X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המהלך בהשקעה של 750,000 ש"ח; השאיפה: לגרום לציבור הישראלי להגיע לשופרסל בחיפושיהם אחר מתנות לחגים
▪  ▪  ▪

רשת שופרסל הכריזה הבוקר (ד', 18.8.04) במסיבת עיתונאים, על מיתוג מחלקת הנון-פוד בתחום כלי הבית וטקסטיל לבית וכינוס מוצריה תחת מותג חדש - "ONE", בהשקעה של 750,000 ש"ח.
שלומי גינדי, סמנכ"ל שיווק וסחר של רשת שופרסל, מסר: "רשת שופרסל מתמקצעת וממתגת את תחום כלי הבית והטקסטיל לבית תחת מותג פרטי בדומה לרשתות בינלאומיות. זאת במסגרת פיתוח תחום הנון-פוד והפיכתו לחלק משמעותי ברשת שופרסל.
מטרת המיתוג היא לנכס את המוצרים הנמכרים בתחום, שמרביתם הם יבוא עצמי של הרשת ולהעניק ללקוח חווית קניה המשלבת איכות מוצר ומחיר שווה לכל נפש. המוצרים איכותיים ועומדים בביקורת ובתקנים מחמירים".
עוד הוסיף גינדי כי, "מטרת מהלך זה, הינו לחזק את מעמדה של הרשת כמקום המוביל לקניית מתנות בכלל ולחג בפרט. רשתות שופר-סל ובראשן קוסמוס ויוניברס קלאב, יהוו מוקד לצריכה שוטפת בתחומי הבית ולא רק מזון. אנו מצפים שהמהלך יביא לקוחות נוספים שיראו בנו אופציה לקניית מתנות החג".
גינדי אמר, כי שוק כלי הבית והטקסטיל לבית בישראל מוערך בכ-1.6 מיליארד ש"ח ומחזור המכירות של שופרסל עומד על כ-130 מיליון ש"ח.
איריס אלקוני, מנהלת הנון-פוד בשופרסל, ציינה: "תהליך המיתוג נותן מימד איכותי ויוקרתי לתחום ויחד עם שיפור הנראות במחלקות יצעיד את מכירות קדימה".
אלקוני הוסיפה ואמרה, כי "אחד הדברים החשובים במהלך המיתוג היה לשדרג את מגוון המוצרים ולהשאירם במחיר אטרקטיבי ושווה לכל נפש. למרות השדרוג באיכות המוצרים, המחירים נשארו כפי שהיה נהוג בחגים קודמים. מהלך זה ימשיך גם במחלקות אחרות בתחום הנון-פוד וימשיך ליצור בידול של רשתות שופר-סל מול קמעונאי המזון האחרים".
המיתוג החדש יכלול:
ONE TABLE - מערכות כלי אוכל, כלי הגשה, סכו"ם כוסות וכל מה שמיועד לשולחן אירוח.
ONE BEDROOM - מצעים, שמיכות מכל הסוגים, כריות שינה.
ONE KITCHEN - כלים למטבח, סירים, מגבות מטבח, ששת, מחבתות, תבניות אפיה וקופסאות פלסטיק לאחסון.
ONE BATH - מגבות, סט כלי רחצה, שטיחי אמבט ועוד.
ONE HOME - כלי נוי לבית: אגרטלים, מעמדים לנרות וטכסטיל לבית כמו מפות שולחן, כריות נוי, מפות ראנר, וילונות וכדומה.
בכל סניפי הרשת בהם תוקם המחלקה של "ONE" יוכל הלקוח לארוז את הכלים בנייר עטיפה עם שקית ממותגת שיהפכו את חווית הקנייה לזהה לזו שבחנות כלים ייעודית.

תאריך:  18/08/2004   |   עודכן:  18/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
המבצע התקיים ב-11:00-16:00; ח"כ ריבלין פתח את ההתרמה; על מבצע ההתרמה הוחלט בעקבות הודעתם של שירותי הדם במד"א בתחילת החודש, על-כך שקיים מחסור עונתי חמור בבנק הדם
עומר כרמון
15 בני אדם, רובם תלמידי בית ספר, נרצחו ביום א' במהלך מצעד יום העצמאות ההודי; חומר הנפץ הוטמן מתחת לאדמה; מפקד משטרת אסם: "אנו זקוקים לגלאים מתוצרת ישראל"
הדר פרבר
לדברי איתי פנקס, יו"ר איגוד ערים דן לאיכות הסביבה ולביוב: "בזכות הפעילות האינטנסיבית של האיגוד, הנחלים הופכים מתעלות ביוב פתוחות לנכס טבע שכל האוכלוסייה יכולה ליהנות ממנו. נמשיך להילחם ללא פשרות
עומר כרמון
בחודש יולי 2004 הסתכם מספרם של דורשי העבודה ב-231.8 אלף; מספרם של תובעי הבטחת הכנסה עלה בשיעור של 2.2%; 38.4% מכלל דורשי העבודה מגיעים מישובים ערבים ומערי פיתוח
מירב לוי
חברת The Princeton Review האמריקנית מפעילה את המיזם בארה"ב להכנה לקראת בחינות ההערכה במוסדות אקדמיים; השירות מציע תרגול שאלות, מבחנים ומיני בחינות על גבי צג הטלפון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il