X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
4 משחקני בית''ר ירושלים נפצעו קל בתאונה:

הקטל בדרכים נמשך: 2 הרוגים וכ-200 פצועים היום

רוכב אופנוע נפצע קשה לאחר שנפגע מרכב שביצע פניית פרסה מנתיב תחבורה ציבורית ברחוב בן-יהודה בת"א; צעירה כבת 14 נפצעה קשה מפגיעת רכב חולף ברחובה הראשי של מגדל העמק; בן 16 נדרס ע"י טרקטורון ורוכב אופנוע נהרג לפנות בוקר בנתיבי איילון
▪  ▪  ▪

הקטל בדרכים נמשך: 2 בני אדם נהרגו וכ-200 נפצעו, מהם 3 במצב קשה, בתאונות דרכים שאירעו היום (א', 8.8.04) ברחבי הארץ.
היום הקטלני החל לפנות בוקר, כאשר יניב ארד, בן 32 ממבוא חורון, נהרג בעת שרכב על אופנועו בנתיבי איילון בתל אביב. ארד נסע על האופנוע מסוג סוזוקי בנתיבי איילון מכיוון קיבוץ גלויות, צפונה לעבר מחלף גלילות ובהגיעו למחלף השלום, תוך כדי נסיעה בעקומה לימין, איבד שליטה וסטה שמאלה, התנגש בכניסה לאתר עבודה של חברת "נתיבי איילון" פרץ שער מתכת ועקר אותו ממקומו.
המשטרה מבקשת מעדי ראייה לתאונה להתקשר לענף התנועה של משטרת מחוז תל אביב, בטל' 03-5454580, או לכל מוקד משטרה אחר.
מאוחר יותר הבוקר, בכביש הטייסים לכיוון חצרים, נהרג נער כבן 16 מאופקים מפגיעת טרקטור. התאונה אירעה במוסך, בעת שהטרקטור הורד מבמה מוגבהת. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.
רוכב אופנוע נפצע הערב באורח קשה בתאונת דרכים ברחוב בן-יהודה בתל אביב. התאונה אירעה, כאשר רכב מסוג סיטרואן ברלינגו, נהוג בידי תושב ערד בן 24, נסע בנתיב תחבורה ציבורית והחל בביצוע פניית פרסה.
רוכב האופנוע, שהיה רכוב על אופנוע סוזוקי בנפח 500 סמ"ק, לא הספיק להימלט מהרכב הסיטרואן שהפתיע אותו, פגע ברכב והתהפך.
אמבולנס של מד"א פינה את רוכב האופנוע, שטרם זוהה, לבית החולים איכילוב בעיר, במצב קשה. נהג הסיטרואן פונה אף הוא במצב קל. בוחני תנועה של משטרת מחוז ת"א הגיעו למקום כדי לבחון את נסיבות התאונה.
בתאונה אחרת שאירעה מעט לפני כן בצומת מורשה שעל כביש גהה, נפצעו שמונה בני אדם באורח קל. התאונה אירעה, כאשר אוטובוס אגד בקו 567 "נגח" מאחור רכב פרטי מסוג יונדאי, שעמד ברמזור באור אדום.
ברכב היונדאי נסעו ארבעה משחקני קבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים - ליאור אסולין, שלומי ארבייטמן, דניאל היידמן ואלירן דנין. הארבעה חזרו יחד עם גיא סולומון מאימון הקבוצה, אולם זמן קצר לפני התאונה ירד סולומון מהרכב.
כתוצאה מהתאונה נפצעו קל 4 מנוסעי האוטובוס ו-4 נוסעי הרכב הפרטי, שחקני כדורגל. כל הפצועים פונו לקבלת טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקוה.
בוחני התנועה של משטרת מחוז ת"א קבעו, על-פי בחינה ראשונית, כי הסיבה לתאונה היא אי שמירת מרחק של נהג האוטובוס, בן 57 מכפר סבא.
בתאונה שלישית שאירעה במגדל העמק, נפצעה באורח קשה נערה כבת 15, שחצתה את הכביש שלא במעבר חציה, לאחר שנפגעה מרכב חולף בכביש הראשי של העיר. היא פונתה לבית החולים העמק בעפולה בידי נט"ן של מד"א. טרם הובררה סיבת התאונה.
7 בני אדם נפצעו בצהריים, אחד מהם קשה, אחר בינוני והיתר קל, בתאונת דרכים בין משאית למיניבוס על כביש החוף באזור בית ינאי. מחקירה ראשונית של בוחני התנועה של המשטרה עולה, כי המיניבוס פגע מאחור במשאית, כנראה בשל אי שמירת מרחק.

תאריך:  08/08/2004   |   עודכן:  09/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
חמישה בריטים, חמישה פורטוגזים ושני בלגים, נעלמו בשבת במהלך צלילה סמוך לאי קוסייר בים האדום; מסוקים, אוניות וצוללנים של הצבא המצרי סרקו את האזור בניסיון לאתרם
ענבל אביב
בצה"ל הוחלט על המבצע, לאור הצלחת מבצעים דומים אשתקד ובמהלך השנה, והחזרתם של למעלה מ-10,000 עריקים לשירות מילואים וסדיר; המשטרה הצבאית קוראת לעריקים מצה"ל להתייצב בתחנות המשטרה הצבאית
נועם שרביט
הוועדה הגישה את הערותיה לתזכיר הצעת תיקון לחוק העונשין, בנושא סחר בבני אדם; בין היתר, מציעה הוועדה לקבוע איסור כולל על סחר בבני אדם ולא לפרט מטרות ספציפיות לסחר זה, וכן לא להשתמש במונח "תועבה" אלא "פורנוגרפיה"
ענבל אביב
השר אורלב, ראש ועדת השרים לשירותים דתיים, הדגיש כי על-פי ההסכם עם עובדי המועצות הדתיות, בקבלת ההחלטה מסתיימת שביתת עובדי המועצות הדתיות באופן סופי
אלונה קורן
היום קיימו הנהלת בזק ונציגי ארגון העובדים דיון ממושך - על מנת ללבן את נקודות המחלוקת העיקריות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il