X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בששת החודשים הראשונים של 2004 נפתחו 620 תיקי חקירה כנגד נהגי מוניות ואוטובוסים; מהשבוע הבא אגף תחבורה ציבורית במשרד התחבורה יהיה אחראי על תלונות הציבור בנושאי מוניות ואוטובוסים
▪  ▪  ▪

במחצית הראשונה של שנת 2004 נרשם גידול של כ-10% במספר תיקי החקירה שנפתחו במשרד התחבורה כנגד נהגי מוניות ואוטובוסים. כך עולה (יום ב', 9.8.04) מנתונים שהוצגו למנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן-ציון.
מנתוני משרד התחבורה עולה כי בששת החודשים הראשונים של שנת 2004 נפתחו 620 תיקי חקירה כנגד נהגי מוניות ואוטובוסים, זאת לעומת 560 תיקים שנפתחו בתקופה המקבילה אשתקד.
בין התלונות שהוגשו כנגד נהגי המוניות היו בגין: אי הפעלת מונה, הפקעת מחיר, התנהגות בלתי הולמת של הנהג ואף סירוב להסיע נוסע, ואילו התלונות שהוגשו כנגד נהגי האוטובוסים היו ברובם על אי עמידה בזמנים, אי עצירה בתחנות איסוף והתנהגות בלתי הולמת של נהג האוטובוס.
עד היום טופלו תלונות מסוג זה בנציבות תלונות הציבור במשרד התחבורה. כעת, הודיע משרד התחבורה, כי החל מהשבוע הבא יועבר הטיפול בתלונות הציבור בנושא התחבורה הציבורית לאגף תחבורה ציבורית שבמשרד התחבורה.
נציבות תלונות הציבור במשרד התחבורה תמשיך לטפל בתלונות המתייחסות לתכנון תחבורה ציבורית, כמו מסלולים ותדירות של קווים ומיקום של תחנות אוטובוסים.
ממשרד התחבורה נמסר, כי תלונות כנגד נהגי תחבורה ציבורית בגין עבירות תנועה או אלימות פיזית, יש להפנות ישירות למשטרת ישראל.
אנשים המעוניינים להגיש תלונה על שירות לקוי של נהגי מוניות או אוטובוסים מתבקשים לפנות ישירות לאגף תחבורה ציבורית על-פי המחוזות - בתל אביב והמרכז: רחוב המלאכה 8 בתל אביב; בירושלים והדרום: רחוב בנק ישראל 5 ירושלים ובחיפה והצפון שדרות פלי"ם 15 א', חיפה.

תאריך:  09/08/2004   |   עודכן:  09/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
ג'ויד א-רסין, חבר הוועד הפועל של אש"ף ויו"ר הקרן הלאומית הפלשתינית לשעבר, המתגורר כיום בלונדון, החליט לדבר; הוא מספר, כי עוד משנותיה הראשונות, נגועה הרשות בשחיתות; "כל כספי הסיוע מבחוץ שימשו או לספק גורמים מסויימים או להשתיק אותם"
הדר פרבר
מעריב פרסם כי חברת תוכן הציע פורמט של שעשועון לערוץ 2, שהסכים לקבלו בתנאי - מיקי חיימוביץ' היא שתנחה
גלית יצחק
סלקום מציעה ללקוחותיה חבילת תקשורת הכוללת גם מוצרים לא סלולריים, כגון: סלולר, שיחות בינלאומיות ואינטרנט; בנוסף, מציעה סלקום מבזקי ספורט טלוויזיוניים מהאולימפיאדה
גל ברגר
השב"כ וצה"ל עצרו פעיל תנזים בן 21 משכם אשר גוייס על-ידי אחיו; כמה תקריות אש ברצועה מאז שעות הלילה, אין נפגעים; 8 מבוקשים נעצרו בגדה; אתמול הוגש כתב אישום נגד אחד מראשי החמאס בטול-כרם
עומר כרמון
מריה מנקובה (30), אחת משחקני השחמט הטובים בעולם הצטלמה בעירום לעיתון רוסי; "שחקניות השחמט נראות בדרך כלל מרושלות. איך הן מצפות למשוך כך מפרסמים?"; עמיתה בתגובה: "האם כולנו צריכות להפוך לזונות?"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il