X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היקף הקנסות: 30 אלף ש"ח למוריץ את טוכלר ו-15 אלף שקל לגיים פרגון ולנשואה זנקס
▪  ▪  ▪

רשות לניירות ערך הודיעה היום (א', 8.8.04) כי הוועדה להטלת עיצום כספי ברשות החליטה לאחרונה להטיל קנסות כספיים על חבר הבורסה "מוריץ את טוכלר" ועל חברות ניהול התיקים, "גיים פרגון" ו"נשואה זנקס".
הקנסות, בסך 30 אלף ש"ח ל"מוריץ את טוכלר" ו-15 אלף שקל ל"גיים פרגון" ו"לנשואה זנקס", הוטלו בשל הפרה, כך על-פי ממצאי הרשות, של הוראות צו איסור הלבנת הון בנוגע לחובת זיהוי לקוחות.
יצויין כי הצווים החלים על מנהלי תיקים ועל חברי בורסה קובעים כי חלה חובה לרשום את פרטיהם של כל הלקוחות, ולזהות אותם, כדי לוודא שמי שעומד מאחורי חשבון ניירות הערך בחברה הוא אכן האדם הרשום כבעליו. זאת, כחלק מהמלחמה שמנהלת מדינת ישראל בתופעת הלבנת ההון.
עם זאת, בביקורת שערכו אנשי הרשות לניירות ערך במשרדי חברת "מוריץ את טוכלר" נמצא כי לא אומתו פרטי הזיהוי של אף לא אחד ממאה וחמישים לקוחות הסניף בירושלים. לטענת הרשות לניירות ערך מדובר בהיקף חריג בכל קנה מידה.
לגבי חברת "גיים פרגון" מצאה הרשות כי החברה לא הקפידה על רישומם וזיהויים של כל הלקוחות. כמו כן, לא החתימה החברה את כל לקוחותיה על הצהרת נהנה ובעל שליטה, לא שמרה את מסמכי הזיהוי ולא הקימה מאגר מידע ממוחשב על פי הוראות הצו.
אצל חברת "נשואה זנקס" התברר בבדיקת הרשות כי האחרונה לא הקפיאה פעילות בחשבונות של לקוחות ותיקים בהם לא בוצע הליך הזיהוי ואף לא נקטה אמצעים ליצירת קשר עם אותם לקוחות שלא זוהו.
"לאחר הליך שקיימה הוועדה להטלת עיצום כספי לפי חוק איסור הלבנת הון, הוחלט להטיל על החברות קנסות כספיים", הודיעה הרשות לניירות ערך.
יצויין כי בהתאם להוראות החוק, הקנסות שמשלמים הגופים המפוקחים מופקדים בקרן מיוחדת שהקימה המדינה למלחמה בנגע הסמים, בהתאם לפקודת הסמים המסוכנים משנת 1973.

תאריך:  08/08/2004   |   עודכן:  08/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
עות'מאן איסמעיל: "ברשותי מידע, לפיו ישראל תומכת בקבוצת המורדים הראשית בדארפור"; "ישראל עושה שימוש לשם כך בקשריה הטובים עם אריתריאה"; מחר ייחתם הסכם בין האו"ם לממשלת סודן לפתרון המשבר
גלית יצחק
מכון ויצמן והמרכז הרפואי שיבא גילו מנגנון העשוי להביא לפיתוח דרכים יעילות יותר לניוד תאי אב הנחוצים להשתלות מח עצם; הפיתוח עשוי לשפר גם את יכולת הניוד של תאי מערכת החיסון ולהוות בסיס לטיפולים אימונוטרפיים חדישים בחולי סרטן
עומר כרמון
אנסטסיה מיסקינה, אחת מהטניסאיות הבכירות בעולם, הגישה תביעה על סך 8 מיליון דולר כנגד עיתון רוסי; "התמונות מביישות וגרמו ללחץ נפשי כבד, נזק כלכלי ופגיעה בתדמית"
גלית יצחק
שראל זבולון מבית חולים השרון מעניק מספר טיפים בנושא ישיבה ממושכת; ממליץ כיצד לשבת בזמן נסיעה ארוכה, מול מחשב, ועוד
יפעת גדות
התרופה נגד הדיכאון - פרוזק, נמצאה בנהרות ובמי תהום; גורמים ממשלתיים האחראים על נושא הסביבה דנים כעת בהשפעה הבריאותית על האוכלוסייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il