X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך דיווחו רשת 'אופטיקה הלפרין' ושירותי בריאות כללית; השניים בדקו את מבוטחי כללית מושלם של קופ"ח כללית; שירותי בדיקת הראייה ניתנים בחינם
▪  ▪  ▪

שירותי בריאות כללית ורשת 'אופטיקה הלפרין' הודיעו (יום ד', 1.9.04), כי במהלך היומיים האחרונים התגלו מאות ליקויי ראייה בקרב ילדים ובני נוער.
נתונים אלה הגיעו לידי שירותי בריאות כללית במסגרת משא-ומתן שחתמה עם רשת 'אופטיקה הלפרין', לפיו הוחלט כי רשת 'אופטיקה הלפרין' תספק שירותי אופטיקה ל-2.4 מיליון לקוחות כללית מושלם.
שיתוף הפעולה בין השניים כולל, בין היתר, הענקת שירותי בדיקות ראיה חינם - ועל-כן, מייד עם פרסום ההטבה, פקדו מאות הורים וילדים את סניפי הרשת.
הרב הלפרין מסר לזאב וורמברנד, מנכ"ל שירותי בריאות כללית, כי בבדיקת השוואה לחודש אוגוסט 2003 לעומת ‏אוגוסט‏ 2004 חלה עלייה של 90% במודעות לבדיקה ושל 13.8% בקרב הילדים הזקוקים למשקפי ראייה.
וורמברנד ציין, כי "עקב ההיענות הרבה מצד מבוטחי הקופה, נשקל בימים אלו יחד עם הנהלת רשת אופטיקה הלפרין פתיחת מוקדי חירום בחנויות הרשת לבדיקות עיניים במהלך חודש ספטמבר".
לדבריו, הכניסה לתחום האופטיקה היתה מהלך הכרחי, שכן בדיקות ראייה אינן פחותות בחשיבותן מכל תחום בריאות אחר. בסיורים הנערכים על-ידי הנהלת הקופה בקרב 70 סניפי רשת 'אופטיקה הלפרין' אשר שותפים להטבה התגלתה העובדה שמרבית מהנבדקים לא מצאו לנכון עד היום ללכת לבדיקה ראייה, ועצם הענקת השירות על-ידי הכללית היא זו שגרמה להם להיבדק עוד טרם תחילת שנת הלימודים.
ההסכם בין רשת 'אופטיקה הלפרין' לשירותי בריאות כללית נחתם לשלוש שנים והחל בימים אלו. ההסכם מבטיח ללקוחות "כללית מושלם" כפל הנחות, כך שבעת מבצע לכלל לקוחות 'אופטיקה הלפרין' יוענקו הנחות נוספות ללקוחות "כללית מושלם".
באמצעות הסדר ייחודי זה יכולים לקוחות "המושלם" ליהנות בעת מבצע מהנחה המגיעה לכ-60% ויותר על מוצרי אופטיקה רבים.
במסגרת ההסדר יתקיימו ימי עיון משותפים בין רופאי שירותי בריאות כללית לצוות מומחי אופטיקה הלפרין.

תאריך:  01/09/2004   |   עודכן:  01/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
הנוזל הדביק הנמצא בעלי האלוורה יכול לסייע לשמר את תפקודם של איברים גם לאחר אובדן רב של דם; מספק נוזל המסייע לשמור בחיים קורבנות טראומה כמו פצועים בשדה הקרב עד שיוכלו לקבל עירוי דם
אורלי ממן
רכישה רביעית של החברה השנה; תאפשר כניסה לשיווק מוצרים לאורז
אורלי ממן
לקראת הגשת הדוחות מבקשת החברה מבג"צ לבטל את ההחלטה לחייבה להגיש דוחות על בסיס נומינלי, והמשיך לחשב את תעריפי החשמל על בסיס מותאם; שבה וטוענת: ההחלטה תפגע קשה במצבה הפיננסי של החברה
מירב לוי
בית הספר נווה שלום הינו דו-לאומי ולומדים בו ילדים משתי הדתות; משרד החינוך אישר את המינוי בניגוד להמלצות הוועד; בעתירה שהוגשה נטען: "... הרי לא יעלה על הדעת למנות מנהל שאינו דתי לבית ספר דתי"
נועם שרביט
חברת הדלק ומנכ"לה לשעבר הואשמו, כי דיווחו לבורסה רק על "מגעים ראשוניים" לרכישת הזיכיון לייבוא רכבי פורד לארץ, בעוד שבפועל הושגה הסכמה והיתה טיוטת הסכם; ביהמ"ש: לא התקיים היסוד הנפשי של כוונה להטעות; לבסוף, הם הורשעו בעבירת קנס טכנית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il