X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אוורגרין הון סיכון הובילה את סבב גיוס ההון עם השקעה של 2 מיליון דולר; בנוסף, השתתפו בסיבוב זה פיטנגו, ויטלייף ושרם-פודים-קלנר
▪  ▪  ▪

חברת קואנטומיקס הודיעה היום (ד', 18.8.04), כי השלימה סבב גיוס בסך 5 מיליון דולר. אוורגרין הון סיכון השלימה את סבב גיוס ההון עם השקעה של 2 מיליון דולר. בנוסף, השתתפו בסיבוב זה קרנות ההשקעה פיטנגו, ויטלייף ושרם-פודים-קלנר. בשנת 2001 השלימה החברה סבב גיוס ראשון בסך 4 מיליון דולר ובאוגוסט 2003 סיבוב גיוס שני בסך 3.5 מיליון דולר.
חברת קואנטומיקס, העוסקת בתחום מדעי החיים, מפתחת ומייצרת מוצרים המהווים פריצת דרך טכנולוגית ומאפשרים הדמיה מהירה ברזולוציה גבוהה של דגימות רטובות במצבם הטבעי. מוצר הדגל של החברה הינו קפסולות ה-QX המאפשרות בדיקה וניתוח דגימות במיקרוסקופ אלקטרוני, וזאת ללא הטיפול המסורתי הכולל ייבוש, הקפאה או כל תהליך חיצוני אחר אשר עלול להשפיע על תוצאות הבדיקה.
לחברה שיתופי פעולה עם מדענים ממכוני מחקר מובילים באירופה, ארה"ב וישראל. מוצרי החברה, שעד כה נמכרו לשוק האמריקני בלבד, נמכרים החל ממרס 2004 באירופה.
ד"ר אורי זיק, מנכ"ל קואנטומיקס, אמר כי הגיוס הנוכחי יסייע לקואנטומיקס בהגדלת מאמצי המחקר והפיתוח של מוצרי הדור הבא המתמקדים בתחום השמנת יתר ודיאגנוסטיקה רפואית, כמו גם במאמצי השיווק והמכירות של המוצרים הקיימים. זיק עוד הביע את שביעות רצונו מכך שהמשקיעים מעניקים לחברה את היכולת לחדש ולפתח מוצרים אשר משנים לגמרי את כללי המשחק בכל הקשור בהדמיה ברזולוציה גבוהה של דגימות ביולוגיות ורפואיות.
ד"ר רונית בנדורי, מנהלת שותפה באוורגרין, מסרה כי האמון הניתן בחברה נובע מיכולתה לפתח מוצרים המהווים פריצת דרך טכנולוגית בתחום המיקרוסקופיה האלקטרונית. כלים אלה מאפשרים בדיקה ומחקר של דוגמאות שלא ניתן היה בעבר לבחון בצורה מדויקת ונותנים מענה שימושי ונוח, לבעיות הקיימות במגוון שווקים, ביניהן: השוק המחקרי, שוק הפארמצבטיקה, המזון והכימיה. בנדורי הוסיפה, כי סיבוב ההשקעה הנוכחי יאיץ את צמיחת החברה על-ידי הפניית משאבים ראויים למוצרי הדור הבא, עליהם עמלה מחלקת המחקר והפיתוח.
אוורגרין מנהלת כ-610 מליון דולר והשקיעה עד כה בכ-85 חברות טכנולוגיה. אוורגרין חתומה על רבות מן ההנפקות המוצלחות של תעשיית הון הסיכון בישראל. בין חברות הפורטפוליו של הקרן שהונפקו או נמכרו ניתן למנות את: אקסלינק, גלילאו, קריאו, רדוור, בקווב,סרגון, רדויז, אקטונה ואנוורה.
פיטנגו ונצ'ר קפיטל מנהלת הון בהיקף של מיליארד דולר, אשר הושקע עד היום בלמעלה מ-80 חברות. פיטנגו משקיעה בחברות בכל שלבי התפתחותן, החל משלבי ה-SEED דרך כל שלבי הגיוס המתקדמים.

תאריך:  18/08/2004   |   עודכן:  18/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
פסטיבל הג'אז הבינלאומי הגדול בישראל בנמל אילת, 23-26 באוגוסט, ארבעה ימים של נינוחות, אוכל טוב, בריזה והמון מוסיקה
הדר פרבר
מרתון של צחוקים מאחורי הקלעים; לאור ההצלחה הרבה של הדרמה המוזיקלית היומית "השיר שלנו", המשודרת בערוץ 3 ב-yes, יצאו הכוכבים לסיבוב הופעות במהלך הקיץ
אורלי ממן
דודי ויסמן, נשיא קבוצת אלון: אלון צפויה לרשום מחזור עסקים שנתי של מעל 15 מיליארד ש"ח
עומר כרמון
שגרירות ישראל בניירובי נסגרה ליום אחד לרגל מבצע העברת 15 טון מזון לכפר שנפגע מן הבצורת הקשה; סגן נשיא קניה: "אנו צריכים ללמוד מישראל כיצד להתמודד עם הרעב"
גלית יצחק
קרן ג'נראלי אישרה בחודש יולי 2004 כ-6 מיליון ש"ח ליורשיהם של נספים בשואה בעבור 168 פוליסות ביטוח חיים; עד לתחילת חודש אוגוסט 2004, אישרה הקרן תשלומים בסך של כ-60 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il