X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יעקב חאין מונה לתפקיד מנהל אגף הייצור בחברת החשמל
▪  ▪  ▪
יעקב חאין

משה בכר, המשמש משנת 1996 בתפקיד מנהל אגף הייצור בחברת החשמל, מונה לתפקיד סמנכ"ל ומנהל חטיבת ייצור והולכה - במקום דוד קון, הפורש בסוף החודש מתפקידו ומחברת החשמל.
חטיבת ייצור והולכה שבראשה יעמוד בכר, אחראית על אגף הייצור, אגף הולכה והשנאה ויחידת ניהול המערכת. דירקטוריון חברת החשמל, אישר בראשית השבוע, את המלצת הנהלת החברה, למנות את משה בכר לתפקיד.
משה בכר, בן 54, נשוי ואב לשלושה, הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מכונות מהטכניון בחיפה ובעל תואר שני במינהל עסקים, כולל עבודת תיזה בנושא: שינויים מבניים במשקי חשמל והשפעתם על הביצועים.
בכר החל את עבודתו בחברת החשמל כנער צעיר. בסוף שנות השבעים כיהן כמהנדס במחלקת תכנון מכני באגף תכנון תחנות כוח בחברת החשמל. בשנת 1996 התמנה בכר כמנהל אגף הייצור בחטיבת הייצור וההולכה, המונה כ-2,500 עובדים.
זאת לאחר מילוי תפקידים בכירים בשרשרת ייצור החשמל, כולל ניהול תחנת הכוח הגדולה באתר תחנות הכוח 'אורות רבין', תפקיד בו ליווה את תכנון התחנה, הקמתה, הכנסתה לפעולה והפעלתן השוטפת של יחידות הייצור הפחמיות הגדולות.
בשעות הפנאי בכר הוא בעל רישיון טיס פרטי, צוללן בעל כוכב 1 וגולש רוח.
המחליף - יעקב חאין
יעקב חאין מונה השבוע לתפקיד מנהל אגף הייצור בחברת החשמל, במקום משה בכר שקודם לתפקיד סמנכ"ל ייצור והולכה. דירקטוריון חברת החשמל אישר בראשית השבוע, את המלצת הנהלת החברה למנות את יעקב חאין לתפקיד.
יעקב חאין, בן 48, נשוי ואב לשניים, עלה לישראל מברית-המועצות (לשעבר) בשנת 1979. ב-1980 התקבל בחברת החשמל לתפקיד מהנדס חשמל באגף התפעול, ועד שנת 1991 התקדם לתפקידי ראש מדור תפעול ופיתוח, סגן מנהל מחלקה ומנהל מחלקת חשמל ואלקטרוניקה במטה אגף התפעול.
בשנת 1996 התמנה לסגן מנהל אגף לחשמל באגף הייצור, ב-1998 מונה למנהל מגזר החשמל בקרה ומחשוב.
לאחר שהתקדם בתפקידיו בחברה, מונה בשנת 2002 לתפקיד מנהל תחנות הכוח טורבינות גז ומחזור משולב. בתפקידו זה היה אחראי על כל אתרי טורבינות הגז ומחזור משולב של החברה בפריסה ארצית - 15 אתרים מאלון תבור בצפון ועד אילת בדרום, והיה אחראי ישיר על כ-250 עובדים, כולל מהנדסים, כלכלנים, הנדסאים ועובדי כפיים.
בנוסף, ניהל חאין מספר פרויקטים בהיקפים גדולים בתחום התפעול ומערכות מידע במתקני הייצור בארץ, וייצג את מדינת ישראל בפורומים בינלאומיים.
יעקב חאין הינו בעל תואר מהנדס חשמל מדופלם מטכניון בעיר ריגה, כולל עבודת גמר עליה קיבל ציון מצטיין, ודיפלומה בתחום אוטומציה במערכות האנרגיה. הוא בעל תואר שני בהצטיינות במינהל עסקים, שכלל עבודת גמר בתחום מערכות מידע וביצועים תפעוליים בתחנות הכוח.

תאריך:  31/08/2004   |   עודכן:  31/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלונה קורן
טוענים: זהו המגזר התורם לגידול בכח העבודה - ולא התעשייה; מציעים: להפחית את מס החברות; מס החברות באיחוד האירופי עומד כיום על 19%
אלונה קורן
שווי העסקות מוערך בכמה מאות מיליוני שקלים; קרן "מבטחים" היא הראשונה שתימכר; תינתן העדפה ברורה למשקיעים חדשים או זרים; תמורת ההפרטה תופנה לכיסוי הגירעון האקטוארי של הקרנות הוותיקות
עומר כרמון
ארמון המלוכה ברבת עמון: "הארמון שמח להשתתף באושרם של המלך עבדאללה והמלכה ראניה"; "הלידה צפויה במהלך החורף"; לזוג שלושה ילדים
מיכאל דבורין
עקב טעות באיבחון, נקבע ב-1996 כי הגבר, תושב קליפורניה, חולה איידס; כעבור 8 שנים הוכיחו הבדיקות כי לא היו דברים מעולם; הרופאים התנצלו, החולה הבריא זועם על השנים האבודות
גל ברגר
שר החוץ המצרי וראש המודיעין, עומר סולימאן, ייפגשו עם שרון וערפאת; במוקד השיחות: ההינתקות והדיאלוג הפנים-פלשתיני; היום: פסגה בין נשיא מצרים לראש הממשלה הפלשתיני בקהיר; שביתת הרעב של האסירים הפלשתינים: מתה אמו של אחד האסירים שהצטרפה לשביתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il