X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סך היצוא לסין במחצית הראשונה של 2004 הסתכם ב-314 מיליון דולר; הערכה - הייצוא לסין לשנת 2004 כולה יגדל בכ-25% ויסתכם בכ-640 מיליוני דולרים
▪  ▪  ▪

במחצית הראשונה של 2004 חל גידול שיא של כ-55% בייצוא הייטק (כולל תרופות) לסין, לעומת התקופה המקבילה אשתקד והסתכם בכ-200 מיליוני דולרים. כך מסר יחיאל אסיה, מנכ"ל מכון היצוא. בתוך כך נרשם גידול של 60% בייצוא התרופות לסין והוא הסתכם בכ-1 מיליון דולר.
ייצוא ההייטק לסין כולל - תרופות, מכונות למשרד ומחשבים, רכיבים אלקטרוניים, ציוד טלקומוניקציה, ציוד אלקטרוני, מכשירים למדידה, מכשור רפואי כירורגי, ציוד תעשיה לבקרה.
מנכ"ל מכון היצוא ציין, כי עלייה של כ-51% נרשמה בסך כל הייצוא לסין, במחצית הראשונה של 2004, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, והסתכם בכ-314 מיליון דולר.
אסיה מעריך, כי בשנת 2004 כולה צפוי גידול של כ-25% בייצוא לסין לעומת 2003, ויסתכם בכ-640 מיליוני דולרים. זאת, בשל הצמיחה המהירה בכלכלה הסינית וההזדמנויות העסקיות שיש לתעשיה הישראלית בסין בתחומים של אלקטרוניקה ותקשורת, טלקומוניקציה, מוליכים, תוכנה, אבטחה ובטיחות, תשומות לחקלאות, טכנולוגיות סביבה, אריזה ופלסטיקה ועוד.
מניתוח מכון היצוא את נתוני הייצוא לסין לפני ענפים במחצית הראשונה של השנה, לעומת התקופה המקבילה אשתקד מתברר, כי חלה ירידה של כ-35% בייצוא המזון לסין והוא הסתכם בכ-4.6 מיליון דולר; ירידה של כ-31% נרשמה בייצוא מוצרי טקסטיל, הלבשה ועור והוא הסתכם בכ-4.2 מיליון דולר; יצוא מוצרי הגומי והפלסטיק ירד בכ-15% הוא הסתכם בכ-4.2 מיליון דולר.
אסיה מסר, כי לעומת זאת, ייצוא כימיקלים וזיקוקי נפט גדל בכ-30% והסתכם בכ-27 מיליון דולר; עליה של 67% נרשמה בייצוא המתכות הבסיסיות ומוצרי מתכת, לסין, והסתכם בכ-17 מיליון דולר; גידול של כ-184% נרשם בייצוא העץ, ריהוט, נייר ודפוס, והסתכם בכ-4.5 מליון דולר.
יצויין, כי מכון הייצוא הכין תוכנית פעולה להגדלת הייצוא לסין פי 4 עד 2008, לכ-2 מיליארד דולר.
התוכנית כוללת את המרכיבים הבאים: ביצוע פעולות תשתית כללית - עריכת סקר שיווקי אסטרטגי; הקמת אתר באינטרנט בשפה הסינית, הפקת חומר פרסומי בשפה הסינית; הקמה והשלמה של מסד נתונים מעודכן של אנשי קשר; רכישת מאגרי מידע ועוד.
התמקדות ב-3 אזורי יעד - בפרובינצית גוונג דונג, אזורי שנגחאי, ובפרובינציות ג'יאנגשי וזג' יאנג, וכן בבייג'ינג הבירה. הרחבה והעמקה של הפעילות באמצעות גורמים מקצועיים ומקומיים. מתן סיוע פרטני לכל חברה למציאת שותפים עסקיים.
התמקדות בענפי ההייטק (טכנולוגיה ומוצרים בתחום הטלפון הסלולרי, טלקומניקציה, תוכנה, רכיבים אלקטרונים וציוד רפואי); בענף אבטחה ובטיחות; בענף תעשיות רכב; בענף תשומות לחקלאות; בענף טכנולוגיות סביבה ובענף פלסטיקה ואריזה.

תאריך:  15/08/2004   |   עודכן:  15/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
הסרט האיטלקי 'פרטי' (PRIVATE) זכה בפרס הראשון בקטיגוריה הבינ"ל בפסטיבל הסרטים היוקרתי לוקראנו בשוויץ; מספר על פלשתיני שחיילי צה"ל מנסים לגרשו מביתו
הדר פרבר
תוכנית חדשה - נשים צוחקות על עצמן: על ה"סרטים" שהן מכניסות את עצמן, על תדמיתן בעיני עצמן, בעיני הגברים ובעיני החברה כולה
גלית יצחק
הכרטיס מאפשר ללקוחות המנויים לתוכנית orange big talk לשמוע במכשיר הסלולר להיט מוסקלי, הצרוב על גבי כרטיס ביג טוק לטעינת חשבונו הסלולרי
אורלי ממן
ינהיג "סל בסיס" בעלות 9 ש"ח לקבוצות מגזריות; עלות הסל ללקוחות הפרטיים - 18 ש"ח
אורלי ממן
עליה ברווח מביטוח חיים, ירידה ברווח מביטוח כללי; החברה תחלק דיבידנד בסך 90 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il