X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מרדכי הורשע במעשה מגונה בכוח בשתי מתלוננות; בית המשפט לא האמין לעדותה של המתלוננת ש' שחוללה את הפרשה;
בית המשפט קבע כי לטענות מרדכי כאילו נרקמה נגדו עלילה פוליטית - לא הובא בסיס ראייתי; מרדכי הודיע על השעיית חברותו מהכנסת
▪  ▪  ▪

ח"כ יצחק מרדכי הורשע בבית המשפט השלום בירושלים, בשתי פרשיות בגין הוגש כתב האישום. בפרשה השלישית - המתייחסת למתלוננת שחוללה את הפרשה (פקידתו במשרד התחבורה), זוכה מרדכי.
מרדכי הורשע בעבירה של מעשה מגונה בכוח, שהתיישנותה הוא עד 10 שנים. זו הפעם הראשונה שבה מורשע איש ציבור כה בכיר בעבירת מין כל כך חמורה.
בית המשפט קבע בהכרעת הדין, כי על-אף גירסת מרדכי, לפיה יסודו של כתב האישום הוא בעלילה פוליטית שנרקמה נגדו, לא הובא בסיס ראייתי.
בית המשפט כתב בהכרעת הדין, כי גירסת הנאשם לא היתה אחידה, ועל כן הוא בחר להאמין לשתי המתלוננות האחרות ולהרשיע את מרדכי. לגבי המתלוננת השלישית, נמנע בית המשפט מהרשעת מרדכי בשל חוסר אמינותה של זו.
באשר למתלוננת השניה כתבו השופטים בהכרעת הדין, כי מרדכי כיוון את הפגישה עימה לביתו במוצא, למרות הצעתה להיפגש עימו במלון בירושלים. בביתו, קובעים השופטים, עשה בה מרדכי מעשה מגונה, ללא כל הכנה מוקדמת.
השופטים - יעקב צבן (אב בית-הדין), רפאל כרמל, ורבקה פלדמן, כתבו פסק דין ארוך ומנומק בפרשה. הם ביססו את ההרשעה על האמון שנתנו בשתי המתלוננות האחרות, שבאו והעידו ונטלו חלק בבירור הפרשה, מבלי שהיה להן עניין אישי להביא זאת בפני בית המשפט. במיוחד האמינו השופטים למתלוננת ששימשה מזכירתו של מרדכי בעת היותו מפקד פיקוד צפון. השופטים התרשמו מאמינותה, ומאי רצונה לפגוע במרדכי.
מרדכי אמר בצאתו מאולם בית המשפט כמה משפטים בלבד, בטרם נמחץ על-ידי המון העיתונאים והאורחים שצבאו על-בית המשפט. מרדכי אמר, כי מהאישום העיקרי והמרכזי שהתניע את כל התהליך, בית המשפט זיכה אותו. הוא הודיע על כוונתו ולמצות את כל ההליכים המשפטיים וכי הוא יאבק להוכחת חפותו "עד כלות נשמתי".
מיד עם הכרעת הדין התראיינו מס' חברי כנסת בנושא. ח"כ זהבה גלאון, שסייעה וליוותה את המתלוננת הראשונה ממשרד התחבורה שחוללה את הפרשה, אמרה כי מגיע למתלוננת זו את כל הקרדיט על ההרשעה - למרות שבית המשפט נמנע מהרשעת מרדכי בעניינה. ח"כ גלאון אמרה עוד, כי מתלוננת זו היא שסללה את הדרך לנשים רבות, כדי שיוכלו להגן על גופן ועל כבודן.
ח"כ נחמה רונן אמרה, כי בעקבות ההרשעה צריך מרדכי להתפטר לאלתר מהכנסת. ואכן, מרדכי הקדים תרופה למכה, והודיע על השעיית חברותו מהכנסת.

תאריך:  21/03/2001   |   עודכן:  21/03/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
מרדכי בילה את הימים האחרונים בתפילה ובקרב בני משפחתו וחברים קרובים; בין השופטים פרצה מחלוקת בדבר ההחלט הראויה בתיק זה
יואב יצחק
יואב יצחק
הנהלת סרפרי הודיעה רשמית על החלטתה להפסיק פעילותה; לסרפרי כ-120 אלף מנויים רשומים; בזק בינלאומי התחייבה להציע ללקוחות סרפרי דואר אלקטרוני, אינטרנט ותמיכה טכנית
יואב יצחק
לאחר דיון נוקב קבעה הוועדה: התקציב אינו משקף את מצבה האמיתי של הרשות; 99 מיליון ש"ח שהיו במאזני הרשות לא דווחו לממשלה; ח"כ יצחק כהן דרש למנות מפרק מפעיל; עו"ד לחמן-מסר קבעה: התקציב אינו משקף את המציאות, ולכן אין לאשרו
יואב יצחק
הממשלות הקודמות נקטו מדיניות של ייבוש חלק מהישובים שבנו מבנים שלא כחוק; ליברמן הורה לחברת החשמל לחברם בהקדם; במקביל הוא פועל לחברם לרשת המים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il