מדובר בירי הרתעתי.
טנקים ונגמ"שים של צה"ל תופסים לעת עתה עמדות בקו הבתים הראשון במחנה. מאזור זה נורו בימים האחרונים בכמה מקרים רקטות לעבר העיר שדרות. תנועת החמאס איימה אתמול ב"גשם של קסאמים" על העיר, אם צה"ל לא ייצא מבית חנון הסמוכה [ראו קישור].
בתוך כך, הערב יקיים צה"ל ערב הצדעה לתושבי שדרות בסימן "מצה"ל באהבה". ערב ההצדעה יתקיים במעמד אישים בכירים.
בפאתי מחנה הפליטים איבנא באזור רפיח, בדרום הרצועה, איתרו כוחות צה"ל מנהרה מוכנה להפעלה שנועדה להברחת אמצעי לחימה. המנהרה נחפרה סמוך לבית נטוש, בחסות סככה הנמצאת בחצר הבית. פיר המנהרה בעומק של כ-10 מטרים. בתוכה נמצאו סולם, חבלים ואמצעי תאורה. כוחות צה"ל ממשיכים לפעול במרחב.
צה"ל אוסר כניסת אזרחים ישראלים ותושבי קבע לרצועת עזה, כמו גם עיתונאים.
באזור קצרין, ברמת הגולן, ייערך היום תרגיל של צה"ל החל משעות הבוקר המוקדמות. במסגרת זו יישמעו קולות ירי וצפויה תנועה ערה של כלי רכב צבאיים.
תאריך:  04/08/2004   |   עודכן:  04/08/2004
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
המדובר בשתיים מהחברות הגדולות בארץ במתן פתרונות אריזה ושינוע; היקף הפעילות הכולל נוכח המיזוג צפוי להגיע לכ-70 מיליון ש"ח
יפעת גדות
הסתיימו העבודות לכריית מנהרת הרכבת שתשמש את קו הרכבת תל אביב-מודיעין; שר התחבורה שטרית ערך סיור ראשון בתוואי הרכבת בין תל אביב למודיעין
רנית נחום-הלוי
שר הפנים מציע: על משרד המשפטים להיות אחראי על בית הדין ולא משרד הפנים; ח"כ סלומיאנסקי מזהיר: השופטים בבית הדין יהיו מינויים פוליטיים
רנית נחום-הלוי
יו"ר סיעת מרצ: העבודה מתגלה במלוא עניותה ורפיסותה; צוות המו"מ הקואליציוני של הליכוד והעבודה ייפגשו היום לדון בממשלת אחדות
ענבל אביב
בלחיצה על כפתור אחד, ניתן להגדילן כמו אקורדיון עד כדי מידה שלמה; מצד אחד חסכוניות, מאידך עולות כ-270 ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il