X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הממונה על ההגבלים העסקיים אישר המיזוג בתנאי שפעילות התעופה של "כנפיים - אחזקות ארקיע בע"מ", למעט פעילות עסקית מוגבלת, תימכר כ"עסק חי" לצד שלישי בלתי תלוי; המכירה עשויה להתבצע כיחידה אחת או בנפרד, על-פי אישור הממונה
▪  ▪  ▪

"כנפיים - אחזקות ארקיע בע"מ", בשליטת משפחת בורוביץ, דיווחה היום (א', 7.8.04) לבורסה לניירות ערך, כי הממונה על ההגבלים העסקיים, דרור שטרום, אישר את המיזוג בין כנפיים/ארקיע לבין "אל-על".
כזכור, הגישה "כנפיים" לפני מספר חודשים הודעת מיזוג עקב רכישות מניות ואופציות של "אל-על" במסגרת הפרטת "אל-על". כיום, מחזיקה "כנפיים" בכ-22% ממניות "אל-על" וברשותה אופציות הניתנות למימוש בחודש דצמבר 2004 אשר יקנו לה החזקה של כ-52% ב"אל-על".
אישור הממונה על ההגבלים העסקיים ניתן בתנאי כי תימכר פעילות התעופה של "כנפיים", וזאת למעט פעילות החכרת המטוסים וחברות מסוימות בקבוצת "כנפיים", כ"עסק חי" לצד שלישי בלתי תלוי.
המכירה עשויה להתבצע כיחידה אחת או בנפרד, על-פי אישור הממונה, אשר אף יהיה רשאי לאפשר השארת פעילויות נוספות ברשות "כנפיים", בהתאם לזהות הקונה.
הממונה אישר ל"כנפיים" להיות מעורבת בניהול "אל-על" כבר בחודש דצמבר 2004, כאשר עד מועד זה, תהיה כנפיים רשאית להצביע את מניותיה ולהיות מעורבת בניהול "אל-על", בכל הנוגע לפעולה בלתי הפיכה בעלת משמעות אסטרטגית לטווח ארוך הפוגעת באינטרסים של "כנפיים".
פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, מנכ"ל "כנפיים", מסר כי "אישור הממונה הינו שלב חשוב בדרך למעורבותה המוחלטת של כנפיים בניהול "אל-על".
"בכוונת "כנפיים" להמשיך ולהצעיד את "אל-על" קדימה, תוך שימוש בידע הרב שנצבר במהלך השנים על מנת להגדיל את נפח הפעילות של "אל על" ולהיכנס לתחומים חדשים, כגון תיירות, אחזקת מטוסים, הנדסה והחכרת מטוסים", ציין בורוביץ'.
עוד הוסיף פרופ' בורוביץ כי החלטתו של הממונה על ההגבלים העסקיים מעידה על ההבנה והאמון ב"כנפיים" ובשוק התעופה הישראלי וכי מהלך זה יביא לחיזוקן והתפתחותן של תעשיות התעופה והתיירות הישראליות בעולם.
את "כנפים" ייצגה בהליכי הבקשה למיזוג מול הממונה, עו"ד רונית אמיר יניב, השותפה האחראית על נושא ההגבלים העסקיים במשרד יגאל ארנון ושות.
כעת נותר לבחון כיצד ישפיע המיזוג החדש על התחרות בענף התעופה והאם ואיזו השלכה תהיה לכך על מחירי הטיסות והחבילות לחוץ לארץ.

תאריך:  08/08/2004   |   עודכן:  08/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
נביה ברי: "כל עוד פרויקט נהר הליטאני אינו יוצא לדרך, כל עוד טיפה אחת של מים השייכת ללבנון אינה מנוצלת, הדבר מוכיח כי ארצנו עדיין כבושה"; פרויקט נהר הליטאני אמור לספק מי חקלאות ל-76 ערים וכפרים, ומי שתיה ל-23 כפרים
גל ברגר
בחודש שעבר התראיין ראיד קקיש לצד רענן גיסין ממשרד ראש הממשלה, בתוכנית "למען הנורמליזיציה" בטלוויזיית אל-חורה; מאז הוא מוחרם על-ידי איגוד המהנדסים הירדנים, בו הוא חבר; הממשלה התערבה אך עדיין ללא הועיל; הפרלמנט: "מדובר בטרור על המחשבה"
מיכאל דבורין
זאת במחצית הראשונה של שנת 2004; בתקופה המקבילה אשתקד היו לבנק הפסדים בסך 12 מיליון ש"ח; ב-1 ביולי נסגרו כל סניפי הבנק ופעילותו הבנקאית הועברה לבנק הפועלים
הדר פרבר
בארה"ב יימכו DVD של חלק מעונות הסדרה ובהם קטעים שלא שודרו, הערות חברי הצוות וסטנד-אפ של סיינפלד
יפעת גדות
מחקרים הראו כי ויטמין D מגן מפני סרטן השד וחוסר בוויטמין זה תורם להתפתחות המחלה; החוקרים מנסים לענות על השאלה כיצד סרטן השד מתפתח אצל נשים שאין להן הסטורייה משפחתית של המחלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il