X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה מציגה רווח נקי של כ-88 מיליון ש"ח ברבעון השני לשנת 2004 בהשוואה להפסד של 123 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד; דירקטוריון החברה החליט היום על
חלוקת דיבידנד בסך של 250 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪

כלל תעשיות מציגה היום (ה', 19.8.04) את תוצאות הרבעון השני שלה לשנת 2004. רבעון רווחי רביעי ברציפות וגידול חד ברווח במחצית השנה הראשונה של 2004.
לטענת החברה, הגידול נובע בעיקר מהמשך השיפור בתוצאות העסקיות של מרבית האחזקות המהותיות, לצד מימוש אחזקות כגון אורמת, נגבטק, אופטיקנדה, וכן מרבית האחזקות בפאורדיזיין.
אבי פישר וצביקה לבנת, מנכ"לים משותפים של כלל תעשיות, מסרו בהקשר זה כי "התוצאות העסקיות ברבעון השני של 2004 הינן ביטוי למאמץ מתמשך שתכליתו אחת והיא השגת רווחיות ושמירתה, תוך מיקוד מאמץ לשיפור עקבי בתוצאות כל אחד מהתחומים בהם אנו עוסקים".
לטענת החברה, התוצאות ברבעון הנוכחי נובעות, בין השאר, מגידול בהיקפי המכירות של כל האחזקות המהותיות בכת"ש וכן משיפור ברווחיות הגולמית והתפעולית של מרביתן. בנוסף, ניצול מוצלח של ההתאוששות בשווקים איפשר מימושים שהניבו אף הם הכנסה ורווח מהותיים במחצית הראשונה של השנה.
"אנו מעריכים כי המשך התייעלות והשבחת אחזקות כת"ש, יאפשרו לנו להמשיך ולהציג תוצאות חיוביות גם במחצית השניה של 2004 למרות השינויים שאנו חווים בשבועות האחרונים בסביבה העסקית ובשווקים", ציינו בכירי כלל תעשיות.
במסגרת אישור הדוחות הכספיים, החליט דירקטוריון החברה בישיבתו מהיום (ה', 19.8.04) על חלוקת דיבידנד בסך 250 ש"ח (כ-1.59 ש"ח למניה), שתבוצע ביום ה-27 ספטמבר 2004.
כללית, הושפעו תוצאות חברות הקבוצה בתקופת הדוח מהגידול בביקושים בשוק המקומי, הודות לעליה קלה בצריכה הפרטית ורגיעה יחסית במצב הביטחוני. ראוי לציין כי עיתוי חג הפסח שחל השנה בתחילת חודש אפריל השפיע לרעה ברבעון הנוכחי על מספר חברות מוחזקות הפועלות בשוק המקומי. חברות הקבוצה הפועלות בתחום ההיי-טק הושפעו מהמשך הגידול ברכישות ציוד הוני בחו"ל, דבר אשר תרם לגידול בהיקפי המכירות של מרבית חברות אלה.
הגידול בהיקפי המכירות, יחד עם ההשפעה החיובית של פעולות ההתייעלות שנוקטות מרבית חברות הקבוצה הביאו לשיפור בתוצאות.
בנוסף, במרבית תקופת הדוח ניכרה התאוששות בשוקי ההון בארץ ובעולם, שאפשרה מימושי השקעות וגיוסי הון בחברות הקבוצה. לאחרונה מסתמנת הרעה במצב שוקי ההון בעולם ובישראל, עובדה שתקשה על האפשרות לגיוסי הון מחד, ומימושים מאידך.
בתקופת הדיווח עברה החברה ומרבית החברות העיקריות שלה לדווח על בסיס נומינלי. ולפיכך הושפעו לרעה תוצאות החברות ברבעון בשל עלייה בשיעור האינפלציה. בנוסף, הושפעו לטובה תוצאות הרבעון הנוכחי מהקטנת שיעורי המס החלים על החברות בישראל.
כללית, הושפעו תוצאות חברות הקבוצה בתקופת הדוח מהגידול בביקושים בשוק המקומי, הודות לעליה קלה בצריכה הפרטית ורגיעה יחסית במצב הביטחוני.
ראוי לציין, כי עיתוי חג הפסח שחל השנה בתחילת חודש אפריל השפיע לרעה ברבעון הנוכחי על מספר חברות מוחזקות הפועלות בשוק המקומי. חברות הקבוצה הפועלות בתחום ההיי-טק הושפעו מהמשך הגידול ברכישות ציוד הוני בחו"ל, דבר אשר תרם לגידול בהיקפי המכירות של מרבית חברות אלה. הגידול בהיקפי המכירות, יחד עם ההשפעה החיובית של פעולות ההתייעלות שנוקטות מרבית חברות הקבוצה הביאו לשיפור בתוצאות.
בנוסף, במרבית תקופת הדוח ניכרה התאוששות בשוקי ההון בארץ ובעולם, שאפשרה מימושי השקעות וגיוסי הון בחברות הקבוצה. לאחרונה מסתמנת הרעה במצב שוקי ההון בעולם ובישראל, עובדה שתקשה על האפשרות לגיוסי הון מחד, ומימושים מאידך.
בתקופת הדיווח עברה החברה ומרבית החברות העיקריות שלה לדווח על בסיס נומינלי. ולפיכך הושפעו לרעה תוצאות החברות ברבעון בשל עלייה בשיעור האינפלציה. בנוסף, הושפעו לטובה תוצאות הרבעון הנוכחי מהקטנת שיעורי המס החלים על החברות בישראל.

תאריך:  19/08/2004   |   עודכן:  19/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
היועמ"ש העביר לשרון את דוח צוות הפרקליטים שהקים לבחינת ההשלכות של חוות דעתו של ביה"ד בהאג; טוען: חוות הדעת עלולה להביא להטלת סנקציות על ישראל; הנשיא ברק: מתישהו נצטרך להתמודד עימה
עומר כרמון
נפתח משפטו החוזר של מוניר מותסדק, החשוד בסיוע לחוטפי המטוסים: "השנאה שלהם לארה"ב נבעה מכך שהיא תומכת בישראל"; "הנושא הפלשתיני היה תמיד חשוב מאוד למוחמד עטא"; "הם תמכו בהיטלר"
הדר פרבר
הודיע על משחק שולחן חדש - במקום מונופול: במשחק משקיעים "סכומי עתק" על בניינים, איים ועוד
מירב לוי
אחרי הארוחות בחגים והמפגשים עם המשפחה, הגיע הזמן לצאת לשטח ולהכיר את נופי הארץ; קק"ל מציעה מגוון הצעות לטיולים: מסיק זיתים בסוכות, טיולים בדגש בישול, סדרות וכנסים, סיורים וניווטים מאתגרים ברכב אופניים ורגל, קונצרטים ואירועי חינם
יואב יצחק
בתי המלון בירושלים שכשלו באבטחה: מלון הולידיי אין קראון פלזה, מלון עץ הזית, מלון פארק פלז'ה, מלון מגדלי הכנסת, מלון נובוטל, המלך דוד, ומלון מצודת דוד; התאחדות מלונות י-ם בתגובה: המידע עליו מדובר מתייחס לאירועים שנבדקו ולובנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il