X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ישראל מבצעת פשעים כבעלי הסופרמרקט בפרגוואי

בשארה: פני ישראל כפניה הגזעניות של נעמי שמר

ח"כ עזמי בשארה בעיתון המצרי אל-אהראם: "דעותיה הגזעניות של המשוררת הלאומית הישראלית, משקפות את עמדותיה של החברה הישראלית"; "שיריה של נעמי שמר מוכיחים כי חומת ההפרדה נבנתה בלבם ובמוחם של הישראלים הרבה לפני שנבנתה בפועל"
▪  ▪  ▪

ח"כ עזמי בשארה (בל"ד) טען במאמר שפורסם בעיתון המצרי, אל-אהראם (יום ו', 6.8.04), כי דעותיה הגזעניות של המשוררת הלאומית הישראלית, נעמי שמר, שהלכה לעולמה לפני כחודש, משקפות את עמדותיה של החברה הישראלית.
בשארה כותב במאמר כי שירה של שמר, 'ירושלים של זהב', הפך "להימנון הלאומי של כיבוש ירושלים. שמר אמרה כי עבורה מקום שאין בו יהודים הוא מקום נטוש וריק. עשרות אלפי אנשים שהגיעו לפארק הירקון להשתתף בקונצרט לזיכרה הריעו לדברים הללו".
"הקונצנזוס החילוני הישראלי יוצג כולו בקונצרט לזיכרה של שמר. מצביעי ליכוד, שינוי והעבודה. אותם אנשים סבורים שיש לשמור על יהדותה של המדינה ועל תחושת הלאומיות שנבנתה סביב החלום של ישראל הגדולה".
"שיריה של נעמי שמר מוכיחים כי חומת ההפרדה נבנתה בלבם ובמוחם של הישראלים הרבה לפני שנבנתה בפועל. לישראלים לא אכפת מפשעי המלחמה של הכיבוש".
"ישראל אינה יכולה לרחוץ בנקיון כפיה לגבי המתרחש כעת בשטחי הרשות הפלשתינית. פשעי הכיבוש החלו זמן רב קודם לכן". הישראלים מוצאים תירוצים ולא אכפת להם למשל ממותו של סטודנט פלשתיני שנהרג במהלך מרדף של חיילים ישראלים אחר "לוחם התנגדות" בטולכרם.
"כשכתבתי מאמר זה, שמעתי כי בסופרמרקט בפרגוואי נשרפו למוות 300 בני אדם, כנראה משום שבעליו נעלו את דלתותיו כשפרצה האש כדי למנוע מהלקוחות להימלט מבלי לשלם".
"ישראל עשתה דבר שונה במעט", כתב בשארה, "היא קודם נעלה את הדלתות ואחר כך הציתה את האש".
בתגובה לסערה שפרצה בישראל בעקבות הידיעה על המאמר שהופיעה ביום ו' (6.8.04) באתר האינטרנט חדשות מחלקה ראשונה, Nfc, והפירסום בעיתון ידיעות אחרונות יומיים לאחר מכן, אמר ח"כ בשארה: "מה שהתגלה הוא תופעה מדהימה. מאמר הגותי, פוליטי ותרבותי, שכל הגיונו דמוקרטי והומניסטי, מביא לתגובות ברבריות וגזעניות".
"כמובן שעסקנים פוליטיים שהם תוצרת כפיו של אריאל שרון, כמו גדעון סער, הגיבו בהיסטרייה על המאמר מבלי לקרוא אותו. זאת תופעה פאשיסטית".

תאריך:  06/08/2004   |   עודכן:  08/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
גורמים ישראלים: "נסכים למכירת טילי אויר-אויר אמריקנים לירדן, בתנאי שיבוצע בהם שינוי טכנולוגי שלא יסכן את מטוסי חיל האויר, או שטילים מסוג זה לא יימכרו למצרים"; נציגים ישראלים ופלשתינים התכנסו בירדן כדי לדון בקידום 'יוזמת ז'נבה'
עומר כרמון
מערכת Nfc, חדשות מחלקה ראשונה, ממליצה על טיולים, סיורים ואירועי תיירות ברחבי ישראל
עומר כרמון
בפעם השנייה בשלושה שבועות ובפעם השנייה בתולדות ניו זילנד, הוצת הבוקר בית תפילה יהודי ועשרות קברים נותצו וחוללו; לפני שלושה שבועות הטילה ניו זילנד סנקציות דיפלומטיות על ישראל
גל ברגר
זרוע המהנדסים של גדודי עז א-דין אל-קסאם ייצרה מטען חבלה חדש נגד טנקים על-שמו של מנהיג התנועה - השייח' יאסין; לדברי החמאס, המטען הופעל לראשונה השבוע כנגד נגמ"ש של צה"ל ברצועה; מירוץ החימוש בעזה נמשך
גל ברגר
"מצרים מודעת היטב לעובדה שהעם הפלשתיני יונק את כוחו מן ההתנגדות" - כך אומר בכיר בחמאס בתום פגישת משלחת רמת דרג מטעם התנועה עם גורמי המודיעין המצרים בקהיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il