X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גולש המיסטרל סיים את השיוט השמיני במקום הראשון והוא מוליך כעת את התחרות בצוותא עם בנטוב הברזילאי בדרך לזהב הסטורי; קודם לכן, בשיוט השביעי, סיים פרידמן במקום החמישי
▪  ▪  ▪

גולש המיסטרל המצויין, גל פרידמן, סיים את השיוט השמיני במקום הראשון וזינק למקום הראשון בדירוג הכללי של התחרות בדרך לזהב הסטורי.
פרידמן השווה את מאזנו למאזנו של הברזילאי סנטוס שהוליך עד עתה את התחרות כאשר ניקולאס קקלמנאקיס היווני מפגר אחריהם בשש נקודות.
סנטוס סיים את שני שיוטי היום במקומות 7 ו-2, קקלמנאקיס התמקם אף הוא בסביבה במקום השני אחרי שסיים היום את שני השיוטים במקומות 2 ו-3. ביום ראשון ינוחו הגולשים וביום שני יקיימו שני שיוטים. בשלישי שוב צפויה להם מנוחה וביום רביעי יתקיים השיוט שינעל את התחרות ויקבע מי יהיה האלוף האולימפי. לפרידמן שלנו, כך נראה, יש את כל הסיכויים להיות האלוף הזה.
קודם לכן סיים פרידמן את השיוט השביעי שלו בתחרות, במקום החמישי, התבסס במקום השני בדירוג הכללי והוא מרוחק כעת רק נקודה אחת מהברזילאי סנטוס שמוליך את התחרות.
לפרידמן 26 נקודות חובה. ניקולאס קאקלאמנאדיס עלה למקום השלישי כשהוא מרוחק ארבע נקודות מפרידמן. השיוט השמיני יתקיים מאוחר יותר היום.
גל פרידמן ממשיך היום (שבת, 21.8.04) במסעו העיקש והנחוש אל עבר המדליה בדגם המיסטרל, לאחר יום מוצלח מאוד אתמול שבסופו ביסס פרידמן את מעמדו במקום השני בתחרות, כשהוא מפגר בשלוש נקודות חובה בלבד אחרי הברזילאי סנטוס.
פרידמן ביצע אתמול שני שיוטים, כאשר בראשון (השיוט החמישי) סיים במקום הראשון, ובשני (השיוט השישי) סיים במקום השביעי.
גולשת המיסטרל לי קורזיץ סיימה את השיוט השביעי במקום ה-14, והיא מדורגת במקום ה-17 כללי.
שייט- דגם 470
שייטי ה- 470, הגברים והנשים, סיימו היום את התחרויות באתונה. אודי גל וגידי קליגר סיימו במקום ה- 13, והמאכזב עבורם, לאחר שסיימו במקום ה- 15 את השיוט האחרון. ניקה קורניצקי וורד בוסקילה סיימו את השיוט האחרון שלהן בתחרות במקום ה-18, וזהו גם הדירוג הסופי של השתיים בתחרות, בהחלט תחרות מאכזבת עבורן.

תאריך:  21/08/2004   |   עודכן:  22/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
כיהן עד לאחרונה כמנהל שיווק במטה קבוצת כתר פלסטיק; שימש כמנהל מחלקת השיווק והמכירות לקוחות פרטיים בחברת לאומי קארד; המינוי יכנס לתוקפו החל מה-15 לספטמבר
יואב יצחק
הניו-יורק טיימס מדווח בגליונו החדש כי הממשל משנה מדיניותו; ל-Nfc נודע, כי ההסכמה הושגה לפני מס' חודשים בין שרון לנשיא בוש אך נשמרה בסוד; הפרטים סוכמו בפגישות שקיימו דב ויסגלס וקונדוליסה רייס
הדר פרבר
בפרסום הסרט "מה שאנחנו כן מסכימים עליו הוא גרעין הדיון - אם אתה אוכל יותר מידי ועושה פחות מִדַּי - זה רע עבורך. מה שאנחנו לא מסכימים עליו הוא הרעיון שאכילה במק'דונלדס - רעה עבורך"
גל ברגר
גורמים רשמיים ברמאללה אומרים, כי "בתור המארחים" מן הראוי שדבר הביקור היה מועבר אליהם בצינורות הרשמיים; שר התקשורת הפלשתיני: עד כה לא קיבלנו כל הודעה רשמית בעניין הביקור; לקראת הביקור, ייפגש ערפאת עם דחלאן כבר ביום שני הקרוב
גל ברגר
כ-100 אסירים פלשתינים הודיעו על שבירת שביתת הרעב; בכלא תרצה הבחינו הסוהרים בכמה אסירות שאכלו בסתר; בכלא אשל בדרום ניסה אחד האסירים לפרוץ את הקנטינה בכלא; מאות ערבים-ישראלים ופעילי שמאל הפגינו מול כלא הדרים, שאטה ומגידו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il