X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האדמירל אלן ווסט: "גורמי המודיעין במערב מודעים לכך"; "אל-קאעידה מבינים את חשיבותו של הסחר העולמי"; משטרת בריטניה עצרה 13 חשודים; אחד מהעצורים בכיר באל-קאעידה; ברשותו נמצאו תמונות של שדה התעופה הית'רו
▪  ▪  ▪

האדמירל אלן ווסט, מפקד הצי הבריטי, הזהיר (ה', 5.8.04) כי אל-קאעידה וארגוני טרור אחרים מתכננים לתקוף את אוניות צי הסוחר הבריטי.
"ברשותם של גורמי מודיעין במערב קיים מידע, לפיו רואים הטרוריסטים בספינות - מטרות אטרקטיביות", אמר ווסט. "הטרוריסטים מעוניינים לפוצץ את הספינות. הם מבינים את חשיבותו של הסחר העולמי".
"הסכנה הגדולה ביותר לספינות קיימת בנמלים או במעברי מים צרים. לדוגמא: מיצרי גיברלטר ומפרץ סואץ", אמר המפקד הבריטי.
במשרד ההגנה הבריטי מיהרו להרגיע: "לא קיימת כעת כל סכנה ברורה. בריטניה מודעת לכך שספינות מהוות מטרה אפשרית לטרוריסטים. אנו מודעים לכך שהתקפה עלולה לפגוע בסחר העולמי".
דבריו של מפקד הצי הבריטי התווספו לידיעות שפורסמו הבוקר (ה') בתקשורת הבריטית, בדבר כוונה של ארגון אל-קאעידה לפגוע בנמל התעופה הבינ"ל הית'רו, בלונדון, ובמספר מבני ציבור ידועים.
משטרת בריטניה עצרה 13 חשודים בערים לונדון, ווטפורד, לוטון ובלקבורן. אחד מהם הוא בכיר אל-קאעידה, אבו עיסא אל-הינדי.
ברשותו של אל-הינדי נמצאו תמונות של שדה התעופה ושל מעברים תת-קרקעיים בלונדון. על-פי החשד, עומד אל-הינדי בראש תא טרור שתכנן פיגועי טרור גדולים בבריטניה.
אל-הינדי עמד בקשר עם בכיר אל-קאעידה נוסף, אחמד חלפן ראילני [ראו תמונה], שנעצר בפקיסטן בתחילת השבוע. במחשבו של ראילני נמצאו תמונות של שדה התעופה הית'רו ושל מטרות נוספות ברחבי העולם.
בנוסף לראילני, עצרו כוחות הביטחון בפקיסטן עוד 19 פעילי אל-קאעידה. שניים מהם מדרום אפריקה. על-פי החשד, זממו השניים לבצע פיגועים במולדתם.
גם איטליה העלתה את רמת הכוננות בשל איומי ארגון טרור המסונף לאל-קאעידה, גדודי אבו חאפז אל-מסרי - תא טרור הקרוי על שמו של קצין המבצעים באל-קאעידה ומספר 3 בארגון שנהרג באוקטובר 2001 בהפצצת מטוסים אמריקנים באפגניסטן.
ב-15 ליולי פגו שלושת חודשי ה'הודנא' שהקציב הארגון לממשלת בריטניה ואיטליה, כדי ש"יוציאו את חייליהם מהמדינות המוסלמיות" [ראו קישורים].

תאריך:  05/08/2004   |   עודכן:  05/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
ההסתדרות החליטה להשבית את שירותי הקבורה ברחבי הארץ; אולם ארגון זק"א הודיע כי בשל הרצון לשמור על כבוד המת ימלא הארגון את השירות החסר ויבצע קבורות בכל רחבי הארץ
מירב לוי
הכנס הרביעי במספר יתקיים במעמד השר אהוד אולמרט; יימשך 4 ימים ויכלול דיונים והרצאות על הוראת הושאה במאה ה-21; מושב הנעילה יעסוק בזהות היהודית לאחר השואה בהשתתפות השרה לביני
עומר כרמון
ספרד, שלא ויתרה על דרישתה לקבל חזרה את הצוק האסטרטגי, זועמת על נוכחות הצמרת הבריטית בחגיגות בגיברלטר; "מדובר במעוז הקולוניאליסטי האחרון באירופה"; הפרלמנט בחצי האי הילל את אומץ הלב של החיילים הבריטים
הדר פרבר
לבית הספר יתקבלו תלמידים מגיל 5 אשר הוריהם בקיאים בקבלה
מירב לוי
אסיפת ראשי הרשויות בישראל אימצה את החלטת מטה המאבק של השלטון המקומי; אלדר: על ראש הממשלה לקרוא לסדר את שר האוצר לפני קריסת המערכות; כנס ראשי הרשויות בנושא ייערך מול משרד הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il