X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יו"ר מפלגת העבודה: "הליכוד לא יכול לבד וגם אנחנו לא יכולים לבד"; "מי שמעדיף את טובת המפלגה מבזה את עצמו"; לאחר יום רצוף האשמות סוכם: המו"מ הקואליציוני יחודש רק באישור לשכת מפלגת העבודה; צוות המו"מ לא יפורק
▪  ▪  ▪

לשכת מפלגת עבודה התכנסה (ד', 25.8.04) כדי להכריע האם להשאיר את הדלת פתוחה למו"מ קואליציוני עם הליכוד, כבקשת יו"ר מפלגת העבודה, שמעון פרס, או לפזר את צוות המו"מ, כדרישת חברי הכנסת "המורדים" מן העבודה.
לאחר יום רצוף האשמות וויכוחים סיכמו המחנות השונים, כי המו"מ עם הליכוד נכשל באשמת הליכוד. המו"מ הקואליציוני יחודש רק באישור לשכת מפלגת העבודה (כפי שדרש בן-אליעזר). צוות המו"מ לא יפורק, ובכך התקבלה עמדת פרס.
פשרה, למנוע החרפת המשבר
הצעת הפשרה גובשה לאחר שבשעות הצהרים נועד פרס עם חברי הכנסת בן-אליעזר, וילנאי, וסנה. השלושה הציעו להכריז כי המו"מ הקואליציוני עם הליכוד הסתיים, ורק הלשכה תהיה מוסמכת להודיע על חידושו. המאמץ להשיג פשרה נועד למנוע החרפת המשבר.
שלושת חברי הכנסת הציעו שהעבודה תציע לראש הממשלה רשת ביטחון בכנסת בכל ההצבעות בנושא תוכנית ההינתקות. פרס דחה את ההצעה. פגישתו עם בן-אליעזר הוגדרה כקשה ומתוחה.
עם פתיחת דיוני הלשכה אמר פרס: "אין ברירה, אם אנחנו רוצים מדינה יהודית - זו הדרך. לנו אין אפשרות לצאת לבד מעזה. חייבים להגיד את האמת. אנחנו לא יכולים להוריד ישובים לבד. וגם הליכוד לא יוכל".
"מדריכה אותי תחושה עמוקה ומציאותית של העדר זמן. הבחירות תהינה ב-2006. הייתי רוצה קודם, אבל לא רואה אפשרות. יש בלוק של 70 ח"כים לממשלה. בשלב זה צריך לנווט את כל הכוחות להמשיך בדרך הנכונה והצודקת, הדרך ההיסטורית של מפלגת העבודה".
"רבים שואלים מה תהיה תוכנית המפלגה בבחירות ב-2006. אני רואה זאת כך: גם אם נצא מעזה יהיה מאבק איתנים על יהודה ושומרון. אף אחד בוועידת הליכוד לא יבזה אותנו - הם ביזו את עצמם! מי שמעדיף את טובת המפלגה על טובת המדינה מבזה את עצמו".
ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר קרא בנאומו לערוך פריימריס בהקדם: "בואו נלך על תאריך מוסכם לפריימרייס. מי שרוצה להיות יושב ראש שיתמודד בבחירות".
ח"כ איתן כבל מתנגד לפשרה מפא"יניקית
בעקבות הסכם הפשרה שגובש אמר ח"כ איתן כבל: "בזבזתי כמה שעות. הגעתי במיוחד, עייף, לאחר שירות מילואים. הפשרה שנתקבלה אינה מקובלת עלי, אני מאוכזב מחבריי שהצליחו להפגין רוח קרב ליום אחד בלבד. ברגע המכריע הם בחרו להתחמק מהנושא העיקרי - בחירת יושב ראש קבוע למפלגה והיערכות לבחירות כלליות".
"ההחלטה שהתקבלה הינה פשרה מפא"יניקית טיפוסית שבטח לא תוביל אותנו חזרה להנהיג את המדינה".

תאריך:  25/08/2004   |   עודכן:  25/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
מורזובסקי: יד ימין של האוצר אינה יודעת מה יד שמאל עושה; יד אחת חותמת איתנו על תוכניות הבראה ויד שנייה דורשת שמיד נחתום על תוכניות נוספות
הדר פרבר
"יחד ניצור עולם בטוח יותר" הוא פורום הקורא לשרי תחבורה ולמוסדות המתאימים בעולם להגיע לשת"פ מחקרי ופרקטי למניעת תאונות דרכים
הדר פרבר
14 העצים ינטעו ביער השלום בירושלים עם שובו של פרידמן לארץ
הדר פרבר
ג'ון קליז הגיע למקום ה-19; רק אישה אחת בין 20 המקומות הראשונים
אורלי ממן
ביקש מהחברה כי "לא יתבצעו מהלכים לא הפיכים בעניין זה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il