X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכבי הפסידה בר"ג 3:2 לרוזנבורג הנורבגית, לא לפני שהוליכה 0:2, לאחר ששיחקו ב-10 שחקנים מהדקה ה-26, בשל הרחקה שערורייתית של גרייב; במחצית השנייה חיפה שיחקה בונקר, וספגה בזמן פציעות שער ששלח את הקבוצות להארכה, אז אפסו כוחותיה
▪  ▪  ▪
אריק הופטון הנורבגי ורוברטו קולואטי החיפאי

מכבי חיפה לא תשחק בעונה הקרובה בליגת האלופות, לאחר שהפסידה הערב (ג', 24.8.04) באיצטדיון רמת גן בתוצאה 3:2, לרוזנבורג הנורבגית. כזכור, רוזנבורג ניצחה 1:2 במשחק הראשון בנורבגיה.
במשחק הגומלין של הסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות נכחו היום כ-20 אלף איש, שהיו עדים לשתי קבוצות שונות של מכבי חיפה, לשתי הפסקות חשמל ולשריקה שערורייתית אחת.
בתום מחצית ראשונה כמעט חד-צדדית, הובילה מכבי חיפה 0:2 על הנורבגים. חיפה שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-26, כשהתוצאה היתה עדיין 0:0, אז הרחיק השופט הצרפתי את נג'ואן גרייב בגין עבירה שביצע. על פניו, ההרחקה נראתה לא מוצדקת והשופט צריך היה להסתפק בכרטיס צהוב.
ההרחקה של גרייב הכניסה את חיפה, שבלאו הכי שלטה במשחק, לאטרף רציני, ובדקה ה-31 כבש ואליד באדיר בבעיטה מ-30 מטרים. 7 דקות אחר כך, היה זה גוסטבו בוקולי שהעלה את חיפה ל-0:2, לאחר שער מעט מוזר, תוך ניצול בלבול בהגנה הנורבגית.
חיפה הרבתה להחמיץ במחצית הראשונה, בה שלטה כאמור באופן מוחלט הרבה בזכות יניב קטן, אולם המחצית השנייה היתה שונה לגמרי, וכמיטב המסורת הישראלית הקים המאמן רוני לוי בונקר חיפאי. כדי לחזק את הבונקר, הכניס לוי מייד לאחר פתיחת המחצית את הבלם דקל קינן במקום החלוץ הארגנטינאי רוברטו קולואטי.
ואכן, חיפה כמעט ולא תקפה, והשאירה לרוזנבורג את השליטה במגרש, אולם גם זו לא הרבתה לסכן את שערו של ניר דוידוביץ'. האירוע המרכזי הראשון התרחש בדקה ה-'59 כאשר האיצטדיון הוחשך לחלוטין בעקבות הפסקת חשמל. גנרטור החירום הופעל, אולם המשחק חודש רק כעבור 11 דקות.
ניתן לומר שאפשר היה לוותר על הפרוז'קטורים בחצי המגרש של רוזנבורג, משום שהמשחק התנהל, רובו ככולו, במחצית המגרש של החיפאים. שתי דקות לסיום המשחק שוב הוחשך האיצטדיון. הנורבגים דרשו מהשופט הצרפתי להפסיק את המשחק, אולם לאחר התייעצות עם המשקיף הבין השופט כי אין עילה להיענות לכך.
כעבור כמה דקות חודש המשחק, ובתום '90 הדקות האוהדים החיפאים ביציע חגגו. השופט הכריז על 4 דקות תוספת זמן, והכל נראה טוב, אולם אז ביצע ואליד באדיר עבירה שטותית, 25 מטרים מהשער. בראטבאק הנורבגי ביצע את הבעיטה, וכמיטב המסורת הישראלית הכדור היה ברשת, ושתי הקבוצות ניגשו להארכה.
גם בהארכה נראתה רק קבוצה אחת: רוזנבורג. שחקני חיפה היו גמורים - מנטלית ופיסית. זה התחיל בדקה ה-'95 כאשר בראטן כבש לנורבגים מזווית קשה ונגמר בדקה ה-'116, עם שער ניצחון של ברג.
חיפה לא תזכה להיכנס, כאמור, לשלב הבתים של ליגת האלופות, אך היא תתמודד בסיבוב הראשון של גביע אופ"א.

תאריך:  25/08/2004   |   עודכן:  25/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
התוקף, שבתיקו נמצאה תעודת חוגר של שוטר מג"ב במילואים, תקף את הש.ג. שסירב להכניסו לבסיס החימוש ופצע אותו באורח קל עד בינוני; החייל השני ירה במחבל והרגו; בתיקו נמצאו דפים ובהם פסוקים מהקוראן
עומר כרמון
קופי אנאן: "החלטת ישראל להוסיף יחידות דיור בגדה המערבית מנוגדת לתוכנית מפת הדרכים"; "שרון מסרב לדון עם הפלשתינים, ניתק עצמו מתוכנית השלום והחליט להוציא לפועל במקומה תוכנית הינתקות חד-צדדית"
אלונה קורן
צוות המנכ"לים ליישום השינוי המבני במשק החשמל קיים אתמול יום עיון בנושא; בין הנושאים שנדונו: עלות-תועלת מהמעבר למשק חשמל תחרותי; התייעלות במשק החשמל; סטטוטוריקה במשק החשמל; בחינת המבנה האופטימלי של משק החשמל; עלויות וכשלים בדה-רגולציה של משקי חשמל
ענבל אביב
16 שולחנות פיקניק נוסרו ונגנבו מחניון קק"ל ביער המכללות - באזור מעלה החמישה - נווה אילן ומדרך דיפינקר - דרך השיירות; קק"ל הגישה תלונה במשטרת ישראל
נועם שרביט
כך טוען מרכז השלטון המקומי בפנייתו לבית הדין הארצי לעבודה; מבקש מבית הדין להתערב בהחלטת ההסתדרות להקפיא את המו"מ לגיבוש תוכניות הבראה ברשויות המקומיות ויורה לה לנהל מו"מ מיידי, אינטנסיבי ענייני ובתום-לב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il