X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מעתה ועד סוף נובמבר צפויים להגיע לאגמון החולה כ- 30,000 עגורים; פעמיים בשנה, בסתיו ובאביב חולפות בשמי ישראל כחצי מיליארד ציפורים מ-350 מינים שונים
▪  ▪  ▪

הטבע שולח אותות ראשונים של סתיו. העגורים, המסמלים את שלהי הקיץ החלו להגיע לאגמון החולה, ושקנאים ראשונים נחתו בפארק הצפרות של קק"ל באילת.
מעתה ועד סוף נובמבר צפויים להגיע לאגמון החולה כ-30,000 עגורים, חלקם יישארו באגמון עד לתחילת האביב והיתר ימשיכו בנדידתם לאפריקה.
ישראל ממוקמת במרכזו של ציר הנדידה המרכזי בין אירופה ואסיה לאפריקה. פעמיים בשנה, בסתיו ובאביב, חולפות בשמי ישראל כחצי מיליארד ציפורים מכ-350 מינים שונים.
אגמון החולה מהווה את אחד הריכוזים הגדולים של עגורים בעולם. המראה של להקות העופות האציליים, הנודדים במבנה חץ תוך השמעת קריאות רמות, מושך מדי שנה תנועת מבקרים גדולה לאזור.
הבקע הסורי אפריקאי מהווה את אחד מאזורי הצפרות החשובים בעולם ולאורכו בשטח ישראל , נמצא גם פארק הצפרות באילת אשר בו נצפו השבוע ראשוני השקנאים.
הפארק נמצא באתר ששימש את העופות במסע הנדודים שלהן לאורך שנים וממוקם בין מעבר הגבול לירדן לבין קצהו הצפוני של שדה התעופה.
שקנאים בפארק בצפרות באילת; שביל חדש לאנשים עם מוגבלויות
לברכות המים שבפארק הצפרות באילת, הגיעו בימים אלו ראשוני השקנאים מסוג Pelecanus onocrotalus. הפארק מנוהל על-ידי עמותת הצפרות הבינלאומית, בשיתוף עם קרן קימת לישראל, עיריית אילת, רשטג"ל, חמ"ת ואונברסיטת בן-גוריון.
ציפורים אלו המנצלות זרמי אוויר חמים העולים מאדמת המדבר חולפים כאן במהלך הנדידה, בסתיו ובאביב. ניתן לפגוש אותם באגם שבפארק.
לאחרונה הוכשר בפארק הצפרות באילת, שביל המיועד גם לאנשים עם מוגבלויות. לאורך השביל נבנו סככות תצפית בהן ניתן לשבת ולהשקיף בנחת על מגוון הציפורים במקום. הציבור מוזמן להצטרף ולצפות בנדידה המרהיבה.

תאריך:  19/08/2004   |   עודכן:  19/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל ברגר
חבר קונגרס אמריקני המבקר בדמשק מתייחס בביטול להיערכות מחדש ואומר כי זוהי אחת מני דרישות רבות של וושינגטון מדמשק; הוסיף: "סוריה צריכה לנתק כל קשר עם הטרוריסטים ולמנוע מהאירנים להשתמש בנמל התעופה שלה, לשם העברת נשק לחיזבאללה"
מירב לוי
כך הנחה נשיא האוניבריסיטה, איתמר רבינוביץ; המטרה: ביטול העסקת סגל אקדמי זור בשכר והפיכתם למלגאים בלבד; באוניברסיטה מועסקים כ-2000 אנשי סגל אקדמי זוטר; ארגון הסגל יכריז ביום א' על סכסוך עבודה
אלונה קורן
הסיבה: עורכי הדין המקורבים לנתניהו מייצגים את אחת הקבוצות המתמודדות על רכישת גרעין השליטה בבנק
מחלקה ראשונה
דליפת חומרים מסוכנים שאירעה במטוס אל-על שהגיע מאמסטרדם הקפיצה את כוחות הכיבוי וההצלה וכוננות הוכרזה בנמל התעופה בן-גוריון; האזור פונה מנוסעים ומסלולי הטיסה נסגרו; אחר-הצהריים הסתיים האירוע ללא נפגעים
אלונה קורן
פרויקט זה מצטרף לשורה של פרויקטים שפורסמו בחודשים האחרונים, בהם: כביש הרוחב 431, פרויקט הקמת והפעלת בית הסוהר באמצעות המגזר הפרטי ופרויקט הגז הטבעי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il