X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זאת בעקבות מידע שנתקבל בארגון מעובד לשעבר בחברה לפיו התקינה החברה עותקי תוכנות מחשב ללא רשיונות מתאימים במחשביה; משרד הפרסום "זרמון-גולדמן" נמנה על משרדי הפרסום המובילים בארץ
▪  ▪  ▪

"במשרדי הפרסום "זרמון-גולדמן" מותקנים עותקי תוכנת מחשב ללא רישיונות", כך נמסר ל-BSA על-ידי עובד לשעבר של משרד הפרסום "זרמון-גולדמן".
ה-BSA) Business Software Alliance) הוא ארגון בינלאומי של חברות תוכנה שמטרתו להגן על זכויות הקניין הרוחני של חברות התוכנה החברות בו, ואשר נלחם בתופעת השימוש בתוכנות פיראטיות. משרד הפרסום 'זרמון-גולדמן' מתל-אביב נמנה על משרדי הפרסום המובילים בארץ.
בעקבות דיווח העובד לשעבר פתח ה-BSA בחקירה, אשר הניבה ראיות לכאורה כי טענות העובד מבוססות. ביום 3.8.2004 הוגשה תביעה נגד "זרמון-גולדמן"' על-ידי החברות אדובי ומיקרוסופט, החברות בארגון ה-BSA, באמצעות עורכי הדין ערן סורוקר ואנדרו רוזן ממשרד סורוקר-אגמון, המשמשים כנציגים משפטיים של ה-BSA בישראל.
בפשיטה במשרדי משרד הפרסום, שהתקיימה ביום 5.8.2004 לפי צו של השופט ניסים ישעיה מבית המשפט המחוזי בתל-אביב (ת.א 2091/04 בש"א 16793), התגלו עותקי תוכנה החשודים כמפרים את זכויות היוצרים של החברות אדובי ומיקרוסופט.
בעקבות הפשיטה פנה משרד הפרסום לבית משפט בבקשה לקבלת צו איסור פרסום. בעקבות הבקשה הטיל ביהמ"ש צו איסור פרסום למשך שבעה ימים. צו איסור הפרסום הוסר אתמול (ה', 12.8.04) בשעות אחר הצהריים.
"מדהימה אותנו העובדה כי משרד הפרסום 'זרמון-גולדמן', אשר מודע היטב לחשיבות השמירה על הקניין הרוחני שלו ושל לקוחותיו, ואשר מסעי הפרסום אותם הוא יוצר הינם קניין רוחני המוגן בזכויות יוצרים, מפר ברגל גסה את זכויות היוצרים של יצרניות התוכנה המובילות בעולם", אמר עו"ד ערן סורוקר. "מתמיהה גם פנייתה של סוכנות הפרסום לביהמ"ש על מנת לקבל צו איסור פרסום על הנושא", הוסיף.
"ארגון ה-BSA קורא למשרדי הפרסום, כמו גם לשאר החברות והארגונים במשק, לבצע בדק בית יסודי בכל הקשור לרישוי תוכנה בארגונם, ולוודא כי הם עושים שימוש בעותקי תוכנה ברישיון בלבד. הכלל הקובע הוא כי דרוש רישיון תוכנה לכל מחשב עליו מותקנת התוכנה", הדגיש עו"ד סורוקר.
סורוקר הוסיף כי "תביעה זו הינה רק חלק משרשרת תביעות אותן אנו עומדים להגיש בקרוב נגד חברות וארגונים, שייתפסו מפרים את זכויות היוצרים של חברות ה-BSA".
ארגון ה-Business Software Alliance הוא הארגון המוביל במטרה לאפשר עולם מקוון שהוא בטוח וחוקי כאחד. ה-BSA פועל כיום בכ- 65 מדינות, ומשמש כדוברן של תעשיות התוכנה והאינטרנט העולמיות בפני ממשלות וצרכנים ברחבי העולם.

תאריך:  13/08/2004   |   עודכן:  13/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
פורץ האתר הצליח להטמיע ידיעה שבה הוא מבקש מהנהגת שינוי לשמור על עקרונות התנועה
עומר כרמון
לשביתת הרעב שתיפתח ביום א' ביוזמת החמאס, עלולים להצטרף גם 4,000 עצורים במחנות המעצר הצה"לים; בערים הפלשתיניות צפויים להשתתף היום אלפים בהפגנות למען האסירים
יואב יצחק
בפרשת מימון הפריימריס של שרון באמצעות אננקס מחקרים נמצאו ראיות להגשת כתב אישום נגד עמרי שרון ונגד גבריאל מנור, ששימש מנכ"ל החברה; תגובת המשטרה: "עם סיום החקירה תפורסם הודעה"
עומר כרמון
אורן יחזקאל, בן 30 מקריית מוצקין, נהרג אמש בהתהפכות אוטובוס בצפון הודו; חברתו, ורד אלטמן, נפצעה קשה; ביום ד' נהרג בהודו, רז אסף, בן 22 מדימונה
עומר כרמון
ג'ים מקגריבי: "אני מודה שניהלתי רומן"; "אני מודה בכך שאני הומוסקסואל"; "במידה שעובדה זו נשמרה בסוד, זה היה עלול להפוך את משרת המושל למושא לשמועות, האשמות שווא וסחיטות"; כלי התקשורת בארה"ב: "אהובו של המושל - האזרח הישראלי, גולן ציפל"; "ניסה לסחוט את המושל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il