X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקרן לידידות תרמה כ-100,000 ש"ח לעמותת להב להפעלת הפרויקט; הפרויקט יסייע לבני נוער לנתב את מצוקותיהם לפעילות יצירתית וצמיחה אישית
▪  ▪  ▪

הקרן לידידות הודיעה (יום ד', 1.9.04) כי היא תתרום למעלה מ-100,000 ש"ח לעמותת להב להפעלת פרויקט "קולנוער עולה" בשלוש קבוצות ללימודי קולנוע לנערים ונערות עולים חדשים המתגוררים בערים: פרדס חנה, אור עקיבא ועפולה.
הפרויקט יסייע לבני נוער לנתב את מצוקותיהם לפעילות יצירתית וצמיחה אישית.
משפחות רבות של עולים חדשים המגיעים ארצה נקלעים למצב אנומי - מצב בו יש בלבול נורמטיבי, אשר כתוצאה ממנו ההורים מתקשים למצוא עבודה ולהתרגל לנורמות החיים בישראל.
חשוב לציין, כי הסובלים העיקריים ממשבר זה הינם הדור השני - הילדים ובני הנוער, אשר נאלצים למצוא דרכים להתמודד לבדם עם הקשיים ומאבדים את משענת התמיכה של הוריהם. בני הנוער מנסים מצד אחד לשמר את דפוסי ההתנהגות של משפחתם ומצד שני מנסים לסגל לעצמם את הנורמות והערכים של הארץ, דבר המקשה עליהם וגורם לאלפי בני נוער, עולים חדשים, בכל רחבי הארץ לעזוב את מסגרות בית הספר ואף מבלים את זמנם בשיטוט ברחובות. בנוסף, לאלפים נפתחים תיקים פליליים במשטרה ואלפים אחרים מתדרדרים לשימוש בסמים ובאלכוהול.
במסגרת הפרויקט לומדים בני הנוער על תחומים שונים בתעשיית הקולנוע. בני הנוער לומדים על כתיבת תסריטים, צילום, עריכה, משחק, הפקה ועוד. ההדרכה נעשית באמצעות מדריך מקצועי ואת הלימודים מלווה תרפיסט מומחה לדרמה ולתנועה.
דרך חוויית העשייה והיצירה יכולים בני הנוער לזקק ולעבד את חוויותיהם האישיות הקשות ולפתור את הקונפליקטים עימם הם מתמודדים בחיי היומיום. בנוסף, עצם הפעילות מהווה מסגרת לבני הנוער ומקום להיות בו במקום לשוטט ברחובות.

תאריך:  01/09/2004   |   עודכן:  01/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מוסיקה רועשת עלולה לגרום להתמוטטות הריאות; הפעימות העזות של התדרים הנמוכים גורמים לריאות להקרע מאחר ואוויר ורקמות מגיבים באופן שונה לקול
אורלי ממן
תושב ישראל משלם בשנה 4,405 שקל יותר מאזרח ממוצע במדינות OECD; התוצר לנפש - רק 55% מהתוצר בארה"ב
יפעת גדות
פולימוד - משווקת "דיזל" בישראל זכתה בחנות היוקרתית בכיכר המרכזית בדיוטי פרי בנתב"ג 2000; תשלם 620 אלף דולר לשנה עבור המיקום הטוב ביותר ובלעדיות ב"כיכר המרכזית"
נועם שרביט
מדובר בפרסומת בה מככב צחי נוי, ששודרה בחודש דצמבר שעבר 50 פעמים ואז נפסלה ע"י הרשות השנייה; ברק: המשפט "לא כל תאילנדית חמה ומוכנה בתוך 4 דקות" אולי וולגרי, אך אינו פוגע ברגשות, בטעם הטוב ובכבוד האישה במידה המצדיקה פסילה
גלית יצחק
קו הסיוע נפתח בזכות תרומתה של הקרן לידידות על-סך 180,000 ש"ח; התרומה תאפשר למרכזי הסיוע להכשיר צוות מיומן ומסור של מתנדבות דוברות רוסית אשר יאיישו את הקווים 24 שעות ביממה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il