X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סלקום מציעה ללקוחותיה חבילת תקשורת הכוללת גם מוצרים לא סלולריים, כגון: סלולר, שיחות בינלאומיות ואינטרנט; בנוסף, מציעה סלקום מבזקי ספורט טלוויזיוניים מהאולימפיאדה
▪  ▪  ▪

חברת סלקום הודיעה (יום ב', 9.8.04) על השקת חבילת תקשורת הכוללת, בין היתר, גם מוצרים לא סלולריים, כגון: שירותי תמסורת-תקשורת נתונים, מרכזיות בטכנולוגיה מתקדמת, שירותי אינטרנט קווי מהיר ושיחות בינלאומיות.
החבילה מוצעת במסגרת שיתוף פעולה בין סלקום, 012 קווי זהב ויורוקום. מכירת החבילה החדשה והטיפול השוטף תעשה באמצעות מנהלי תיקי הלקוחות של סלקום, שיגיעו לבית העסק ויתאמו עם בעל העסק את החבילה המתאימה ביותר לצורכי העסק. לקוחות אלו יקבלו מדי חודש חשבונית אחת מסלקום הכוללת בתוכה את כל השירותים שרכש: שירותי זמן אויר, Data, שיחות בינלאומיות ואינטרנט בפס רחב בהתאם לחבילה שרכש.
דוד לרון, מנהל חטיבת הלקוחות בסלקום, מסר: "מסקרים שערכנו עולה, כי מרבית הלקוחות העסקיים מעדיפים לקבל חבילת שירותי תקשורת מלאה מחברה אחת, ובכך אנו נותנים מענה לצורך הקיים בשוק. בכך, סלקום מרחיבה למעשה את תפיסת ה-One Stop Shop, כשהלקוח מצידו מרוויח פעמים: פעם אחת, הוא עובד מול חברה אחת המציעה לו את כל המוצרים והשירותים שהוא צריך ופעם שנייה הוא ניהנה מהיתרון לגודל".
שיווק החבילה מלווה בקמפיין פרסומי החל מהיום תחת המסר: "סלקום ביזנס 2005 - מהיום, גם אינטרנט מהיר, גם מרכזיות קוויות וגם שיחות בין לאומיות".
מבזקי ספורט טלוויזיוניים מהאולימפיאדה בסלקום
חברת סלקום חתמה לאחרונה על הסכם עם ערוץ הספורט, במסגרתו יועברו מאולפני הערוץ במהלך ימי האולימפיאדה, ארבעה מבזקי וידאו יומיים, באמצעות שירותי הדור השלישי של סלקום.
    מסלקום נמסר, כי החל מיום רביעי הקרוב (11.8.04) יוכלו לקוחות סלקום ליהנות מחבילת שירותי מידע ותוכן באינטרנט הסלולרי ובפורטל הספורט הקולי (15
  • ). בנוסף, יושק אתר אינטרנט סלולרי שיספק מידע מקיף על התחרויות, חדשות אולימפיות ומעקב צמוד אחרי המשלחת הישראלית לאולימפיאדה.
יחד עם זאת, הודיעה סלקום כי היא תפעיל שירות בו יוכלו הלקוחות לקבל עדכונים באינטרנט הסלולרי בזמן אמת ובהם תמונות צבעוניות מאירועים מרכזיים במהלך המשחקים האולימפיים אשר יוצגו בזמן אמת על צג המכשיר.
במהלך תקופת המשחקים האולימפיים יוכלו לקוחות סלקום להכנס לאתר האינטרנט של YNET אשר יוקדש לאולימפיאדה.

תאריך:  09/08/2004   |   עודכן:  09/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
השב"כ וצה"ל עצרו פעיל תנזים בן 21 משכם אשר גוייס על-ידי אחיו; כמה תקריות אש ברצועה מאז שעות הלילה, אין נפגעים; 8 מבוקשים נעצרו בגדה; אתמול הוגש כתב אישום נגד אחד מראשי החמאס בטול-כרם
עומר כרמון
מריה מנקובה (30), אחת משחקני השחמט הטובים בעולם הצטלמה בעירום לעיתון רוסי; "שחקניות השחמט נראות בדרך כלל מרושלות. איך הן מצפות למשוך כך מפרסמים?"; עמיתה בתגובה: "האם כולנו צריכות להפוך לזונות?"
נועם שרביט
בארגון מגדלי הפירות נתקבלו תלונות רבות של חקלאים, שחלקם הגיעו לכדי פשיטת רגל, בשל סגירת המעבר לייצוא סחורות לעזה; בנוסף, צה"ל אינו מאפשר להחזיר מהרצועה אלפי מיכלי פרי, בשל הסיכון הביטחוני
עומר כרמון
פרופ' ג'ף הלפר: "ישראל אף פעם לא רצתה שלום"; "55% מהמחבלים המתאבדים הם ילדים שבתיהם נהרסו בידי ישראל"; "הילדים הישראלים מחונכים באמצעות דימויים שליליים של הערבים"
הדר פרבר
בנוסף חוייבו בעלי אתר וואלה לשאת את הוצאות המשפט של אתר 'נרשמים' ע"ס 5,000 ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il