X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ניצחו בצורה משכנעת צמד שבדי 5:7 ו-3:6; עוד במשחקים: הטניסאית הבכירה של ישראל סמאשנובה הובסה 6:2 ו-6:1 ועפה מאתונה; הג'ודאי רזבוזוב הפסיד בסיבוב השני בבית הניחומים; שיוטי ה-470 נדחו עקב רוחות חזקות
▪  ▪  ▪

יום עמוס נוסף לספורטאים הישראלים (ב', 16.8.04) באתונה לאחר שאתמול התרומם במעט המורל הלאומי בעקבות נצחונה המרשים של מרינה קרבצ'נקו על אלופת אירופה לשעבר בטניס שולחן וכניסתו של שייט המיסטרל, גל פרידמן, למעגל התחרויות. פרידמן התמקם בסופו של היום הראשון במקום השלישי והמעודד לקראת המשך השיוטים.
טניס:
הצמד המצליח, אנדי רם ויוני ארליך, המדורגים בצמרת הגבוהה של טניס הזוגות העולמי ובמקום השמיני בטורניר, הוכיחו היום כי דירוגם מוצדק כאשר ניצחו בצורה משכנעת את הצמד השבדי תומאס אנקוויסט ורובן סודרלינג. אנקוויסט נחשב לשחקן יחידים מעולה, הממוקם שנים בצמרת העולמית, מה שלא עזר לו הפעם כדי לקחת את הניצחון מהישראלים שניצחו 5:7 ו-3:6.
הטניסאית הבכירה של ישראל אנה סמאשנובה פיסטולצי, סיימה את התחרותה באתונה לאחר שהאיטלקייה טטיאנה גרבין המדורגת 64 בעולם הביסה אותה בתוצאה, 6:2 ו-6:1.
פיסטולצי, שסבלה ממספר פציעות לאחרונה, והייתה מדורגת במקום ה-13 בטורניר הציגה משחק חלש, וכאמור סיימה את דרכה בטורניר האולימפי.
ג'ודו:
לאחר שענף הג'ודו הסתמן כאכזבה גדולה במחנה הישראלי ושלושה ספורטאים ישראלים כבר סיימו את הופעתם בשלבים המוקדמים של האליפות, ניסה היום, ללא הצלחה, יואל רוזבוזוב במשקל עד 73 ק"ג, שזכה במדליית הכסף באליפות אירופה האחרונה, לעלות לשלבים גבוהים יותר מאשר חבריו יקוטיאל ווקס ופיינבלט, אך גם הוא הודח מהתחרויות ואיבד את הסיכוי למדליה.
רזבוזוב, ניצח בסיבוב הראשון ואפילו מהר מאוד, אך הפסיד בסיבוב השני בתחרות באיפון לדניאל פרננדז מצרפת. לאחר שפרננדז המשיך קדימה וניצח ברבע הגמר, נותר עדיין סיכוי לרזבוזוב לזכות במדליית הארד במסגרת בית הניחומים, אך על אף שפתח את בית הניחומים בניצחון על הסיני שיה ז'יאנהואה באיפון, הפסיד בקרב הרביעי מול הברזילאי ז'ולהיירו והודח סופית מהתחרות.
שחייה:
אניה גוסטמלסקי וורד בורוכובסקי, שתי השחייניות הישראליות שאכזבו בהופעותיהן הראשונות בבריכה ולא הצליחו להעפיל לשלב חצי הגמר האולימפי, קפצו היום שוב לבריכה בניסיון לשפר את ביצועיהן.
בורוכובסקי ניצחה במקצה המוקדמות הראשון ל-200 מטר מעורב, אך לא הצליחה להעפיל למקצה חצי הגמר. היא עצרה את השעון על שתי דקות 20 שניות ו-60 מאיות השנייה. שמן שהספיק לה על-מנת לזכות במקום ה-24 בלבד בדירוג הכללי.
שייט - דגם 470:
השייטים בדגם זה היו אמורים לפתוח את יומם השלישי בתחרות, אך השיוטים בוטלו עקב רוחות סוערות. אודי גל וגידי קליגר מדורגים במקום ה-8 הכללי לאחר שני ימי תחרות. השניים פתחו חלש את היום הראשון של התחרויות , אך אתמול הפגינו יכולת משופרת והצליחו לצמצם את הפער מן המובילים לטווח הסביר. השייטות ורד בוסקילה וניקה קורנצקי, מדורגות במקום ה-18 אחרי ארבעה שיוטים.

תאריך:  16/08/2004   |   עודכן:  16/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
התנועה דורשת לבטל החלטת מינהלת מרכז ההשקעות במשרד התמ"ת בנוגע למענק בסך 24 מיליון ש"ח לחברת הבת 'סלטי צבר' וכן לבטל אישור הטבות המס למפעל אסם בשדרות
יפעת גדות
הסיכון לפתח את המחלה נמצא גבוה אצל אנשים שנולדו בחודשים ינואר ופברואר ונמוך יותר אצל אלו שנולדו בחודשים יולי או אוגוסט
הדר פרבר
בקהאם פספס עונשין במשחק הפתיחה, כשאנגליה הפסידה לצרפת, וברבע האחרון במשחק נגד פורטוגל
עומר כרמון
דוח מבקר המדינה על מחקרים באוניברסיטאות במימון גורמי חוץ: כסף ציבורי מתנהל ללא פיקוח נאות; חשבונות חוקרים מממנים הוצאות פרטיות; מכון ויצמן ניהל שתי מערכות התחשבנות שונות - האחת עם החוקר והאחרת עם הגוף המממן
גל ברגר
המטרה: קלפי מיקוח לשחרור אסירים פלשתינים מבתי הכלא; עוד בהודעת גדודי אל-אקצא: "האם לא הגיעה העת לשים קץ לכל הפגישות הפומביות והחשאיות עם האויב הציוני?"; החמאס פרסמה הודעת הזדהות עם האסירים על-רקע "הנאציזם הציוני" בשב"ס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il