X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"יכולנו לעשות יותר, יכולנו להיות יותר יעילים, אם היינו פועלים בצורה מתקדמת יותר ומקצועית יותר"; "הטרוריסטים הללו הם רוצחים מטורפים"; פוטין דוחה בתוקף דרישת האיחוד האירופי להסברים
▪  ▪  ▪

שרון: על העולם החופשי להתאחד נגד הטרור
ראש הממשלה, אריאל שרון, התייחס היום (א', 5.9.04) בפתח ישיבת הממשלה השבועית לאירועי הטרור ברוסיה, ואמר: "שוב הוכח כי הטרור אינו מבדיל בין דם לדם, בין מבוגרים לילדים. ישראל שנאבקת בטרור עשרות שנים עומדת לצד העם הרוסי ושולחת תנחומים... לטרור אין צידוק. וזה הזמן שהעולם החופשי יתאחד וייאבק נגד התופעה".
הטרוריסטים ירו בגב הילדים
נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, התייצב לפנות ערב (ש') בפני האומה הרוסית לנאום מיוחד, המסכם את הטרגדיה הנוראית בעיר בסלאן שבסופה נרצחו 322 בני אדם [ראו קישור].
פוטין יצא לתקשורת אחרי כמה יממות בהן שמר על שתיקה. עתה, בעקבות ההרוגים הרבים והאצבע המאשימה המופנית גם כלפיו מצד האיחוד האירופי [על כך ראו בהמשך], נאם פוטין לאומה הרוסית.
פוטין השתמש במלים חריפות, שלא כהרגלו. בראשית הדברים ניחם את המשפחות שאיבדו את יקיריהם, ואמר: "אני רוצה להביע ניחומים ותמיכה לאנשים שאיבדו את הדבר החשוב ביותר בחייהם, את ילדיהם וקרוביהם. עלינו לזכור את אילו שמתו. מה שקרה יחזק אותנו ולא יחליש. הטרוריסטים הללו הם רוצחים מטורפים שפעלו נגד ילדים וחסרי ישע וירו להם בגב".
רוסיה אינה מוגנת מטרור
פוטין הודה שרוסיה אינה מוגנת מפני טרור: "המדינה שלנו התגלתה כלא מוגנת לא ממערב ולא ממזרח. יכולנו לעשות יותר, יכולנו להיות יותר יעילים, אם היינו פועלים בצורה מתקדמת יותר ומקצועית יותר. צריך להודות שלא הבנו את המורכבות והמסוכנות של המצב בבסלן, מצב שהתפתח בתוך מדינתנו שלנו - הפגנו חולשה ואת החלשים מכים", אמר פוטין.
פוטין המשיך ואמר: "מה שהתרחש כעת בבסלן הוא חסר תקדים באכזריותו מצד חוטפים ברוטאליים. זה לא רק מסר לנשיא או לפרלמנט מצד הטרוריסטים האלה, אלא זהו מסר לאומה כולה - הם תקפו את כל האומה שלנו - זהו טרור בינלאומי שנלחם נגד רוסיה", אמר פוטין בנאום שהוסיף והצביע על לקחים ראשוניים מהארוע הקשה.
"אנו נדרשים לפתח מערכת יעילה הרבה יותר של ביטחון. אנו חייבים לדרוש מאנשי כוחות הביטחון שלנו לפעול ברמה גבוהה שתתאים לרמת הסכנות החדשות", אמר.
ביקורת נגד פוטין
בנאומו מבקש פוטין להשיב גם לביקורת נגדו מצד גורמים בינלאומיים. הבולט שבהם: האיחוד האירופי, שביקש הסבר לגבי הטבח שאירע בעקבות מבצע החילוץ הכושל. עמדת האיחוד האירופה נוגדת את עמדת רבות מאוד ממדינות אירופה, שהביעו את תמיכתם בשלטון הרוסי בימים קשים אלה.
משרד החוץ הרוסי דחה בתוקף את הדברים שהשמיע שר החוץ ההולנדי, המשמש כנשיא תורן של האיחוד האירופי. דברים אלה מנוגדים לתמיכה הבינלאומית ולתחושות הסולידריות כלפי העם הרוסי, נאמר בהודעה. רוסיה מבקשת עתה הסבר מההולנדים, כיצד זה העזו לבקש הסברים.

תאריך:  04/09/2004   |   עודכן:  05/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין, הדר פרבר
מחבל מתאבד פוצץ את המכונית מחוץ לבניין בית הספר לשוטרים בעיר הצפונית קירקוק; קציר הדמים: 40הרוגים ועשרות פצועים
מירב לוי
טיולים ברמת הגולן, גלישה ממצוקים בגליל, ביקור במערת הקמח, טיול חצבים בעמק יזרעאל, ערבי שירה במוזאון בראשית, ביקור במפעל הסודי ברחובות, סיור במצפה רביבים ופעילות בצריף בן-גוריון
הדר פרבר
לקראת שובה של מדונה למנצ'סטר משווקת חברת JW Lees בקבוקי בירה תחת שם המותג: Material Girl Ale
מירב לוי, יפעת גדות
מושל המדינה הכריז על מצב חירום; מבצע הפינוי כולל 2.5 מיליון בני אדם; החזאים עדיין לא יודעים לומר היכן בדיוק תפגע הסופה; ארגון הצלב האדום ארגן את מבצע הסיוע הגדול ביותר שהעניק למקרה של אסון טבע בארה"ב
מירב לוי
משרד התמ"ת הכיר במכללה לפני כשנה וחצי; בקורס ילמדו התלמידים יצירת מוסיקה אלקטרונית והפקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il