X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דגם 470: השייטים קליגר וגל שיפרו עמדות וטיפסו למקום ה-9, גוסטומלסקי סיימה במוקדמות 100 מטר גב בשחייה במקום ה-29; הג'ודאים פיינבלט ו-וקס הפסידו בסיבוב השני ועפו מהתחרות
▪  ▪  ▪

טניסאית השולחן הישראלית מרינה קרבצ'נקו, הביסה את אלופת אירופה לשעבר, אוטיליה בדסקו מרומניה, בתוצאה 4:2 והעפילה לסיבוב השלישי בטורניר האולימפי, בו יתמודדו 32 הפינליסטיות. קרבצ'נקו הביסה אתמול יריבה יווניה.
היא תשחק ביום ג' נגד תמרה בורוס מקרואטיה, המדורגת חמישית בטורניר.
הגולש גל פרידמן, אחת התקוות הגדולות של ישראל למדליה אולימפית, דורג במקום החמישי בתום השיוט השני בדגם המיסטרל, אך בעקבות פסילת השיוט הראשון על-ידי המארגנים, התקדם למקום השלישי. פרידמן סיים את השיוט הראשון במקום החמישי ואת השיוט השני במקום השלישי.
פרידמן סיים דקה ו-22 שניות אחרי יריבו הגדול קלמנאקיס היווני שסיים ראשון את השיוט. לי קורזיץ סיימה את השיוט המקביל בדגם המיסטרל, במקום ה-15 והמאכזב, כאשר היא חוצה את קו הסיום רק שלוש דקות ו-42 שניות אחרי המנצחת בשיוט.
שייטי ה-470 חזרו אף הם היום להתחרות לאחר יום מאכזב שעבר עליהם אתמול בים. אודי גל וגידי קליגר, סיימו במקום השישי את השיוט השלישי שלהם ושיפרו את דירוגם בשמונה מקומות עד למקום התשיעי. השייטות בוסקילה וקורניצקי ממשיכות לאכזב
וסיימו במקום ה-16 בלבד בשיוט השלישי שלהן. בדירוג הכללי השתיים ממוקמות במקום ה-17 בלבד. זוהי עלייה של שלב אחד לעומת דירוגן אתמול.
ג'ודו - אכזבה לשני הישראלים
סאגת האירני שסירב להתמודד מול הישראלי הסתיימה הבוקר לאחר שהאיראני בחר בדרך מקורית כדי לא להופיע לקרב. כאשר הגיע האירני לשקילה התברר כי הוא שוקל יותר מדי ולכן לא יוכל להתמודד מול אודי ווקס והישראלי לפיכך עלה לסיבוב השני בו התמודד מול ג'ודוקא אלג'יראי ונוצח. ווקס סיים למעשה את חלקו בתחרות.
ג'ודאית אחרת, מיכל פיינבלט הפסידה בסיבוב השני לפורטוגלית תלמה מונטיירו, שניצחה באיפון לאחר ששלטה בקרב ללא עוררין. פיינבלט מקווה עדיין שמונטיירו תעלה לשלב חצי-הגמר ואז תוכל היא להמשיך בבית הניחומים.
שחייה - גוסטומלסקי רק במקום ה-29
השחיינית אניה גוסטומלסקי השיגה היום רק את המקום ה-29 במוקדמות ב-100 מטרים גב, ולא הצליחה להעפיל לשלב חצי-הגמר. גוסטמלסקי קבעה זמן של 1:04:06 זמן הרחוק משיאה האישי בלמעלה משנייה.

תאריך:  15/08/2004   |   עודכן:  16/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
חברת אלעד שילמה 675 מיליון דולר עבור המלון שהפסיד 900 אלף דולר בשנה שעברה; אחיינו של המלך פאהד: "זאת הצעה שלא ניתן לסרב לה"
יפעת גדות
חוקרים טוענים כי לא קיימת מודעות להיקף הבעיה המשפיעה על כשליש מהילדים בגילאי ארבע, חמש ושש; עדיין לא קיימת הסכמה כללית לגורם לכאבים
הדר פרבר
נפטר בביתו בגיל 93; יצירתו המפורסמות ביותר הן "Captive Mind", אשר בחנה את האינטלקטואלים תחת השלטון הקומוניסטי
עומר כרמון
כלי תקשורת בארה"ב: דובר עיריית ראשל"צ לשעבר דרש לקבל אישור לפרויקט בו מעורב צ'רלס קושניר, תמורת ביטול תביעה על הטרדה מינית; ציפל דרש תחילה 50 מיליון דולר, אולם הסכום קטן ל-5 מיליון
יפעת גדות
דירת המגורים של אלביס כנער תושכר למעריציו; הבניין עבר שיפוץ בעלות של 36 מיליון דולר ונבנו בו 347 דירות; הדירה בה התגוררו ורנון וגלדיס פרסלי ובנם בן העשרה אלביס עוצבה עם רהיטים ואביזרים המזכירים את התקופה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il