X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שר ההסברה המצרי נענה ללחצם של חברי קונגרס אמריקנים ופרסם גינוי למאמר מכחיש שואה שפורסם בעיתונה של המפלגה הלאומית הדמוקרטית; "המפלגה אינה מאמינה כי טרגדיות וסבל של עם אחר הם שקר"
▪  ▪  ▪

שר ההסברה המצרי, ממדוח אל-בלתגווי, נענה ללחצם של חברי קונגרס אמריקנים ופרסם (ו', 27.8.04) גינוי למאמר אנטישמי שפורסם בעיתונה של מפלגת השלטון המצרית, המפלגה הלאומית הדמוקרטית.
לפני כחודש כתב הד"ר רפעת סייד אחמד, בטורו הקבוע בעיתון אל-לוואא' אל-איסלמי, כי "השמדת היהודים בתאי הגזים במהלך מלחמת העולם השניה היא שקר שהומצא על-ידי התנועה הציונית כדי לסחוט את המערב ולאפשר את הקמתה של מדינת ישראל".
בעקבות הסערה שפרצה בארה"ב ופניותיהם של חברי קונגרס, פוטר עורך העיתון המצרי והופסק פרסומו של הטור השנוי במחלוקת. "המפלגה אינה מאמינה כי טרגדיות וסבל של עם אחר הם שקר", כתב שר ההסברה המצרי ביום ו' בעמודו הראשון של העיתון המפלגתי.
כידוע, התקשורת בעולם הערבי, ובמצרים בפרט, מרבה בתעמולה אנטישמית. השבוע כתב במאמר המערכת שלו היומון הממשלתי, אל-אחבאר (העיתון הנפוץ ביותר במצרים), כי "יש לנצל את ההזדמנות ולהטיל סנקציות על ישראל הנאצית".
"לאחר שנים רבות", כתב עורכו הראשי של העיתון, גלאל דווידאר, "סוף סוף התגלה לעולם פרצופה האמיתית של ישראל - ארץ נאצית ותוקפנית. אנו יכולים לומר כי קיימת כעת הזדמנות להחרים את הארץ הזו ותומכיה ולבודד אותה בזירה הבינ"ל".

תאריך:  28/08/2004   |   עודכן:  28/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ז'אק שיראק: "כמה זמן יכול העולם לקבל את הטרגדיה הזאת?"; "העולם חייב להפסיק את חוסר המעש והזהירות המוגזמת"; "אי אפשר להמתין יותר לרצון טוב של צד זה או אחר"; שר החוץ הספרדי: "אי אפשר להניח למצב הזה להימשך"
עומר כרמון
כוח הנדסה קרבית חילץ אמש 3 ישראלים שנקלעו למחנה הפליטים קלנדיה צפונית לירושלים; אחד מהמותקפים, בשנות ה-50 לחייו, נפצע באורח בינוני; שני הישראלים הנוספים נפצעו קל; פונו להדסה הר הצופים
עומר כרמון
שירות בתי הסוהר: "האסירים הביטחוניים בכלא שקמה ביקשו לאכול"; "נשקול החזרת מכשירי החשמל ונאפשר קניית סיגריות"; הרשות הפלשתינית: "השביתה הוקפאה עד יום ב'"; "ישראל נענתה לכמה מדרישותינו"
נועם שרביט
שופטת מבימ"ש השלום בתל אביב סירבה לדחות דיון עד לאחר חופשת הלידה של עורכת הדין והורתה ללקוח להחליף פרקליטה; הלשכה הצטרפה לעתירה לבג"צ שקבע כי הדיונים יידחו עד לאחר חופשת הלידה
עומר כרמון
שלושה סקרים שנערכו בימים האחרונים בארה"ב, העלו כי הנשיא בוש הצליח להפוך את המגמה והוא מוביל כעת במעט על פני יריבו הדמוקרטי, ג'ון קרי; הסיבה: שירותו הצבאי של קרי בויאטנאם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il