X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סערה באתרי האינטרנט הפלשתיניים והאיסלמיים על-רקע חריטת ה-X (איקס) על כלי הנשק האישיים של לוחמים בצה"ל - X המסמל הרג של פלשתיני מאותו הנשק; התופעה מתוארת באותם אתרים: "סימן הכבוד והגאווה של צבא הכיבוש - הרג פלשתינים"
▪  ▪  ▪

סערה באתרי האינטרנט הפלשתיניים והאיסלמיים על-רקע חריטת ה-X (איקס) על כלי הנשק האישיים של לוחמים בצה"ל - X המסמל הישג, לכאורה, של הרג פלשתיני מאותו הנשק.
זה החל בכתבה בעיתון "מעריב" וכעת זה מתפשט ברשת האינטרנט - בכמה אתרים פלשתיניים, ערביים ואיסלמיים מרכזיים. הסוגייה טרם זלגה לפורומים השונים, שם היא צפויה לעורר סערה גדולה.
לאלה שהנושא זר להם: זוהי תופעה נפוצה וידועה כמעט לכל בוגר צה"ל מהשנים האחרונות - לוחמים בשטחים, וברצועת עזה בפרט, נוהגים לסמן איקסים על נשקם האישי ביחס ישר למספר הפלשתינים שנהרגו על-ידם. כך למשל, אם הרגת 2 פלשתינים, יופיעו 2 איקסים על הנשק האישי שלך, אם הרגת 3 - 3 איקסים וכדומה.
למעשה, מדובר בתופעה שהחלה עוד בתקופה בה שהה צה"ל בדרום לבנון. אלא שאז, סימלו האיקסים, מכורח הנסיבות, פעילי חיזבאללה שחוסלו, ולא פלשתינים.
ואולם, בעיתון "מעריב" פורסם באחרונה, כפי שמצוטט הדבר באתרים הערביים, כי מאז פרוץ אינתיפאדת אל-אקצא, הפך הדבר לתופעה של ממש, ואילו ה-X הפך ל"סמל של מקצועיות".
למען ההגינות, נציין, כי אין מדובר בתופעה הנוגעת לכלל לוחמי צה"ל, כי אם לחלק ספציפי בלבד. חיילים רבים מתנערים מהתופעה ורואים בה זילות בטוהר הנשק.
באתרי האינטרנט הפלשתיניים והערביים מתוארת התופעה כ"סימן הכבוד והגאווה של צבא הכיבוש - הרג פלשתינים". ידיעה ראשונה בנושא התפרסמה באתר הפלשתיני קודס-נט (עם לא מעט סימני קריאה בסוף הכותרת), והיום היא אף מתפרסמת באתר "איסלם און ליין" - בעל התפוצה הרחבה, המצטט אותה מתוך אתר אינטרנט ערבי-ישראלי "ערב 48".

תאריך:  10/08/2004   |   עודכן:  10/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
בהחלטה פוליטית בעייתית המתבצעת שלושה חודשים לפני הבחירות לנשיאות, התמנה חבר קונגרס רפובליקני מפלורידה כראש סוכנות הביון המרכזית; הנשיא בוש צפוי להכריז על רפורמות בסוכנויות המודיעין
מיכאל דבורין
במכתב דחוף ששיגר היום נשיא אוגיד לשכות המסחר לשרון הוא טוען כי העבודה בנמלים מצויה עדיין במצב של אנרכיה; לדבריו ההחלטה אם עובדי הנמלים יבצעו את עבודתם או שלא יבצעו, נתונה לשרירות ליבם של העובדים בלבד
גל ברגר
"אם החמאס תנצח את הרשות בהליך דמוקרטי בעזה, הרי שכל מוסדות השלטון יועמדו לרשותה כמעוגן בחוק" - כך אומר היום יועצו של ערפאת לענייני ביטחון לאומי; "החמאס רשאית להתמודד איתנו בקלפי -זה דבר הגיוני שאנו מקבלים ברוחב לב"
מירב לוי
הסתדרות האחיות מתכוונת להכריז על סכסוך עבודה; ח"כ אילנה כהן תובעת מהאוניברסיטאות להחזיר לקופת המדינה חצי מיליארד ש"ח; טוענת: בפועל מימן משרד הבריאות את רוב תוכניות הלימוד
עומר כרמון
הרב שלמה עמר: "ביקרתי בהודו בשבוע שעבר"; "יתכן מאוד שבני השבט ייהנו מהספק ויוכרזו כיהודים"; גם 50 אלף בני שבט למבה, בלימפופו שבדרום אפריקה מבקשים לעלות לישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il