X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה מדווחת על גידול של 32% בהכנסות ורווח תפעולי של 5 מיליון דולר ברבעון השני של 2004
▪  ▪  ▪

אי סי איי טלקום (NASDAQ:ECIL) דווחה היום על רווח תפעולי בסך 5 מיליון דולר ברבעון השני של 2004, זאת לאחר יותר משלוש וחצי שנים של הפסדים.
הכנסות אי סי איי ברבעון השני לשנת 2004 הסתכמו ב-121 מיליון דולר - גידול של 32% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ושל 13% לעומת הרבעון הראשון לשנת 2004. הרווח התפעולי הסתכם ב-5 מיליון דולר, זאת לעומת הפסד תפעולי בסך 20.6 מיליון דולר ברבעון השני לשנת 2003 והפסד תפעולי בסך 4.1 מיליון דולר ברבעון הראשון לשנת 2004.
אי סי איי רשמה ברבעון השני הוצאה בסך 2.7 מיליון דולר תחת סעיף "הוצאות אחרות", הנובעת ברובה מירידת ערך מניותיה הנותרות באי סי טל (NASDAQ:ECTX). כתוצאה מכך הסתכם הרווח מפעילות נמשכת ב-2.1 מיליון דולר בלבד.
בנוסף, רשמה החברה הפסד בסך 5.6 מיליון דולר הקשור לחלוקת מניות אי סי טל לבעלי המניות של אי סי איי שבוצעה ב-10 במאי השנה.
כתוצאה מכך, ההפסד על בסיס היה 3.5 מיליון דולר או 0.03 דולר למניה ברבעון השני של 2004, לעומת הפסד של 35 מיליון דולר או 0.32 דולר למניה ברבעון השני של 2003 והפסד של 1.2 מיליון או 0.01 דולר למניה ברבעון הראשון של 2004.
בניכוי ההוצאות הקשורות ל-אי סי טל, רשמה אי סי איי רווח נקי בסך 4.8 מיליון דולר או 0.04 דולר למניה במהלך הרבעון.
במהלך הרבעון המשיכה אי סי איי לייצר תזרים מזומנים חיובי ויתרת המזומנים נטו גדלה מה-31 במרס 2004 ב-5 מיליון דולר נוספים והגיעה לסך כולל של 177 מיליון דולר.
חטיבת הגישה בפס רחב רשמה הכנסות בסך 51 מיליון דולר ברבעון - גידול של 14% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ושל 7% לעומת הרבעון הקודם. הרווח התפעולי של החטיבה הסתכם ב-5.3 מיליון דולר, לעומת 3.3 מיליון דולר ברבעון הראשון השנה ו-4.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
במהלך הרבעון הודיעה אי סי איי, כי נבחרה כספקית הבלעדית של בריטיש טלקום (BT) לביצוע ניסוי מערכת הגישה האופטית של החברה אשר יתחיל באוקטובר 2004, כחלק מפרויקט הדגל של בריטיש טלקום - רשת המאה ה-21.
בחודש יוני הכריזה אי סי איי על הזמנה משמעותית ראשונה של ציוד גישה בפס רחב מלקוח באירופה שהתקבלה במסגרת הסכם עם שותף אסטרטגי, זאת מספר חודשים לאחר תחילת שיתוף הפעולה בין החברות.
הכנסות חטיבת הרשתות האופטיות ברבעון השני לשנת 2004 גדלו ב-54% והסתכמו ב-61 מיליון דולר, בהשוואה ל-40 מיליון דולר ברבעון השני של 2003 ו-52 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2004. הרקע: ביקוש למוצרי החטיבה בשווקים המתעוררים, במיוחד הודו, רוסיה, אוקראינה והפיליפינים, היה חזק. במהלך הרבעון הודיעה אי סי איי על הזמנה חדשה בשווי 16 מיליון דולר למוצרי ה-XDM שלה מחברת Ukratel, בעקבות אספקת הזמנה קודמת בשווי 7 מיליון דולר בסוף שנת 2003.
דורון ענבר, נשיא ומנכ"ל אי סי איי טלקום, אמר עם פרסום הדוחות: "אני גאה במאמצים יוצאי-הדופן של עובדי החברה במהלך השנים האחרונות, אשר איפשרו לנו לשוב לרווחיות. עם המשך הביקוש החזק למוצרינו בשוק, אנו צופים המשך צמיחה ורווחיות במהלך השנה כולה".

תאריך:  12/08/2004   |   עודכן:  12/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
הדגיש: פתרון בעיית הבדואים הוא תנאי הכרחי להמשך פיתוח הנגב כולו; בין ההחלטות שהתקבלו בדיון: קיצור תהליכים בירוקטיים, הגדלת המשאבים בתחום החינוך, בריאות ושיפור איכות החיים
נועם שרביט
מוחמד ענבתאווי (20) נאשם, כי יחד עם מוחמד חטיב חטפו את שייחט, חנקו אותו וביצעו וידוא הריגה; הוא שיחזר את הרצח, אך טוען שעשה כן בלחץ השב"כ; לדבריו, חטיב ו-4 פלשתינים רצחו את שייחט
הדר פרבר
המדענים הראשיים של המשרד לאיכות הסביבה ורשות הטבע והגנים קובעים: שונית האלמוגים באילת נפגעה קשות בשנים האחרונות - הגורם העיקרי לזיהום צפון המפרץ: כלובי הדגים
עומר כרמון
צבא ארה"ב הסלים הבוקר את המתקפה הגדולה האמורה למגר סופית את המליציות החמושות של המנהיג השיעי הקיצוני, מוקתדא א-סדר; האמריקנים נזהרים מפגיעה במסגד שיעי קדוש
יפעת גדות
ל'מסיבות החיבוקים' מגיעות קבוצות של אנשים זרים אחד לשני כדי להתחבק; דרך לפגוש אנשים חדשים מבלי להשתכר או להכנס למיטה עם אדם זר; החוקים: לובשים רק פיג'מות כל הזמן, לא מתנשקים ואין לטיפות או נגיעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il