X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
יותר מ-100 בני נוער הועסקו במהלך הקיץ באמצעות התוכניות: תעסוקה צעירה לנערות", "תעסוקה במסגרת פנ"ן" ו"תעסוקה לנערי מפת"ן; יעל גרמן: בכל אדם יש פוטנציאל והוא מגלה אותו כשמציבים לו אתגרים ומטרות מגיל צעיר
▪  ▪  ▪

יותר מ-100 בני נוער מצאו עבודה במהלך הקיץ בעזרת תוכניות התעסוקה היחודיות שמפעילה עיריית הרצליה: "תעסוקה צעירה לנערות", "תעסוקה במסגרת פנ"ן" ו"תעסוקה לנערי מפת"ן".
במסגרת התוכניות עברו בני הנוער סדנא, שבמסגרתה למדו על זכויותיהם וחובותיהם כעובדים. מטרת הפרויקטים היתה להעניק לנערים/ות מפגש חיובי עם עולם העבודה במהלך חופשת הקיץ, אצל מעסיקים ידידותיים בליווי אישי של רכזי התוכניות. בנוסף להתנסות בפועל מאפשרים הפרויקטים לבני הנוער להרויח כסף.
ראש עיריית הרצליה, יעל גרמן, ברכה על הצלחת התוכניות ואמרה כי "בכל אדם יש פוטנציאל והוא מגלה אותו כשמציבים לו אתגרים ומטרות מגיל צעיר. מחובתנו לסייע לבני הנוער לממש את הפוטנציאל שלהם ולהאמין שהם יכולים. ההשקעה הרבה של הצוותים החינוכיים יחד עם הרצון והיכולת של בני הנוער היא שהביאה להצלחה הרבה של תוכניות התעסוקה שלנו".
'תעסוקה צעירה לנערות'
בשנה הראשונה לפרויקט הראשון הועסקו 21 בנות והשנה גדל מספרן ל-43. מקומות התעסוקה המוצעים לנערות הם רבים ומגוונים: מעונות יום של נעמ"ת, מרכז יום לקשיש, התיאטרון העירוני, בתי-קפה, קייטנות ילדים (קאנטרי וקייטנת חיות) ומספרה.
מקומות העבודה מאותרים לאורך כל השנה על-ידי הצוות המוביל של התוכנית, חלק מהמעסיקים הביעו נכונות להמשיך ולהעסיק את הנערות גם בעתיד. פרויקט זה התאפשר הודות למחלקת הרווחה ומינהל הנשים של עיריית הרצליה, בשיתוף עם משרד הרווחה וקרן הרצליה. עיריית הרצליה משתתפת חלקית בעלות העסקת הנערות בעזרת תרומות ובסיוע משרד הרווחה.
'תעסוקה במסגרת פנ"ן'
38 בני נוער עבדו הקיץ בפרויקט זה עבור קייטנות ומשתתפים פרטיים. הפרויקט הינו חינוכי תעסוקתי רב-שנתי. בפעילות זו מפעילים בני הנוער מתקנים מתנפחים ומתקני נופש פעיל.
הפעילות מספקת לילדים צעירים בני 11-14 אתגר והנאה רבה. הפנ"ן הוא פרויקט משותף לעיריית הרצליה, תחום נוער בסיכון, ומתנ"ס בית פוסטר.
'תעסוקה נערי בי"ס מפתן ארז'
52 בני נוער הועסקו השנה במסגרת זו. זו השנה הרביעית שבה מועסקים נערים מבית ספר מפת"ן ארז בעבודות שונות במסגרת מחלקות העירייה. הנערים עובדים בבריכות, בחופי הרחצה, בסיוד ושיפוץ מבני חינוך ובמחלקות העירייה השונות.

תאריך:  23/08/2004   |   עודכן:  23/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
אברושמי, שהורשע ברצח פעיל השמאל הקיצוני אמיל גרינצוויג ב-83', נידון למאסר עולם שנקצב ל-27 שנים; הוא ריצה כבר יותר משני שליש, אך ב-94' נמצאו שרידי אקסטזי בשתן שלו; הוועדה מבקשת כעת חוות דעת על השפעת תוכנית השיקום שעבר אברושמי בשנה האחרונה
אורלי ממן
שופרסל, המדורגת במקום השני ביולי, רושמת 25%, קלאב מרקט 13.2%
יפעת גדות
במסגרת "דאנסאירופה" יגיעו ארצה שש להקות מחול, והן תעלינה 14 יצירות ב-18 מופעים ובהשתתפות 93 רקדנים ואמנים
מחלקה ראשונה
הפרס על הסרט הטוב ביותר טומן בחובו את האפשרות להשתתף בתחרות האוסקר האמריקני
עומר כרמון
מוחמד דחלאן, השר לשעבר לענייני ביטחון ברשות הפלשתינית ו"האיש החזק ברצועת עזה", נפגש כעת, לראשונה מזה כשנה, עם יו"ר הרשות הפלשתינית, יאסר ערפאת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il